18.Forró érintés💯

507 24 1
                                    

Amikor már a sütit betettem a sütőbe olyan 20:25-körül járhatott az idő.Közben Billel még egy kicsit beszélgettünk.Utána pedig a kis beszélgetésünket drága Georg barátunk szakította meg.Ahogy ajtót nyitott neki Bill,ő egyből leheveredett a kanapéra a táskáját pedig csak úgy ledobta a földre.Egészen otthonosan érezte magát mondhatom.Ezután csak annyit hallottam hogy Tom dübörögve jön le a lépcsőn.
-Mmmmm mi ez a jó illat?-kérdezte igen kíváncsi tekintettel.
-Emily sütie.-felelte Bill.
-Micsodaaa van olyan?!-pattant fel Georg a kanapéról.
-Nyugalom emberek még a sütőben van.-mondtam a fiúknak nevetve.
-Amúgy hol van Gustav?-Kérdezte Tom miközben bele harapott egy almába.
-Nemsokára itt lesz.-mondta Georg
-Na,de nemsokára kilenc,szóval fürdeni kéne és át kéne öltöznünk pizsibe.-mondta Bill.
-Oké,de én megyek elsőnek fürdeni.-mondta Georg.Ahogy ezt kimondta Tommal egyszerre elindultak a fürdő felé versenyezve.
-De jó hogy végre van köztünk egy lány is.-mondta nekem Bill mosolyt csalva az arcomra.
Közben az összes fiú lefürdött én kiszedtem a sütiket a sütőből és már Gustav is megjött.Amíg Bill előkészítette a nasikat és a takarókat,addig én gyorsan elmentem fürdeni.A hajamat kiengedtem,Egy hosszú bő pizsigatyát vettem fel és egy kicsit haspólósabb trikót.Gyorsan ráugrottam a kanapéra Bill mellé.És elkezdődött a film ami ilyen két és fél órás volt én eskü élveztem,de Bill annyira félt hogy olyan erősen szorongatott akárcsak egy plüssállatot és egy tényleg para jelenetnél Bill úgy megijedt hogy teljesen a nyakamba dugta a fejét.
-Utálok félni,de legalább az illatod jó.-mondta Bill kuncogva.Ezen kicsit én is el nevettem magam.
A szobában elég sötét volt,és Tom a kanapé legtávolabbi pontján ült.Ahol ez az egész kis jelenet elég félreérthetőnek tűnt.
-Ott meg mi folyik?-kérdezte Tom elég kíváncsian.
-Billnek szerintem tele a gatya.-mondta Gustav nevetve.Ezen Georg is elkezdett nevetni aztán végül Tom is elmosolyodott rajta.Utána még néztük a filmet,mivel még volt belőle vagy egy óra.Amikor vége lett a filmnek csináltam kaját és azt ettük miközben kipletyiztük a filmet.Olyan éjfél fele járhatott az idő,de a fiúk már panaszkodtak arra hogy nagyon álmosak.Így úgy volt hogy elmegy mindenki aludni.Gustav a szülők szobájában aludt,Georg pedig kint a kanapén.Tom persze a saját szobájában.Én pedig Billel az ő szobájában.Mikor Bill már befeküdt az ágyba én is követtem volna ha nem ugrott volna be hogy nekem Tommal erről az egész bulis dologról beszélnem kéne.
-Bill!-szóltam rá.
-Monnnnnd-nézett rám kérdően
-Nekem Tommal még meg kell beszélnem azt az Emmás dolgot.-mondtam neki.
-JAJJ persze akkor  menj át még most.Szerintem tuti hogy nem alszik még.-mondta Bill.
-Akkor jó éjszakát.-mondtam neki,és ekkor már az ajtó felé vettem az irányt,de Bill gyorsan utánam szólt.
-Na várj csak.-szólt hozzám.És ekkor felpattant az ágyból derekamnál fogva megölelt és nyomott egy langyos puszit a homlokomra.
-Neked is jó éjt Emy-mondta Bill.Ahhjj az ilyen tetteitől egyszerűen elolvadok nem bírok magammal.Annyira kis aranyos.Na de most koncentrálnom kell,mivel össze kell szednem a gondolataimat hogyan is kéne rábírnom Tomot arra hogy eljöjjön erre az egészre.Mikor a szobája előtt álltam hallottam ahogyan gitározik.Valami isteni dallamot játszik,de fogalmam sincs hogy milyen számból van,ugyan is még ezt soha sem hallottam.Végre erőt vettem magamon,és bekopogtam.
-Nyitva van-Hallottam a hangját az ajtó másik feléről.Én pedig ajtót nyitottam.Nagyon hangulatos volt a szobája.Gyönyörű kék fényben úszott.
-Szia szépség-köszönt nekem Tom egy mosoly kíséretében.
-Szia Tom,most hagyjuk ezt.-szóltam rá.Tom levette öléből a gitárt,és picit arrébb csusszant jelezve,hogy üljek mellé.Én pedig mellette helyet is foglaltam.
-Minek köszönhetem látogatásod?-kérdezte Tom,miközben kicsit végigmért.
-Figyelj gyors leszek,és egyszerű-szóltam hozzá.
-Szeretem ha gyors-Ekkor Tom rám szegezte azt a vonzó,de még is pimasz tekintetét.Tudjátok azt az olyan "Tudom mit csinálok,és tudom hogy utálod,de csak azért is csinálom"fejet.Én most ezt a mondatot úgy tettem mintha nem is hallottam volna,és nemes egyszerűséggel bele kezdtem monológomba.
-Tehát van az osztályomban egy Emma nevű csaj,akinek szerdán lesz a szülinapja és bulit is rendez.Na most,teljesen beléd van esve szóval elhízott talizni hogy rábírjon arra hogy elráncigáljalak születésnapjára.-mondtam Tomnak igen röviden és tömören.
-Lesznek ott más lányok is?-Kérdezte egy huncut mosoly kíséretében.
-Mármint olyan lányokra gondolsz akik beveszik ezeket a hülye csajozós dumákat?Ohh persze az összes olyan.-mondtam neki elég szemrehányóan.
-Nekem megfelel a szerda.-mondta az éppen csípőmet fürkésző Tom.Igazából,amikor ennyire látványosan bámul nagyon idegesít.Lefagyva érzem magam ,és egy kiállítási darabnak,amiket az emberek egyfolytában csak bámulnak.
-Elég álmos lettem,szerintem megyek aludni.-mondtam.
-Nem alszol itt?-kérdezte a rám boci szemekkel néző Tom.
-Álmodban Kaulitz.-motyogtam.Ezután egyenesen az ajtó felé vettem az irányt amikor is még egy pillantást vetettem a gitárra,és ekkor felcsendül emlékeimben a nem rég eljátszott dallam.
-Mi volt az a dal amit az előtt játszottál mielőtt beléptem volna a szobába?Nagyon szép volt...-mondtam az ajtóban állva.
-Ohh szóval tetszett?-Kérdezte mosolyogva.
-Igen nagyon is.-mondtam neki komolyra fordítva a szót.Ekkor azt hittem nem megbolondultam.Csak nem Tom Kaulitzot látom elpirosodni?Na nem biztos hogy nem!...Tom felkelt az ágyról és egészen közel sétált hozzám.Én egyből hátra léptem egy lépést.
- éjszakát!-mondtam gyorsan neki,és már fordultam is sarkon az ajtóban.Ekkor egy forró érintést éreztem csuklómon.
-Mit szeretnél Tom?-kérdeztem tőle összeráncolt homlokkal.Ő pedig visszarántott magához és megragadta derekamat.Nem mondom borzasztóan jól esett érintése.Egy ideje már azt a jelenséget is észrevettem,hogy hasamban pillangók százai kapnak szárnyakra az ilyen kis jeleneteinél.
-Inkább kit...-súgta fülembe a mámorító szavakat.Nem nem nem fogok bedőlni a játékának.Én nem felejtek.Nem játszom én a nehezen megkaphatót,de nem is fogom beadni a derekam egyhamar,de magamnak is be kell lássam,hogy egyre jobban kezdek beleszeretni...De nagyon óvatos vagyok,ami látszik hogy egyre jobban kezdi kiakasztani.Eddig ő játszott velem,most én játszok vele.Fordult a kocka.Nos bele feledkezve kis gondolataimba elmerült Tom vágyaktól teli tekintetében.Meg kellet szakítania az óvatosság érdekében ezt a kis románcot.Így ráfogtam csuklójára,és lassan taszítottam el magamtól.Ezután átvéve szokását jó alaposan felmértem az előttem álltót,és egy mosolyt szeregeztem ajkaim szélére.Láttam ahogyan teljesen összezavarom.
-Jó éjt Kaulitz!-köszöntem el tőle újra.
-Jó éjszakát.-köszönt el ő is,és már csukta is be maga mögött az ajtót.Én pedig óvatosan be nyitottam Bill szobájába.Ahol láttam hogy drága Billünk már szuszogva alszik.A lehető legnagyobb csendben melléfeküdtem vele háttal.Bill egyszer csak álmában átkarolt,és hasamra helyezte kezét.Megnyugvó melegség töltött el.Úgy éreztem,hogy talán ez a melegség a hasamban majd kioltja a Tomtól keletkezett Pillangó csordát vagy mi az Isten az ami az én hasamban van már tőle.Csak egy suttogás hagyta el a számát.
-Köszi Bill..-És ezzel a mondattal már aludtam is el Bill nyugtató hosszú karjai között.

Sziasztok emberek!Tudom ilyet még nem nagyon csináltam hogy részek alá írok,de most megtöröm ezt a hagyományt.Elsőnek köszönetet szeretnék mondani hűséges olvasóimnak!Másodszor pedig ha bármilyen kérdésetek lenne a könyvel vagy bármivel kapcs.Akkor nyugodtan kérdezzetek Instán,ami tulajdon képen ilyen célokra lett készítve.
‼️‼️‼️Insta:lujzi.k4ulitz‼️‼️‼️
JÓ OLVASÁST KÍVÁNOK AZ ÚJ RÉSZHEZ.IGYEKSZEM GYAKRAN HOZNI.
SZERETLEK TITEKET!PUSZIIII😻💋

Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora