Már másnap reggel van,csak ennyit tudok,és azt ahogy a hülye telefonom pityegésére keltem.Valaki nagyon üzenget,azonban szemeimet még nem voltam hajlandó kinyitni de egyszer csak beugrott.Mi van ha Bill az?Úr Isten mi van ha baj van?!.Egyből átfutottak ezek a gondolatok a fejemben.És már is elkezdett kattogni a fejem a tegnapi napon,de ezt ismét telefonom zavarta meg.Így már muszály volt kinyitni szemeimet,és telefonomra nézni.Mikor a kezembe vettem a készüléket,láttam hogy lassan 10:50.De a telómra érkező üzenetek még érdekesebbeknek ígér kezdtek.Ugyan is nem Bill volt,hanem Beni.ÚR ISTEN TELJESEN ELFELEJTETTEM HOGY MÁRA BESZÉLTEM VELEL A TALIT!
/Beni/
Beni:Sziaa Emily!
Beni:Mondtad hogy neked a péntek jó szóval,akkor talizzunk kettőkor,ebben a kávézóban amit mindjárt elküldök,hogy hol van,de szerintem tudni fogod.
Beni:De ugye akkor jó a péntek?Bocsi hogy így mindent már előre terveztem.
Beni:*kávézó címe/neve*
Me:Sziaa Beni!
Me:Igen persze jó nekem a ma,és a kettő óra is.
Beni:Okees
Me:Akkor kettőkor tali a kávézó előtt
Beni:Okejo
Me:Szijaa
Beni:szijaaÚgy őszinte legyek már 11:00-óra és még az ágyban fekszek.Még valami ebédet is össze kéne dobnom magamnak,mert a szüleim csak holnap érkeznek.Szóval gyorsan kipattantam az ágyból,összepakoltam a szobámat,és beágyaztam.Gyorsan ettem valami reggeli szerűséget.Ezután rohantam a fürdőbe,és megcsináltam a szoki kis rutinjaimat.Itt már dél felé járt az idő.Éppen kinyitottam a szekrényemet,és azon tanakodtam, hogy mit is vegyek fel,mikor felcsörrent a telefonom.Gyorsan megneztem ki az és nagy örömömre láttam hogy Bill,így több se kellett már vettem is fel.
-Sziaa-köszönt bele Bill a telefonba
-Sziaa-köszöntem vissza
-Figyu úgy érzem eléggé sok dolgot meg kéne beszélni tegnapról,ma tudunk találkozni?-jött a felém szegezett kérdés.Uhh basszus Bill sokkal fontosabb mint Beni,de nem akarom lemondani,mert ismerem ha lemondom akkor lehet ujra nagyon eltávolodunk,és ezt nagyon nem akarom!
-Bill az a helyzet,hogy Emma buliján találkoztam egy régi fiú barátommal,akivel mára már lebeszéltem egy talit,és ne értsd félre te is tudod milyen fontos vagy nekem.-Feleltem
-Jajj fiú van a képben?Persze hogy megértem,de attól még nagyon szeretnék ma talizni,nem érdekel hogy meddig vagy vele,rád mindig van időm szóval ahogy végeztél találkozzunk.Kérlek!-Mondta Bill,és éreztem a hangjában a komolyságot,szóval tudtam hogy tényleg fontos az ügy.
-Persze,de hallod?-feleltem és egyben kérdeztem.
-Egy kávézóba megyek ami azért egy kicsit elegánsabb,és nem tudom mit vegyek fel,és kettőre megyek szóval már el kéne kezdenem készülődni.-mondtam
-Uuuu szóval randi?!-kérdezte igen izgatott hangon.
-Nem nem és nem Bill!Ez nagyon nem az,ő csak egy régi barát!-Vágtam rá egyből.
-Jajj jajj akkor meleg?-kérdezte Bill
-Nem-Feleltem eléggé furcsállva a kérdését.
-Akkor ez egy randiiiiiii.-Szinte már visított Bill a telefonba
-Nem Billy nem az,na de mit vegyek fel?-kérdeztem
-Fotózz le két szettet,és majd valahogy döntésre jutok.-mondta Bill.
-Hát Jolvan akkor küldöm,és én le is teszem,aztán majd mondom ha vége a talinak.-Mondtam
-Uhhh nagyon jók ezek a szettek,jah és persze okes majd szólj,Pusziii.-köszönt el Bill.
-pusziiii-Köszöntem el én is. Itt le is tettem a telefont,és igyekeztem a konyhába,hogy össze dobjak magamnak valami ebédet.Elég ráérősen csináltam,egy ilyen paradicsomos tésztára esett a választásom,mert az egyszerű,de nagyszerű.Mikor elkészültem és már elkezdtem enni,ismét hallottam ahogyan szobámból telefonom bele őrült a pityegésbe.Így letettem kanalamat,és szobámba siettem ahol is elég káoszos üzenetek fogadtak.
/Tokio Hotel+Emily/
Bill:*Két képet küldött*
Bill:Emberek Emilynek randija lesz,szóval segítsetek melyik szettet húzza fel!(*Amikor ezt elolvastam azt hittem szívrohamot kapok!*)
Georg:Uhhh Tommal lesz a randi?
Bill:Dehogy!
Gustav:Szerintem a 2.
Gustav:Bárkit is akar elcsábítani,ebben tuti sikerülni fog neki.
Georg:Szerintem is a 2.!
Me:Jézus
Me:Emberek nem randi!
Bill:Dehogynem
Gustav:Uuuuuuuu
Georg:Nem baj bármi is ez,a 2.-at vedd fel!
Me:Jajj oké.Jajj istenkém imádom Billt,de néha túlreagálja a dolgokat.Ami miatt viszont inkább elkap az idegesség érzése,hogy ezeket a párbeszédeket végig Tom is látta,de semmit sem szólt hozzá. Na mindegy is legalább meg van mibe menjek.Így tovább folytattam étkezésemet.Ekkor telefonom ismét hangoskodásba kezdett.Ez most komoly?Már az embert nem lehet nyugton hagyni egy percre sem?!-gondoltam magamban.De nagy mérgelődések közben azért ránéztem telefonomra.És mikor megnéztem hogy,ki írt hirtelen abbahagytam az évést.
/Tom/
Tom:Szia
Tom:Kivel mész randizni?
Me:Szia
Me:Régi barát,nem randi.
Tom:De fiú ugye?
Me:Igen
Tom:Meleg?
Me:Nem,de miért kérdi ezt mindenki?!
Tom:akkor ez egy randi Emily?
Me:Nem,nyugi már
Tom:ki lesz engedve a hajad?
Me:Igen?!
Tom:Tudtam.
Tom:Ha nem randi akkor fogd össze!
Me:Tom kérlek had hordjam úgy a hajam ahogy én szeretném.
Tom:Komolyan az a zöld has póló lesz rajtad?
Me:Hát a többiek azt választották,miért?
Tom:Abban ismertelek meg jobban,persze csak a vizes eset után.És abban más fiú nem láthat meg először!
Me:Oké,tudom hogy te abban láttál nagyjából először,de mit szeretnél ezzel most mondani?
Tom:Szóval nem ismerem azt a fiút,és nem szeretném hogy bajod essen,ezért ne menj el kérlek!
Me:Ismernéd ha Emma buliján nem azok között a kis picsák között mászkáltál volna
Tom:Emy te is tudod hogy az más volt
Me:figyelj készülnöm kell szóval,most elköszönök,majd beszélünk
Tom:Szóval elmész?
Me: Igen Tom elmegyekHogy őszinte legyek nagyon ideges lettem,Értem én hogy nem akarja hogy másik fiúval legyek,de abba bele se gondol hogy ő hány lánnyal flörtölt már a szemem láttára.Nem értem most hova ez a nagy féltékenység,lehet hogy most megbántottam,de nem hiszen hisz a nagy Tom Kaulitzot nem bánthatja meg csak úgy egy lány.Na szóval elkezdtem készülődni kicsit sminkeltem,a hajam most magától göndörebb volt szóval úgy hagytam,felöltöztem a fiúk által választott szettbe és már 13:45 volt,így éppen ideje volt elindulni. Nem volt sok séta csak 15 perc,így pont időben meg is érkeztem.Beni már ott várt a bejáratban.Amikor megláttuk egymást nagyon megörültünk,és azonnal át is öleltünk egymást.A nagy örömködés után be is mentünk,a kávézóban igen kellemes hűvös volt,és már is helyet foglaltunk.Pont egy ablak mellett.Megcsapott a finom péksütemények illata,és a friss kávé aromáját csak úgy fújta felénk a klíma.Nagyon kellemes volt a hangulat.
BẠN ĐANG ĐỌC
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
Ngẫu nhiênUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.