Hyunjin ağzından:
Sabah uyandığımda yanımda Kkami aç olduğu için üstüme çıkıp aç olduğunu belirten mırıltılar çıkardı ben de hemen kalkıp mutfağa gittim, sarı saç tutamlarımı kulağımın arkasına atıp alt çekmeceden Kkami'nin mamasını çıkarıp mama kabına koyduktan sonra Kkami'nin önüne koydum, Kkami açlıkla mamasını yiyordu o an Kkamiye çok özendim keşke ben de onun gibi iştahla yemek yiyebilsem ama son birkaç gündür hiç birşey yiyemiyordum çünkü son zamanlarda olmaması gereken birşey oldu...
MİNHO HYUNG'A AŞK OLDUM! hayır hayır hayır bu çok yanlış olmaması gerekiyordu ikimizde aynı gruptayız ikimizde herkesin tanıdığı ünlü insanlarız sevgili olamayız ve bu karşılıksız bir duygu bu bir hata bu çok büyük bir hata off bak şimdi tekrar stres oldum onun yüzüne asla bakamıyorum olmuyor, asla olmuyor...
Ben mutfak tezgahıyla bakışırken içeriye seungmin girdi ve "günaydın hyunjin" dedi ben de "günaydın" dedim uykulu ve halsiz bir sesle.
"hyunjin."
"hmm?"
"birkaç gündür hiçbir şey yemiyorsun sorun mu var"
Bir şey diyemedim etraf çok sesiz oldu ve aniden mutfağa inen chan "ooo ne güzel hadi changbindaha kalkmadı mı çabuk onu uyandırın hadi JYP oppam bizi çağırıyor çabuk yukarı kata çıkın ve o tembeli kaldırın hadi, hadi canlarım benim daha diğer 4'lüye de haber vericem." diyerek bizi merdivene sürükledi, aslında işime gelmişti seungmin'in sorusundan kurtulmuştum.
Biz ikiye ayrılmıştık 4 kişi bir evde, 4 kişi bir evde kalıyorduk ben, chan, seungmin ve changbin aynı evde diğerleri de diğer evde kalıyordu.
Ben ve Seungmin Changbin'i uyandırmaya gittik Seungmin odaya girer girmez "Changbin uyan yoksa polis'i arıyorum!" dedi. Changbin hemen irkildi "ne oluyo lan? " dedi sorgularcasına bende "JYP çağırıyo ve hemen hazır olmazsan Chan çok sinirli götünü kolla" dedim. "JYP'nize sıçayim bu adamın bizle ne derdi var oofff" dedi changbin yatakta otururken seungmin de "çok konuşma da hazırlan" dedi ve kapıyı kapatıp çıktı hemen ardından ben de Changbin "günaydın Hyung" diyip çıktım.
(...)
Bütün Stray Kids şirkette toplandı ve hemen ardından JYP'nin yanına gittik. JYP "eveet çocuklar hiç uzatmadan konuya gireceğim şimdi bizim şirket aniden düşüş yapmaya başladı ve bizim borçlarımızı kapatmak için daha fazla para kazanmamız lazım dikkat çekmek için size diyeceklerimi yapın, şimdi sizin birbirinize çok shipleniyorsunuz ve bu durum çok işimize gelecek şimdi skipler olarak en popüler hyunlix, minsung, chanmin, changlix, changin, hyunho ve hyunin var hepiniz elinizden geldiği şekilde birbirinize moment vermeye çalışın bu arada hepinizin saçını boyatmanızı istiyorum görevliler sizi benim özel kuaförüme götürecek hyunjin sen kırmızı'ya boyatacaksın, felix sen mavi, minho sen mor, seungmin sen siyah, jeongin sen pembe, chan sen de mavi, changbin senin saçın zaten yeşil o yüzden kahverengiye dönecek ve son olarak jisung sen de siyah' a boyatacaksın, anlaşıldı mı? "
Chan hemen ardından"tabi efendim siz ne derseniz o. " diye ekledi. Jyp "çok güzel o zaman bugünkü olacak konserde elinizden geleni yapın habi görüşürüz çocuklar" diyerek şirketten çıktı.
