✰ 13 (13): 𝑱𝒂𝒎𝒆𝒔 𝑨𝒓𝒕𝒉𝒖𝒓 - 𝑰𝒎𝒑𝒐𝒔𝒔𝒊𝒃𝒍𝒆

174 12 183
                                    

Minho Agzından:

Sabah Chan Hyung'un "YUH ARTIK! YOLDAN ÇIKMIŞSINIZ SİZ!"diyen sesiyle uyandım ve uyku sersemi hâlimle gözlerimi ovalayarak ayılmaya çalıştım.

Hyunjin de ani sesle irkilip oturma pozisyonuna geçti ve "Noluyo ya bi uyutmadınız of!"dedi.

Ben de odadaki Chan Hyung'u umursamadan zaten Hyunjin'in belinde olan elimle Hyunjin'i kendime çektim ve "Boşver bebeğim sen uyu."dedim.

Chan Hyung dehşetle bize bakıyordu Hyunjin de Chan Hyun'un önünde bu hâlde olmamuza şaşkındı.

"LAN OĞLUM SİZ MANYAK MISINIZ! zaten bütün gece sizin sesinizden uyuyamadım."dedi Chan Hyung.

Neler olduğunu anladığımızda Hyunjinle birbirimize dönüp kahkaha atmaya başladım.Chan Hyung Hyunjinin inlemeleri yüzünden uyuyamamıştı.

Chan Hyung yapmacık siniriyle "PİS GEYLER!" diyip kapıyı vurarak odadan çıktı.ben daha da çok gülmeye başladım Hyunjin ise utançtan yorganın altından çıkmıyordu.

"Rezil olduk..."dedi Hyunjin. anlaşılan hâlâ şoktaydı Chan Hyung'un uyuduğunu sanıyordu çünkü.

"Hayır bebeğim elinde sonunda öğreneceklerdi zaten."

"Ama bu şekilde değildi."

Konuyu değiştirmek için "Her neyse," dedim. "Kahvaltıya inelim."

"Tamamm"

Kahvaltıya indiğimizde Hyunjinle yan yana masaya oturduk.

"Hyunjin?"dedi Changbin.

"Hmm?"dedi Hyunjin.

"Bebeğim sen niye topallıyorsun?"

Hyunjin şaşırırken Chan Hyung ve Ben nedenini bildiğimizden gülmemeye çalışıyorduk.

"Eee şey koşarken bacağımı duvara çarptım incinmiş de gecer birazdan merak etme Binnie"

"Koşarken nasıl bacağını duvara çarpıyosun olum"dedi Seungmin.

"Ya uzun hikaye işte anlatırım size sonra."diyerek konuyu kapattı Hyunjin.

"Lan yeni aklıma geldi!" Dedi Seungmin. "Minho sen niye bizim yurtdasın olm?"

"Eee şey... FELİXLE KAVGA ETTİK! beni evden attı sağolsun Hyunjin beni sokakta bırakmadı."dedim.

"Ne demek kankam her zaman her zaman buradayız."diyerek omzumu patpatlafı Hyunjin.

"Eyvallah bro"dedim bende yapmacık bi üzüntüyle.Chan Hyung da alttan alttan gülüyordu.

"Çok inandırıcı gelmedi ama neyse banane ya" dedi Seungmin ve herkes yemeğe döndü.

"ÇÜŞ CHANGBİN TÜM SOSİSLERİ YEMİŞSİN LAN!"dedi Chan Hyung.

"Çok boş konuştunuz konuşucağınıza yeseydiniz hem zaten sosis azdı bence yetmedi onlar bana ben hâlâ açım."

"AL KOLUMU DA YE İT!"diyerek kolunu uzattı Chan Hyung. "HEM ÜÇ PAKET YAPTIM NASIL YETMİYOR AMK!"

★𝑽𝑽𝑽𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin