Miután a fiúk lejöttek a Színpadról hatalmas tapsot,és gratulációt kaptak.Amikor mindenki megkapta az adott díját.Szétszóródtak az emberek,és mindenki beszélgetett mindenkivel.Én igyekeztem a fiúk mellett maradni.Néha nagyon feszült volt a levegő Tom közt,és köztem.Az a lány akivel jött szinte nem is foglalkozott vele,de mintha Tomot sem izgatta volna a lány annyira.Nagyon furcsáltam,de ahogy ismerem magam ennek is a végére járok.Éppen Georgal beszélgettem amikor is nem hittem a szememnek.Domik volt az,valami újszerű híresség nővel.Abban a pillanatban azt hittem hogy odamegyek és elbeszélgetek vele,de nem pont egy ilyen elegáns rendezvényen kéne veszekednem.De valakinek muszály volt szólni róla,tehát így cselekedtem.
-Mit nézel ennyire?-kérdezte Georg.
-Figyelj majd elmondom,de most Billhez kell mennem.-mondtam választ nen meg várva,és már rohantam is Billhez.
-Hé Bill!-szóltam oda hozzá,aki éppen valakikkel beszélgetett.
-Mond mi a baj Emily?-Kérdezte kedvesen.Ezután kicsit odébbált az emberektől.
-Csak nézz balra,de ne feltűnően.-szóltam rá,erre ő persze hogy gyorsan balra kapta a fejét.
-Mi? Hogy? Ezek itt? Együtt?!-mondta egymás után kapkodva a szavakat Bill.
-Te ismered a lányt?-kérdeztem tőle
-Igen valami új modell.-Mondta miközben megforgatta a szemeit.
-Nyugi te százszor jobban nézel ki.-mondtam mosolyogva Billnek.
-Jajj de édes vagy.-és elmosolyodott mintha már nem is érdekelné,hogy kik vannak ott.
-Sziasztok.-köszönt oda Tom hirtelen a hátam mögül.
-szia.-köszöntünk neki vissza Billel egyszerre.
-Az egyik híresség rendez egy After party-t,és meghívta a Tokio Hotelt,illetve a partnereit.Szóval gondoltam szólok hogy indulunk át oda.-mondta Tom.
- megyünk.-Vágta rá testvére.Gyorsan ki is értünk az épületből,ahol már csak egy limó várt minket.Beszáltunk és el is indultunk a partyra.Az autóban egy ideig kínos csend ütötte fel a fejét.Aztán Gustav elkezdett lefárasztani minket a vicceivel.Utána ebbe be szállt Tom is és Bill is.Mikor megérkeztünk elég sok autó volt már a villa előtti parkolóban.Amikor beparkolt a sofőr egyből ki is szálltunk,és bemenntünk.Igen elegáns hely volt de még is bulis.Billel egyből hozzányultunk egy vörösboros pohárhoz amit a pincér kínált fel a bejáratnál.
-Gyakrabban kéne magassarkút húznunk.-mondtam Billnek kuncogva.
-Élvezed mi hogy felnőttnek néznek?-kérdezte nevetve.Mikor körbenéztünk már mindenki szétszóródott így szokásosan Billel ketten maradtunk.Nagyon fincsi kaják voltak.És Bill kezéből csak úgy kapkodtam ki a piát,mivel túlzásba akart esni megint,de ezúttal nem engedtem neki.Amikor Bill kimennt mosdóba egyedül hagyott.Ekkor Tom odasétált hozzám.
-Szia hogy vagy?-kérdezte.
-Szia meg vagyok köszi.Te?-kérdeztem vissza.
-Én is.Elég szép ez a hely,de ennél csak egy szebb dolgot látok.-Ennél a kijelentésénél rám nézett.Én pedig valahogy ösztönösen ezt a választ méltóztattam adni neki.
-Aha szóval egy dolog vagyok?-kérdeztem tőle szemrehányóan.Ekkor láttam az arcán a meglepődöttséget,mivel más lányok valószínűleg nem ezt a választ adták volna.Mikor Tom éppen válaszra nyitotta volna a száját odalibbent mellé Krisztina.Láttam ahogyan a lány nagyon néz valakire a hátam mögül,így én is hátra kaptam a tekintetemet.Ekkor láttam valami híresség szerű srácot,akinek fekete haja és zöld szemei voltak.Nem ismertem de azt tudtam hogy egyre közelebb jön Krisztinát nézve.Mikor visszakaptam a fejem a lányra csak annyit láttam hogy olyan közel vannak egymáshoz Tommal mintha éppen egy előttem lévő csókolózásra készülnének.Szerencsére Bill éppen visszajött a mosdóból,és azonnal rámutatott a sütis asztalra.Ezután egyből oda rángatott.
-Ki ez a csaj? És mit akar Tomtól?-kérdeztem Billtől elég zaklatottan.
-Fogalmam sincs,de szerintem egy pár évvel idősebb lehet.-Felelte Bill teli szájjal.
-De én ezt nem értem.Mi történik?!?.-Ekkor már én sem tudtam leplezni feldultságomat.Láttam Billen hogy abbahagyta a szütitömést,és hol rám figyelt hol valamin nagyon törte a fejét.Össze vissza beszéltem csak úgy hangosan gondokkodtam,de mikor láttam hogy Bill már nem is nagyon rám figyel muszály volt feltennem ezt a kérdést.
-Bill figyelsz te rám egyáltalán?-kérdeztem tőle igen feldultan.Erre Bill egy óvatlan pillanatban megragadta óvatosan a nyakam,és megcsókolt..Én hirtelen azt se tudtam mit tegyek,és gyorsan elhúzódtam.
-Bill mit művelsz?-súgtam ajkaira a kérdést.
-Ne nézz hátra,de Tom téged bámul,szóval nagyon zaklatott voltál,és talán most ez lesz a legjobb megoldás.Tehát csak csináld utánam .-suttogta szintén ajkaimra a szavakat.Ezután átengedtem magam a mámorító csóknak.Az idő mintha megállt volna.Az ajkai olyan puhák voltak,az illatát még jobban éreztem.Ekkor észre vettem hogy másik keze már a csípőmön volt.Éreztem ahogyan szüksége volt már erre,de azt is tudtam hogy mind a ketten tudjuk,hogy nincsen jelentősége a csóknak.Így minden olyan egyszerűnek tűnt.Egyszerűen belé tudnék szeretni ebbe a fiúba.De nyilván neki Dominik felé húz a szíve.Nekem meg Tom felé.Lassan elhúzta ajkait az enyémtől.Utána mind a ketten elmosolyogtuk magunkat.Valahogyan nem éreztük furának,sőt így a baráti kapcsolatunk egy új szintet ugrott. Mikor hátra néztem láttam ahogyan Tom csak áll ott értetlenül néz és csak néz.Én pedig tovább szórakoztam Billel.
-Nem lesz ebből baj Bill?-kérdeztem meg még is a lelkemet furdaló kérdést.
-Nem.Ő a testvérem,és amúgy is más nem látta aki ismerne minket.Meg amúgy szerintem neki semmi oka nincsen felháborodásra.-Ezután belejortyolt a maradék borba.
-Amúgy meg kell jegyeznem nagyon jól csókolsz.-ekkor Bill rámkacsintott,és vágott egy kis huncut mosolyt.Én pedig el sem hittem hogy Bill Kaulitzal volt az első csókom.Mert igen ez volt az első.Szégyen vagy nem szégyen ez van.
-Gyertek mennünk kéne mostmár-Szólt oda hozzánk Gustav.
-Megyünk.-mondtam.Billel el is indultunk a parkolóba.A többiek nem tudom,hogy miért siettettek ennyire mivel még senki sem volt a limónál. Mikor is Bill háta mögé néztem láttam Dominikot ezzel az új nővel.Így a fejemben egy elég merész gondolat támadt.Úgy gondoltam én is viszonyom Bill kedvességét.Így csak fogtam magamhoz húztam,és megcsókoltam,de őszinte leszek nostmár nem finomkodtam el.A csókunkat Bill csodálatos mosolya szakította félbe.Pillanatra hátranézett,és leesett neki hogy miért is csináltam ezt.Ekkor csak hogy húzza az agyát folytattuk.Mikor abbahagytuk a csókunkat láttam ahogyan Tom megint néz minket,és újra végignézte ezt az egészet.Amit nem is annyira bántam,mert akkor ezek szerint mostmár tényleg teljesen összezavarodhatott.Mikor végre ide ért Georg és Gustav beszálltunk a kocsiba,utána Tomék is.Mi nem éreztük Billel egyáltalán feszültnek a hangulatot jókat nevettünk csak úgy a semmin is.A többiek nézték is hogy mi a bajunk,de hagytak minket.Egyszercsak Bill újongásban tört ki.És gyorsan magamellé húzott,és megmutatatta a telefonját.
/Dominik/
Dominik: Szia Bill.
Dominik:Nem bírom ezt tovább titkolni.Nem akarok szakítani veled,sőt jobban szeretlek mind azt gondolnád.Csak a szüleim nem bírnak elfogadni úgy ahogy vagyok,és aki vagyok.Ezért kellet ma azzal a lánnyal mennem,hogy megőrizheseem a "jóhírem".Mondták hogy tartsam Titokban,de nem megy.Megsuakadt a szívem,mikor láttam hogy Emilyvel csókolóztál...
Bill:Szia
Bill:Hát Emyvel az a csók nem úgy volt ahogyan te gondolod...Az amikor előtted történt csak azért hogy huzzam az agyad.És én is szeretlek te ütődött.
Dominik:Tényleg?
Bill:Persze...
Dominik:Figyelj beszéljük méh holnap élőlények is a dolgot.Van kedved velem ebédelni?
Bill.Rendben.Örömmel.Mikor elolvastam az üzeneteket nagyon megörültem,hogy neki legalább összejött az amit akartunk.Ezután Bill egész úton Dominikról beszélt nekem izgatottan .A többiek meg a partnereikkel voltak elfoglalva.Köztük Tom is.Gyorsan el is repült ez az egy óra út.Így hát megérkeztünk vissza a Hotelba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
RastgeleUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.