(...)
Konser öncesi hepimiz saçlarımızı JYP'nin istediği renk'e boyattık ve artık sahneye çıkmak üzereydik, görevli bize sahneye çıkabilirsiniz işareti yaptığında sahneye çıktık, STAY'in bizim yeni saçlarımızı görünce çok şaşırdığını gözlerinden anladım herkes çığlık atıp ıslık çalıyordu biz de Maniac'in kareografisini yapmaya başladık,
Maniac'in Minhonun beni belimden tutması gereken yerde kalçamdan tutmuştu Hyunho shipperlar çığlık atmaya başladılar , kalbim çok hızlı atıyordu ama profesyonelce hareket etmeye çalıştım zaten Minho da herhalde moment vermek için öyle yapmıştı aklıma bir an Felixle moment vermeyi unuttuğum geldi o yüzden Felixin gözlerinin içine bakıp içten samimi bir şekilde gülümsedim o da aynı şekilde güldü HyunLix shipperlar bir anda çığlık atmaya başladılar onlar için bu bile moment sayılırdı onlara elimden geldiğince moment vermeye çalıştım
(...)
Konser bitti ve ben nefes nefese kalmıştım terden saç boya akıyordu bir an chan STAY ile konuşurken ben de STAY'i heyecanlandırmak için bir an karın kaslarımı açıp kapattım bütün Stray Kids şaşkın şaşkın bana bakıyordu, herkes ıslık çalıp çığlık atıyordu şu an çok utanıyordum. Utandığım için Felix'in arkasına saklandım Felix tatlı bir kahkaha attı. Herkes bir anda elindeki Jiniret ve BbokAri'yi öpüştürmeye başladı ben de kahkaha atmaya başladım ardından yanımdaki Minho kalçama şaplak attı ben de onun kalçasına vurduğumda beni kovalamaya başladı en son ben durduğumda beni kucağına aldı ve Stray Kids olarak STAY'i selamlayıp sahneden indikten sonra beni kucağından indirdi.
Bir an kalbim kırıldı çünkü bunu JYP'nin bize verdiği görev yüzünden yapıyordu oysa ben kendimi çoktan kaptırmıştım,
bunların bir oyun olduğunu unutmuştum. Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum...Konser bittiğinde hepimiz su içinde kalmıştık çok yorgunduk herkes yemek yemeye başladı ben de birkaç gündür hiçbir şey yemiyordum ama halâ aç değildim. Changbin herkes'in içinde bir tek benim yemediğimi fark ettiğinde "Hyunjin bebeğim sen niye yemiyorsun?" dedi ve bir anda herkesin odak noktası ben olmuştum. Ben de nazik bir şekilde "Yok Changbin sağol ben aç değilim. " dedim. Seungmin de şüpheli bir şekilde "Hyunjin bak birkaç gündür hiçbir şey yediğini görmedim seni için endişeleniyorum Hyunjin, bir sorun mu var?" dedi. Ben de "Seubgmin benim için endişelenme hiçbir sorun yok?" dedim yalan atıyorum sorun var sorunlar var daha doğrusu bana atılan zorbalık iddiaları, ölüm tehitleri, bana yapılan 18+ shoplar, seni arkadaş gören birine aşık olmak daha var da, var...
Seungmin de hemen ardına"Bir ara detaylı konuşalım Hyunjin" diye ekledi...
Ağağa ilk HyunHo ficim bol bol yorum atın benim için çok önemli yorumlarınız:)
Hyunho saka midirr
Yıldız vermeyenin agzına Minho pecete sokuyomus😉
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
â ðœðœðœð°ð· ð°ð«ð¶ð³â Ê°Êžáµâ¿Ê°áµ
Hayran Kurgu"ð®ððð̧ððððð ððððŸð ððððŸðð ððððððð ððð̧ððððÌð ððððððð ððð ðºð»ðšð'ð ðððð ððððð ððððððððððð" ~ðð¬ðð£ð ðð®ðªð£ððð£~ ...