Amikor felmenntem a szobámba azonnal magamrazártam az ajtót és elmenntem zuhanyozni.Mikor végeztem csak úgy elvoltam az szobámban.Nemsokkal később valaki kopogtatott az ajtómon.Bill volt az.Csak megkérdezte hogy nem lenne-e kedvem esetlen vissza jönni bulizni? De nekem nem volt sok kedvem hozzá még amúgy is már lefürödtem.Az igazi ők az pedig az volt hogy szörnyen megalázva éreztem magam.Billen már láttam hogy egy picit be volt csípve viszont aminek nagyon örültem hogy nem eröltette hogy bulizzak.Mivel ő is átérzi amit most én és hagyott is én pedig megöleltem és vissza is mennt.Nagyon de nagyon unatkoztam és láttam hogy még csak tíz óra.Én pedig még nyilván nem fogok aludni így csak telóztam mert valamivel muszály volt elütnöm azt az igen unalmas időt.Illetva néha a teraszra is kimenntem megbízni hogy ki mit csinál.Láttam ahogyan Tom és Bill beszélgetnek még még egy fiú.Il,én szőke haja volt.Na mindegy őt nem nagyon ismerem de tudom hogy ő a dobos talán Gustav a neve.Visszamenntem a szobámba és egy kis idő múlva újra kinéztem mikor is már láttam hogy Tom konkrétan dülöngél a többi haverjával együtt.Gustáv és Bill csak igen csak jó kedvű volt.Ilyen éjfél előtt járhatott az idő mikor is úgy döntöttem hogy mostmár alszok mivel elég álmos vagyok.Gondoltam még egy kicsit frisslevegőzök a teraszon.Mikor egyszercsak valaki szó szerint beesik az ajtón.Nyilván odarohantam és felsegítettem,amikor látom hogy a nagy Tom Kaulitz az.Tom egy laza mozdulattal bevetette magát az ágyamba ahová éppen most készültem befeküdni.Na nem tudtam mit csi állni hiába szólítgattam még se rebbent így levettem a cipőjét és betakartam.Azon tűnődtem hogy hogyan tudott bejönni? Ekkor beugrott hát persze Bill mikor kimennt elfelejtettem bezárni az ajtóm.Ezzel a gondolatmenettel gyorsan be is zártam hogy nehogy mégegy részeg valaki beessen hozzám.De vajon miért hozzám jött be? Utána eszembe jutott hogy gondolom Billhez akart menni csak eltévesztette a szobát ìgy a szomszédba mennt azaz hozzám.En már nagyon álmos voltam így muszály lesz aludnom.Oké de hol ha az ágy foglalt? Nem tudtam mit tenni a földön ágyazva meg magamnak holmi kisebb párnákkal és törülközővel.Tudom ezt az alkalmat rengetek lány kihasználta volna ,de nekem kis millió logikus okom volt arra hogy miért is ne feküdjek be mellé.Így hát azért remélem tudok majd valamennyit aludni hiszem holnap tizenegykor idul vissza a busz haza.Így hát le is feküdtem aludni az igen kényelmes földre..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
DiversosUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.