Kínos csend ülepedett ránk,de én ezt nem hagytam,így gyorsan meg is szakítottam.
-Jajj Bemi annyi minden történt az évek alatt nem is tudom hol kezdjem,ezért most kérdezek.Végül ki a szerencsés kiszemelted?Jó igaz tudom nem csak emiatt taliztunk,de hát ez a lényeg nem?-kérdeztem kissé zavartan.
-Jajj Emily hol is kezdjem...Hát van a suliban egy lány akit Flórának hívnak.Gyönyörű lány.Barna rövid haja van,és csillogó nagy barna szemei.Teljesen belé zúgtam,csak félek megszólítani.Az én jó szokásomhoz híven még csak szóba sem bírok vele állni.Szörnyű amióta nem vagy velem én és a lányok téma egyenlő a nullával.Egy csődtömeg vagyok..-Mondta lehajtott arccal.
-Dehogy vagy te csődtömeg,szimplán csak félénkebb vagy,ami nem is annyira rossz tulajdonság.Nem mindig szeretik a lányok,ha rámenős vagy.Figyu és eddig is megoldottuk,jó kis csapat vagyunk.Megint megoldom neked,és garantálom,hogy tiéd lesz a lány efelől semmi kétségem.-mondtam neki ezeket a bíztató mondatokat.
-Ahjj ennyi év után is kérdés nélkül segítesz nekem.Annyira köszönöm.-Mondta Beni már egy kis mosolyt is ejtve szája szélére.
-Okés akkor add meg a csajszi instáját meg hasonlókat,addig leadhatod a rendelést is .-mondtam neki utasítás szerűen.Igazából nemsokára meg is kaptuk a kávékat illetve a sütiket.Nagyon sokat beszélgettünk mind a kettőnk "múltjáról"
családunkról,Beni szerelmeiről,és még erről a bizonyos Flóra nevű lányról.Rólam igazából nem is volt eddig szó,aminek eléggé örültem,mert egyáltalán nem beszéltem volna Szívesen arról ami Tom és köztem zajlik,vagyis ami szerintem zajlik.Illetve tudom hogy Beni volt nagyon nagyon sokáig a legjobb barátom,de mostmár Bill az,és valahogy úgy érzem hogy Billel sokkal jobban kijövök.Pedig csak pár hónapja ismerjük egymást jobban,és sokkal közelebb állunk egymáshoz,mint valaha is álltam Benivel.Valahogy úgy meséltem volna neki dolgokról de nem ment,mintha az a bizalom elveszett volna,és azt éreztem hogy van egy határ amit vele már nem kell megosztanom.Na és akkor vissza kanyarodok ahhoz a szóhoz hogy "eddig" tehát eddig hallgattam Benit és nyilván azért én is beszéltem magamról,de nálam a szerelem téma,és a Tokio Hotel még szóba sem került.
-Na és elég sokat lógsz a híres neves Tokio Hotellel,más lányok ölni tudnának ezért.Nagyon sok kérdésem van.-Mondta Beni izgatottan. Na ne csak a sok kérdést ne gondoltam magamban.
-Kérdezz bátran-mondtam
-Szóval hogyan ismerted meg őket?-Kérdezte ,és lehúzta az utolsó korty kávéját.
-Hát mivel egy suliba járunk,így egy osztálykiránduláson.Bill nagyon maga alatt volt,Tom pedig véletlen az én szobámban kötött ki az éjszaka közepén.Az osztálykirándulás után azt hittem elfelejtenek,de Bill elhívott talizni,na és onnan kezdődött minden..-mondtam elgondolkodva és igen bele méllyedve
-Mi minden?-kérdezte igen érdeklődő arcot vágva.
-Minden ami a semmiből úgy fel forgatta az életemet mint egy tornádó..Hirtelen egy legjobb barát aki a lelki társam is egyben.Egy híres zenekar,és hát ő...-Mondtam a végét elharapva a mondatnak.
-Uhh Emily nem is tudtam hogy ennyire izgalmas az életed mióta velük vagy.-mondta még mindig érdeklődő arccal
-Amúgy láttalak a neten nagyon csini volt a rucid azon a bálon vagy min.-mondta kuncogva.Egyszer csak lenéztem az asztalra,és telefonom villogására lettem figyelmes.Így gyorsan lefordítottam hogy Beni ne vegye.Persze bennem azonnal végig futott száz és megannyi kérdés,és gondolat.Vajon Bill írt? Baj van?Tommal történt valami?A szülei már megint cirkuszolnak? Meg kell néznem az üzenetek.Ezek a gondolatok mentek végig a fejemen.
