Sziasztok! A nevem Emily.Egx kisvárosban lakok ahol minden nyugodt és unalmas.Egész jó életem van. Jelenleg 14 éves vagyok és most végeztem a 8.osztályt. Van egy nagy családom,és tulajdonképpen nem panaszkodhatok. Szerintem ennyi bőven elég magamról.Igy hát a lényegre is térek.Szóval most kezdődött a nyáriszünet és vár ránk egy osztálykirándulás ami igazából csak egy éjszakás.Balatonon lesz egy kisebb hotelben.Elvileg a program valami medencés buli/sütögetés lenne.Én személy szerint annyira nem várom,de próbálok pozitív lenni és mondogatni magamban hogy biztos jó lesz.Amúgy két nyolcadik osztály lesz és két kilencedik.Én még a nyolcadikba számítok.Igazából holnap már indulunk is szóval nemsokára jönnek át a "barátnöim".Ezt azért tettem idézőjelbe,mert valójában soha nem voltak azok.Csak néha eltudok velük pletyizni valamiről,de tudjátok az nem az igazi.Teljesen más velük az érdeklődési köröm.Jah meg persze néha a falra mászok a viháncolásuktól.Nem sokára itt lesznek mert megbeszéltek hogy együtt fogjuk bepakolni a táskákat. Nah már az utca sarkárol hallom azt az idegesítő zsivalyt szóval jobb ha lemegyek és nyitom az ajtót.Megérkeztek.Be is engedtem őket és egyből mennt a pletyi szó szerint felrontottak a szobámba.Elkezdtem én is bepakolni a cuccaimat,de közben figyeltem őket és most a szokottnál is izgatottabbak.Nem álltam meg muszály volt megkérdeznem Emmát hogy mire ez a nagy felhajtás?
És akkor ez a párbeszéd zajlott le:
Emma: ÚR ISTEN TE NEM TUDOD?!
Én:Mit is kéne pontosan tudnom?
Emma: Hát ott lesznek ők is vagyis ő olyan helyes.
Én: Emma kire gondoltok?
Emma:Jajj te nem ismered a Tokio Hotelt?
Én: De tudom kik azok és szerintem a zenéjük is tök jó.De ez most hogy jö ide?
Emma: Ők is ott lesznek,mivel 9.-esek.Csak eddig nem nagyon találkozhattunk velük mert a suliban ők pont a másik épületben vannak.Így még nem volt alkalmunk festeni Tomot.
Én: Tomot? Mi olyan különleges benne? Jól gitározik meg minden de van más annyi fiú most miért pont ő?
Emma: Hát mert nagyon helyes.Na mindegy te ezt úgy sem érted.
Ezzel vége szakadt a kis párbeszédnek.Tovabb pakoltunk.Pqkolás közben azon törtem a fejem hogy mi van ebben a Tom Kaulitzban hogy ennyire csábítja az embereket és hogy mindenkit megkap.Na jó azt én sem tagadom tényleg elég helyes.Ezen nincs mit tagadni.A lányok nemsokára végeztek és elmenntek.Én pedig összepakoltam a szobámat,megfürödtem meg hát tudjátok az ilyen kis szoki esti dolgok.Utána nemsokára le is feküdtem aludni.És csak kíváncsian vártam a másnapot...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]
RastgeleUnalmas kis élet unalmas kisváros.De egyszercsak mintha egy tornádó forgatta volna fel az életemet,amely a semmiből jött.