Na szóval már másnap van.Reggel gyorsan el is készültem és el is kezdtem a bevásárlást.Először bemenntem a buli kellékes boltba ahol lufikaz,díszeket vettem.Utána útba esett a cukrászda így hát leadtam pár sütinek a rendelését,na jó elég sok sütinek mivel Bill nagyon sokat mondott. Azután bevásároltam nasikat,meg üdítőket.Ezzel el is mennt nagyjából a napom.Másnap az az szerdán elmenntem Bill és Tom házába ahol ugyan is az anyukájuk fogadott,aki már teljesen be volt avatva.Alaposan körbevezetett a házban,a fiúk szobája annyira jól néz ki.Na szóval oda vittem hozzájuk minden kelléket,és el is kezdtünk valamennyit díszíteni, mert nagyon sok lenne ha nem osztanánk be.Mikor készen lettünk a díszítés felével haza is menntem.Otthon megnéztem hogy kik tudnak végül eljönni és a vendégeket osztottam be illetve rendeztem.Ezután beszéltem természetesen Billel.Másnap az első bolt amit meglátogattam az az ital bolt volt😉Amikor megvettem a dolgokat elballagtam a házukhoz,és ezeket is leraktam,illetve befejeztük a díszítést.Mikor készen lettünk vele hívott a cukrász hogy készen vannak a sütik,ezért azokért is még elmenntünk a mai nap folyamán.Na szóval el is telt így elég gyorsan ez a hét.Így mint aki jól végezte dolgát haza menntem és most már csak várni tudtam hogy holnap délután a fiúk haza érkezzenek.
Másnap egy telefoncsörgésre ébredtem..Bill volt az.Gyorsan felriattam,és fel vettem.Mikor felvettem nem Bill szólt bele..
-Szia! Tom vagyok.-szólt bele a hang
-Szia Tom.Hol van Bill?-kérdeztem álmatagl hangon
-Bill még alszik,csak azért hívtalak hogy kérdezzek valamit.-mondta eléggé titokzatos hangon.
-És mi volna az?-kérdeztem
-Ugye meghívtad a bulira Dominikot?-kérdezte elég érdeklődő hangon.
-Őmm ,de te te még is honnan..-még be se fejeztem a mondatot mikor rá Vágta
-Jajj Emily a testvére vagyok te meg a legjobb barátja.Persze hogy tudom.Na de nem válaszoltál a kérdésemre.-mondta elég határozottan.
-Persze hogy elhívtam.-feleltem
-Rendben,akkor erről még beszélünk.Na sziaa-köszönt el kis aranyosan
-Sziaa-köszöntem én is el.
Mikor rá néztem az órára még csak kilenc volt,de mostmár úgy se tudtam volna vissza aludni ezért felkeltem az ágyból és csináltam a dolgaimat.Olyan dél felé el is készültem.Megebédeltem kicsit még pakolásztam,és olyan egy óra körül elindultam Billékhez.Mikor oda értem bekopogtam,és az anyukájuk nyitott ajtót.Láttam ahogyan már kezdi előkészíteni a dolgokat.Én pedig nyilván segíteni jöttem.Mikor bemenntem mondta hogy nyugodtam köszönjek a fiúknak.Én pedig ezt örömmel tettem.El is kezdtem felfelé menni.Egyből bekopogtam Bill szobájába.Ajtót is nyitott és csak úgy szokás szerint a nyakamba ugrott.
-Jajj de szeretlek annyira sokat segítettél! Nélküled ez nem mennt volna!-mondta nagyon izgatottan.Aztán beráncigált a szobába.Ki volt világítva a szoba lila ledfényekkel.Nagyon jól nézett ki.Leült az ágyra és végignézett rajtam nagyon lassan és alaposan aztán csak ennyi hagyta el a száját hogy-
-Azta..
-Miaz Bill?-kérdeztem tőle érdeklődő fejjel.
-Te nagyon szép vagy!
Én ennél a mondatnál letámadtam egy hatalmas öleléssel.Amúgy igaz elfelejtettem mondani hogy mi van rajtam.Tehát egy fekete bőbb csípőnaci amit Billtől kaptam kizárólag erre az alkalomra. Illetve volt rajtam egy kék V kivágott haspóló ami hosszú ujjú volt.A hajam hullámos volt de olyan természetesen.Na szóval miután letámadtam Billt kimentem a szobából mivel Bill még készülődik egy kicsit.Jah igen amúgy a buli 18:30-tól volt és már kettő.Gondoltam addig benézek Tomhoz.Bekopogatm de nem válaszolt.Ujra bekopogtam de még mindig nem válaszolt,ekkor benyitottam,és mit látnak szemeim.Tom alszik.Na de ez még nem is lenne akkora dolog ha nem azt a pólót szorongatná ami kb egy hete rajtam volt és bele ragadt a parfümöm illata,akkor mikor Bill egy kék pólót adott először.Nem akartam megrémiszteni illetve nem akartam hogy kellemetlen legyen számára ezért kimenntem a szobából.Nem értettem hogy mi ez mivel kicsit úgy jött le mintha Tom nem is bírna.De lehet hogy csak véletlen volt ott az a póló? Nem tudom.Na de fogtam magam,és újra bekopogtam,de már sokkal erőteljesebben,és már a nevén is szólítottam.Ekkor végre megszólalt.
-Pillanat-mondta sietve.Aztán pár másodperc múlva megszólalt.
-Gyere!
Mikor beléptem az ajtón láttam,hogy az a póló már sehol.Tehát nem véletlen volt az ott..
-Szia mizu?-kérdezte Tom
-Bill még készülődik szóval gondoltam hogy benézek hozzád addig.-mondtam.
-Okés,úgy is beszélni akartam veled erről a Bill és Dominik dologról.-mondta eléggé határozottan.
-Na szóval nagyon jó lenne hogyha lenne köztük valami szóval majd próbáld őket magukra hagyni,és ne lógj egész végig Billen.-jelentette ki kissé szárazon.
-Rendben nekem is ez volt a tervem,amúgy meg nem is lógok folyton Billen.-mondtam elég határozottan.
-Nem kell azt szégyellni hogy nincsenek barátaid.-jelentette ki elég flegmán.Na én erre a mondatra ki is menntem a szobából.Nem tudom mi ütött belé az előbb még azt a pólót szorongatta.Most meg sérteget? Nem bírok ezen kiigazodni.Bill készen lett.Nagyon csini lett.De egyszercsak megkérdezte-
-Minden okés? Nagyon elbambultál.-jelentette ki.
-A tesód bunkó.-mondtam ki érzelmeimet egyben.
-Egyetértek-csak ennyit felelt,és vágott egy értetlen fejet.
-Figyelj mindjárt jövök te csak mennj le és kezdjétek el a készülődést. Mindjárt jövünk mi is.-ekkor Bill csak egy széles mosolyt szegezett az arcára.
Én pedig el is kezdtem lefelé menni.-Ekkor a fiúknál-
Bill csak elkezdett csörtetni Tom szobája felé.Aztán rávágta Tomra az ajtót és szépen be is csukta.
-Kopogni ki fog?-kérdezte Tom elég felegmán.
-Komolyan Tom?-Bill nézett testvérére ideges fejjel.
-Na most megint mivan Bill?-kérdezte
-Nagyon elrontottad Emilynél.Bunkónak tart.-mondta Bill
Ekkor Tom arca meghökkent és egy kis idő múlva azt mondta
-Jolvan tartson.Én nem akarok tőle semmit azt gondol amit akar.-És ezzel adott egy határozott választ testvérének.
Bill átlátott a dolgokon de egy igen egyszerű választ adott
-Te tudod.-válaszolta Bill
Ezután szépen kisétált Tom szobájából és elindult lefelé.Mi már nagyon sok dolgot felraktunk,egész jól haladtunk mivel már 16:45 volt.Nagyon elszakadt az idő.Billel élveztük megtéríteni az asztalokat,mikor végre Tom is lejárt valamit segíteni.Rá pár órára készen is lettünk.Pontosabbam 18:20-ra. Éppen időben.Ekkor megérkezett Gustav és Georg is.Ők már egyből a lányokkal jöttek.Aztán nem sokkal rá megszólalt a a csengő.Az első vendég!-káltott fel izgatottan Bill.És már mennt is ajtót nyitni.Mikor kinyototta....
STAI LEGGENDO
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
CasualeUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.