-Figyelj én kimegyek a mosdóba.-mondtam és vágtam egy ilyen "minden rendben"mosolyt
-okes -mondta Beni.
Én egyből be is mentem az ajtón,és magamra zártam, már több se kellet végre elő vettem a telefonomat.És nagyranyílt szemekkel láttam hogy Billtől 10+üzenet jött,és két nem fogadott hívás.
\Bill\
Bill:EMILYYY!!
Bill:NEM ÉRDEKEL KIVEL VAGY AZONNAL TALIZNUNK KELL!!!
Bill:EMILY VÁLASZOLJ MÁR KÉRLEK!
Bill:TOM ELTŰNT!!
Bill:NINCS SEHOL ÉS NAGYON FÉLEK,HOGY BAJA ESIK,MERT A TELÓJA PEDIG ITTHON VAN.
Bill:*Nem fogadott hívás*
Bill:KÉRLEK VEDD FEL EMILY!
Bill:*Nem fogadott hívás*
Bill:EMYYY BARMIT IS CSINÁLSZ AZZAL A FIÚVAL MOST HAGYJÁTOK ABBA!
Bill:ÉS VEDD MÁR FEL AZT A KURVA TELEFONT!
Bill:EMYYYYYY
Bill:KÉRLEK!!!
Az üzenetek olvasva több se kellett nekem ahhoz hogy azonnal felhívjam.
-NA VÉGRE-szólt bele Bill ingerülten a telefonba
-Bocsi Bill csak a telefonom le volt némítva,és az üzeneteket olvastam.-mondtam magyarázkodva.
-Na persze terhességi tesztet ne vegyek?!-Kérdezte kicsit gúnyos hangon.
-Bill most ezt hagyd,inkább mond hogy mi a baj!!-ripakodtam rá
-Na jó szóval tudod volt tegnap a szüleinkkel ez a balhé aminek te is szerencsésen részese lehettél. Na hát ez a feszkó még ma sem múlt el.Én inkább csak ülök a szobámban,és várom hogy mikor megy el a nevelőapám.De Tom a délelőtt folyamán egyszer csak borzasztó ingerülten jött ki a szobájából.És gondolom el akart menni valahova,mert megfogta a kulcsát és lefelé indult.De a nevelőapánk megállította mivel a tegnapi tiszteletlen beszédért szobafokságot kaptunk.Na és hát Tom alapból is dühös volt de amikor hozzászólt még jobban az lett,és mondhatjuk hogy betelt neki a pohár...Nem tudom mi volt,azt sem hogy min veszekedtek,de nagyon megijedtem.És borzasztó volt az az érzés hogy most senki sem tud átölelni úgy mint ahogyan te szoktál.Na de a lényeg hogy azt a mondatot meg hallottam hogy"Akkor ne is gyere többet haza"és egy hatalmas ajtó csapódás.-mondta el Bill elég részletesen a történteket.
-Uhh Bill akkor már is megyek.-mondtam komoly hangon.
-Várj Emily mintha Tom szobájából hallottam volna egy ablak becsapódását....Uhh szerintem eltört valami.Lehet hazajött!!
Akkor leteszem és nézd a telód,ha mondom hogy gyere akkor kérlek gyere,de ha nem mondok semmit akkor csak akkor menj mikor alapból is vége lenne a talinak,Jah és hazamenj és ,én majd oda jövök.-mondta Bill igen hadarva.
-okes sziaa-köszöntem el
-sziaa-ő is elköszönt,és igen nagy gyorsasággal tette le a telefont.Én pedig visszasétáltam gyorsan az asztalhoz ahol is Beni kíváncsiságával fogadott.
-Ki volt az?-Kérdezte egy mosoly kíséretében.
-Honnan tudod hogy telefonáltam?-kérdeztem
-Ne felejtsük azért el azt a nyolc év barátságot drága barátosném.-felelte.
-Bill volt az.-mondtam
-jahh értem.-mondta.A kérdezősködést itt abba is hagyta.A telefont folyamatosan néztem,de nem láttam,hogy Bill írt vagy hívott volna.Így eltelt még egy fél óra Benivel ami egyáltalán nem untatott.De a talinak vége lett.Jól elhúztuk,mivel már hat óra.Elbúcsúztam tőle egy öleléssel,és gyorsan szedtem a lábaimat hazafelé.
ESTÁS LEYENDO
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
De TodoUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.