✰ 3 (3): 𝑳𝒊𝒎𝒑 𝑩𝒊𝒛𝒌𝒊𝒕-𝑩𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝑩𝒍𝒖𝒆 𝑬𝒚𝒆𝒔

333 24 66
                                    

Yazar Ağzından:

Minho Hyunjini defalarca aradı ama açılan bir telefon olmadı, Minho endişelenmeye başlıyordu acaba başına bir şey mi gelmişti diyip duruyordu.

Minho umutsuz umutsuz bir arama daha yaptı ve bu sefer araması kabul edilmişti

(Arama Başlatıldı)

"A-alo H-hwang Hyunjin'in nesisiniz" demişti tanınmayan ses korkulu bir şekilde

"Arkadaşıyım siz kimsiniz neden Hyunjin'in telefonu Hyunjin de değil?!"

"Yolda çok büyük bir kamyonla kaza yapmıştı ben de onu hastaneye getirdim şu an durumu çok kötü hâlâ ameliyathanede"

"NE! Hangi hastane acil konum at lütfen"

"Tamamdır hemen atıyorum"

(Arama Sonlandı)

(...)

Minho Hastaneye vardığında çalışana "Hwang Hyunjin'in durumu nasıl lütfen birşey söyleyin" dedi.

"Siz Stray Kids'den Lee Minho olmalısınız, Efendim Hwang Hyunjin ameliyathanede doktorlar elinden geleni yapıyor"

"Peki kaçıncı kat?"

"2. Kat Efendim."

"Tamam teşekkürler"

"Rica ederim"

Minho koşarak asansöre binip 2. Kat'ı işaretledi. Kapı açıldığında koşarak ameliyathanede çıkan doktora doğru koştu.

"Hyunjinin durumu nasıl?!"

"çok kan kaybetmiş ve beyinde hasar var ama acil kan'a ihtiyacımız var"

"Ben veririm benimki uyuyor"

"Tamam ama seri hareket etmemiz lazım"

Minho kan alma odasında Hyunjin için kan kaldırdıktan sonra Jisung aramıştı

(Arama Başlatıldı)

"Aloo Minho biz yurttayız sen niye yoksun lan?!

" Jisung.. "(Minho hıçkırarak ağlamaya başlar)

" lan! Ağlama noolduu anlat"

"HYUNJİN! Hyunjin kaza yapmış hastanedeyiz hepsi benim yüzümden" (ağlaması ve hıçkırıkları daha da artar)

"NE! NASIL?, NEDEN?!!!"

"Konum atıyorum gel anlatıcam bu arada tek gel yanında birini getirme" (burnunu çeker)

"Tamam hemen geliyorum"

(Arama Sonlandı)

(...)

Jisung gelmişti ama yanında Felix de vardı.

"Jisung hani tek gelecektin"

"Hyung yemin ederim Felix peşimi bırakmadı benim Bi suçum yok"

★𝑜𝑜𝑜𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʞᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin