19.Imádom őket🥰

445 23 3
                                    

Most kivételesen magamtól keltem.Ahogyan kinyitottam a szemeimet láttam hogy Bill teljesen rajtam alszik,de muszály volt kiszabadítanom az egyik kezemet,hogy megnézhessem az időt.Láttam hogy már 9:30-volt,és azt is hogy a csoportba egy csomó üzi,szóval muszály voltam megnyitni őket.
/Tokio Hotel+Emily/
Georg:Jó reggelt emberek!
Gustav:Jó reggelt Ginny😘
Georg:Nagyon éhes vagyok.
Gustav:Én is💀
Georg:Emyyy!
Me:Jó reggelt!
Me:Ti mióta vagytok fennt?
Gustav:Őmm nem tudom de még az ágyban csövelek.
Georg:Légyszi csinálj reggelit Emily!🥹🥹
Gustav:NAGYON ÉHES VAGYOK!LÉGYSZIVES😘🥹
Me:Még nem tudok kikelni az ágyból,kérjétek meg Tomot
Georg:Még alszik.De te miért nem tudsz?
Me:Mert Bill rajtam fekszik,és nem szeretném még felkelteni.
Gustav:Ohh csajos az szar lehet,mert Bill 11:00-ig alszik legalább.
Georg:Jaja.
Me:Ne már komoly?!😭
Mikor letettem a telót óvatosan kiszálltam az ágyból,mert tényleg nem feküdhetek itt még órákat.Gyorsan kimentem a mosdóba,és rendbe raktam magam,azután felöltöztem.A hajamat egy kócos kontyba felkötöttem.Felhúztam egy fekete rövidgatyát és egy bő pólót.Gyorsan le is mentem a konyhába,és nekiálltak tojásrántottát csinálni,meg szalonnát.Ahogy elkezdtem sütni Georg és Gustav kirontottak a szobából.Komolyan ilyenkor úgy érzem magam mint valami anyuka,de imádom látni a mosolyt az arcukon.
-Mmmm Emy ez valami Isteni-mondta Gustav teli szájjal.
-Köszönöm-Nevettem el magam
-Köszi Emily...-Motyogta Georg,aki alig tudott beszélni úgy tömte magát
-Uuuu éhen halok-rontott le Tom a szobából.
-Bill hol van?-kérdezte Tom
-Még alszik.-feleltem
Miután a fiúk elfogyasztották a reggelit össze pakoltam,és félre raktam egy kis adagot Billnek is.Lassan tizenegy felé járt az idő így felvettem Billnek a reggelit.Mikor beértem a szobába örömmel láttam,hogy Bill ébren van.Olyan aranyos kis kócos a haja és csak úgy elveszik a fehér paplanban.
-Jó reggelt!-köszöntem neki.
-Jó reggelt!-köszönt vissza kissé berekedt hangon.
-Hoztam egy kis reggelit.-mondtam nemi mosolyogva.
-Uuuu köszönöm!-mondta
-Gyere ülj már le,és mesélj mi volt tegnap Tommal!-mondta Bill csillogó szemekkel.Nem olyan régóta ismerem Billt,de egyet tudok ha csillog a szeme az csak két dolgot jelenthet.Vagy valami kis ravasz húzáson töri a fejét,vagy őszintén figyel rád.Hogyha Tomról van szó akkor én inkább az elsőre szavazok.Helyet foglaltam mellette az ágyon,közben ő már tömte is a fejét.
-Tehát eljön arra a bulira.-mondtam Billnek.
-Jajj drága Emy azt hiszed ennyivel beérem?Részleteket akarok most!-mondta Bill.Imádom hogy mindent tud.Komolyan nagyon unalmas lenne a nyaram nélkülük.Imádom őket.
-Na jó.A szokásos kis flörtölős hangulatában volt amit én nem igazán díjaztam,a kis játékai után gyorsan megbeszéltem vele azt az ízét.Aztán arra kért miután távozni készültem szobájából,hogy aludjak vele,de én nyilván nem akartam.Azután már elég ingerülten rá szóltam,hogy még is mit akar.Erre azt az egyértelmű választ kaptam hogy engem.Bill én már nem tudom mi van itt.-meséltem el Billnek.
-Nem tudom hogy mi ütött Tomba most őszintén,de egyet tudok hogy tuti be jössz neki,már csak azért is mivel kinézetre totál az esete vagy.De sajnos azt kell mondanom hogy eléggé  ismerem és hajlamos a szép lányokkal játszadozni.-Itt Bill rám nézett és egy kis mosolyt ejtett szája szélére.A kis beszélgetésünk után ránéztem az órára és láttam hogy már lassan 11:45-van.
-Nekem mostmár mennem kell Bill.-mondtam.
-Ahhjjj muszály?-kérdezte elszomorodva Bill.
-Igen sajnos,vár a házi munka ugye bár.-mondtam.Bill gyorsan felpattant az ágyból és lekísért.Én szokásokhoz illően csak az ajtóból kiáltottam egy "sziasztok"-ot.Billt megöleltem és már indultam is haza.Mikor haza értem csináltam magamnak valami ebédet,aztán miután megtettem neki láttam szobám kitakarításának.Mikor ezzel készen lettem a nap hátralévő részében sorozatot néztem.Másnap meglepően korán keltem teljesen magamtól,ennek lehet az is az oka hogy tegnap nagyon hamar el aludtam.Amikor ránéztem a telefonomra 7:25-mutatott.Gondoltam kihasználom hogy ilyen korán keltem így kimentem a konyhába megreggeliztem azután megcsináltam a szoki dolgaimat,és elmentem edzeni.Ilyen tíz óra körül járhatott az idő mikor hazajöttem.Gyorsan be is ugrottam a zuhany alá.Vettem egy fürdőt,és hajat is mostam,illetve ápoltam.Mikor mindennel készen lettem felöltöztem valami itthoniba,azután feltettem egy arcmaszkot,és neki láttam ebédet készíteni ismét.Mikor elkészültem az ebéddel megettem.Utána leszedték az arcmaszkot és úgy gondoltam ledőlök a kanapéra pihenni kicsit telefonom társaságában.Ahogy megnyitottam a telefonomat ki kerekedtek a szemeim.Emma írt! ÚR ISTEN A SZÜLINAPJA.Gondoltam magamban megrémülve.Teljesen kiment a fejemből ez az egész.De a nagy pánik helyett inkább elolvastam az üzenetet.
/Emma/
Emma:Sziaa a buli 17:00-kor kezdődik.A mi házunkba lesz,ami tudod hol van mert két éve voltál itt.Ne késs el,és hozd az ajándékomat😏
Me:Sziaa okes ott leszek.Amúgy boldog szülinapot!
Emma:köszike😘

Ennyi is volt a nagy beszlgetés már csak az a probléma Emmáék innen fél laknak szóval legkésőbb fél ötkor el kéne indulni.És már fél kettő szóval lassan készülődni se ártana.De előbb rá írok Tomra.És ekkor beugrott az az ötlet hogy nem is kell vegyek semmi féle ajándékot Emmának viszem Tomot.Hisz azért nem mindennapi dolog le szervezni egy Tokio Hotel tagot egy bulira.
/Tom/
Me:Szia
Tom:Szia Emy
Me:A mai szülinap cucc 17:00-kor lesz,csak Emmáék fél órányira laknak.Szóval legkésőbb 16:30-kor el kell indulnunk.
Tom:Okes akkor a házatok előtt leszek fél ötkor.
Me:jó jó .
Tom:😏😘
Me:Okes szia Tom,majd gyere.
Még egy kicsit telóztam és olyan fél három fele elkezdtem készülődni.Nem akartam túlzásba vinni,de azért még sem nézhetem ki úgy mint egy csöves.Felhívtam Billt,hogy addig se unatkozzak.Miközben beszéltem Billel kivasaltam a hajamat. Megcsináltam az arcápolásom,Felraktam egy szempillaspirált egy kis highlightert.Azután egy kis rózsaszínesebb szájfényt.Bill nagyon erőszakoskodott,hogy haspólót vegyek fel.Ezért egy rövid sötétkék farmergatyát vettem fel egy kicsit kivágottabb fekete haspólót.Felvettem egy nyakláncot,és a szoki kis karkötőimet. Utána pedig befújtam magam az imádott parfümömmel.Bill megjegyezte hogy bomba vagyok mint mindig.Aztán hallottam ahogyan Tom beleüvölti a telefonba hogy "Most induloookk!"Ránéztem az időre és már 16:24-volt.Mondta Bill hogy Tom mindjárt ott lesz szóval rakjuk le.Amúgy közben ő pedig ugye készülődött a randira Dominikkal.Arról is beszéltünk egy csomó miközben mind a ketten készülődtünk.Sok sikert kívántam neki,és letettem a telefont.Már hallottam a kopogást az ajtómon.Gyorsan lementem és már nyitottam is az ajtót.
-Szia Tom!-köszöntem neki.
-Sziaa...-köszönt vissza és alaposan végig mért.Én hogy megszakítsam ezt a kínos le-föl nézegetést gyorsan megöleltem.Kicsit meglepte,de visszaölelt,persze hogy a derekamnál.Hol máshol?.Nagyon jó volt az illata.Bezártam az ajtót,és elindultunk.Szerencsére tudtam hogy merre kell menni,pedig jó régen voltam már ott.

Azonos ellentét/Tom Kaulitz [‼️BEFEJEZETT‼️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora