Másnap reggel van.Valami szörnyű hangos zenére keltem.Nagyon megijedtem így egyből felpattantam és elkezdtem keresni hogy honnan jön a hang,amikor megpillantottam Bill mellett a földön a telóját.Felvettem és szemügyre vettem,láttam hogy az van rá írva hogy : "Georg szülinapja! Már csak egy hét".Akkor jöttem rá hogy ez nem is ébresztő hanem egy emlékeztető.Egy kis idő után mikor már végre le tudtam kapcsolni Bill is felkelt.
-Mi volt ez a nagy hangzavar?-kérdezte félig kinyitott szemekkel(Amúgy tényleg korán volt ilyen 7:30 körül lehetett)
-A te emlékeztetőd hogy Georgnak egy hét múlva lesz a szülinapja,nagyokos-feleltem neki
-Ó tényleg az jövő hét szombat.-mondta és elgondolkozott nagyon valamin aztán egyszercsak megszólalt.
-JAJJ NEKED NEM IS SZÓLTAM!-mondta konkrétan ordítva a fülembe,és egyből felpattant az ágyon és elém űlt.Konkrétan belemaszott az aurámba.Aztán azt mondta.
-Tehát ugye a szülinap.Georgnak a 18.szülinapjára egy nagy bulit tervezünk,csak az probléma hogy rá két napra lesz egy díjátadónk innen nem messze de ott kéne aludtunk mivel előtte való nap vesszük meg a ruhákat,azaz ez a rendezvény hétfőn lenne.A szülinap pedig szombaton.Így hát arra gondoltunk hogy már pénteken abba a városba utaznánk,de nyugi a bulit már leszervesztem csak még van pár dolog amit rendeznünk kell.Amúgy ennyi és neked is foglaltunk szobát csak kicsit elfelejtettem mondani.Így hát most szólok bocsi.-mondta Bill egy vigyorral az arcán.
-Rendben,akkor csütörtökön pakolok,de nem kell segítsek valamit?-kérdeztem
-Nem,nem ezt mi rendezzük.-mondta
-Na de még annyi hogy ez meglepi?-kérdeztem
-Hát az úgy volt... hogy nem igazán,mivel muszály volt neki elmondanunk hogy miért egy nappal előbb utazunk.-mondta kicsit elpirulva.
-Na várjunk csak..-kezdtem bele,mikor belevágott
-Igenn kisasszony?-kérdezte mosolyogva. Ekkor megunta az ücsörgést és felállt hogy nézelődjön ruhái között.
-Szóval ugye azt mondtad hogy díjátado,és hogy én is megyek,de én nagyon nem értem hogy én minek.Mármint én nem is vagyok bandatag.-Jelentettem ki
-Tudom de mindenki hívhat plusz egy főt.Georg a barátnőjét,Gustav is,Én pedig már elhívtam Dominikot és igent mondotttttt!-mondta izgatottan.Ekkor én is kimentm az ágyból és elkezdtem fésülködni.
-Jolvan ez mind szép és jó de én még mindig nem értem hogyan jövök a képbe?-vontam kérdőre a számat.
-Jajj drágám ez nem is kérdés téged tuti Tom fog elhívni,szóval így ez számomra nem is kérdés.-miután elmondta egy perverz mosollyal ajándékozott meg.Én kimenntem a fürdőbe hogy tényleg elkészülhessek,de mind végig azon kattogott az agyam hogy mivan ha Tomnak esze ágában sincs engem meghívni? És ezt az egészet csak úgy Bill kitalálta a kis fejében?Na mind egy elkészültem és úgygondoltam lemegyek a konyhába meglepem őket valami fincsi reggelivel,mivel az anyukájuk nincs otthon és egész héten nem is lesz.Úgy gondoltam palacsintát csinálok meg egy csomó finomságot mellé.Mikor elkeztem sütni az első palacsintát leállított Tom egyszál pizsomagatyában azzal a mondattal hogy
-Bill te mióta főzöl?-kérdezte,Ekkor belépett a konyhába és látta hogy én állok ott.Elég ledöbbentő fejet vágott.
-Jó reggelt Tom.-köszöntem neki.
Ekkor Bill is leállított.
-Enyém az első!-kiáltotta el magát Bill.
-Ne is álmodj róla.-jelentette ki Tom.
Ezután a két testvér lerohanták az első palacsintát ami kész lett,de végül félbeszakították.Azután oda ültek az asztalhoz mint két jógyerek,és várták a következőt.
-Ezt nagyon megtudnám szokni.-mondta elégedett fejjel Tom.
Én erre nagyon nem tudtam mit mondani így csak rámosolyogtam.Mikor készen lettek a palacsinták leültem velük enni.Nagyon gyorsan betömték.
-Ízlett?-kérdeztem
Ők erre csak teli szájjal bólogattak.
Mikor végeztek szétszéledtek.Én vissza menntem Bill szobájába,összepakoltam aztán elindultam lefelé hogy megkeressem a fiúkat,hogy elköszönhessek tőlük.Ekkor valaki megbökött a hátam mögött.Hát persze hogy Tom volt az.Megfordultam és láttam hogy még mindig nincsen rajta póló🥲
-Mivan tőlem már el sem köszönsz?-kérdezte
-őő...de?-feleltem neki.Ekkor fogott és magához húzott a csípőmnél ,ezután megölelt.Nagyon zavarban voltam mivel nem volt rajta póló.Mikor végeszakadt az ölelkezésnek gyorsan elköszöntem egy sziával,és már menntem is le,gyorsan elköszöntem Billtől és menntem haza.Najo ha nem bánjátok ugrok pár napot mert az elmúlt napokban csak otthon voltam.Tehát így már szerda van.Arra gondoltam hogy ideje átnéznem Billékhez,de csinálok valami meglepit is nekik,azaz sütök nekik sütit.Jó nagy adaggal mivel tudom hogy imádják.Gyorsan elkészültem úgy gondoltam valami kényelmesebb szettet veszek fel.Így hát egy szürke melegítőgatyára,és egy fekete haspólóra esett a választás,illetve ma sminket sem raktam a hajamat pedig csak úgy kiengedtem.Ezután neki is álltam a sütinek olyan délután kettő felé készen is lettem vele.Úgy voltam vele hogy legyen meglepi így nem szólok Billnek.Fogtam magam becsomagoltam és el is indultam hozzájuk,mikor oda értem be is csengettem.Ekkor nem történt semmi,így újra becsengettem.Ekkor Bill ajtótnyitott..Láttam ahogyan egy veszekedés kellős közepébe csöppentem bele.Ott volt Gustav és Georg is.Valamin nagyon veszekedtek Bill gyorsan oda köszönt nekem,mivel ő engedett be,de a többiek rám sem néztek.Nagyon kínosan éreztem magam,úgy gondoltam hogy a süti mellé keresek nekik tejet,meg tányérokat amire kirakhatom a sütiket.Miközben ezektet csináltam hallgatóztam.Valami buliról volt szó,szerintem Georg bulijáról.Bennem nem volt annyi bátorság hogy megkérdezzem mi a helyzet,de szerencsére nem is kellett.
-Hé Emily!Szerinted jó barát az akinek rendezünk egy szülinapi bulit,és a másik baráti társasága is akar neki rendezni.Ez a tuskó meg még döntésképtelen,mikor a válasz egyértelmű.-Szólt hozzám Bill elég ingerülten.
-Mindjárt adok választ,de gyertek csillapítsátok a hangulatot,és előbb egyetek egy kis sütit.-szóltam nekik békésen.
-Sütiiiii!-kiáltott fel Gustav.Eztán mind a négy fiú oda ült az asztalhoz.Ők gyorsan el is kapkodták a sütiket,és el is kezdték enni.
-Tehát ha jól értem akkor Georg szülinapi buliját ti is és a másik haverjai is egynapom akarják leszervezni?-kérdeztem érdeklődően.
-Igen így van-mondta Georg
-Persze hogy velünk kell töltenie már meg van a foglalás is.-Motyogta Bill téli szájjal.
-Mi lenne hogyha őket is oda hívnátok?-kérdeztem
-Nem!-vágott rá Tom.
-De hogyha ti hívjátok meg őket akkor azt a bulit még mindig ti rendeztétek.Más szóval tiétek az érdem.-mondtam elégedetten
-Talán ez nem is olyan rossz megoldás.-Szólt hozzá Georg.
-Milyen okos vagy Emily-mosolyogta el magát Gustav.
-Mondjuk igaz nagyon más megoldás nincs is.-motyogta Tom.
-Hát legyen.-Hajtott végre fejet Bill.
-Köszi hogy pontot tudtál tenni erre az egészre.-mondta Georg.
-Na jó de bárki bármit mond nagyon nem bírom a barátaidat Georg.-mondta Tom.
-Jajj miért kik azok az ilyesztő barátok?-kérdeztem nem komolyan véve a dolgot.Ekkor Bill mutatott egy képet róluk,és akkor nagyon megdöbbentem...
VOUS LISEZ
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
AléatoireUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.