✰11 (11): 𝑺𝒆𝒍𝒊𝒏 - 𝑭𝒂𝒓𝒌𝜟𝒏𝒅𝒂 𝑫𝒆𝒈̆𝒊𝒍𝒅𝒊𝒏

214 15 131
                                    

𖦹𝙉𝙤𝙩: 𝘔𝘦𝘥𝘺𝘢𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘢𝘳𝘬𝘪𝘺𝘭𝘢 𝘣𝘶 𝘣𝘰𝘭𝘶𝘮 𝘣𝘪𝘳 𝘣𝘶𝘵𝘶𝘯 𝘰 𝘺𝘶𝘻𝘥𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘥𝘺𝘢𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘢𝘳𝘬𝘪𝘺𝘪 𝘬𝘦𝘴𝘪𝘯𝘭𝘪𝘬𝘭𝘦 𝘢𝘤𝘮𝘢𝘯𝘪𝘻𝘪 𝘰𝘯𝘦𝘳𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮!

𖦹Hyunjin Ağzından devam;

Taemin'in mesajından sonra kendimi daha iyi hissettim. Belki bir şans Taemin sayesinde Minhoyu unuturum diye...

Telefonu komidine bırakıp kitaplığımın arkasına sakladığım günlüğümü çıkarıp içimi dökmeye başladım;

24 Aralık Pazar,2023,

Sevgili günlük bugün, artık herşey için çok geç.
Bugün, herşey bitti.
Artık kafamda birşeyler kurmuyorum,
Artık kafamdan da kalbimden de sildim onu.
Herşey bitti.

-H̶w̶a̶n̶g̶ H̶y̶u̶n̶j̶i̶n̶
-Sadece Hyunjin


Her seferinde kendime soyadımla benliğimi hatırlatıp üstünü karalıyorum ama ben yalnızca bir Sadece olmak istiyorum. Ödül alırken "Hwang Hyunjin" diye değil "Sadece Hyunjin." diye çağırılmak istiyorum.

Bu karamsar düşünceleri kafamdan sildim, kulaklığımı taktım ve 'The Neighbourhood- Reflections' açıp kendimi yatağıma atıp uykuya bıraktım.

Sabah Seungmin beni üzerime atlayarak uyandırdığında olduğum yerde irkilmiştim.

"LAN KALK ARTIK KAALK!"dedi Seungmin.

"KALK LAN ÜSTÜMDEN!"

"BAĞIRMA BANA KULAĞIM ACIYO!"

"Tamam." U dönüşü yaptım. Tebessüm edip yanağına bir öpücük kondurdum. Seungmin de gülümsemesini saklamaya çalışarak yanağını sildi ve iğrenerek baktı.

"Iyyy sulu sulu oggkk ve KALK ARTIK ŞU YATAKTAN!"

Onu işaret ettim"Üstümden kalkarsan kalkıcam."

Afallamıştı. "çok mantıklı lan."dedi ve uzerimden indi.

Ben de bir oh çekip lavaboya hazırlanmaya gittim bugün Taeminle buluşacaktık. Çok heyecanlıyım çünkü bu yeni bir başlangıç.

Üstüme Siyah oversize bir sweetshirt, altıma laciver bir baggy jeans, kafama da krem rengi bir bere geçirip tamamen hazırlandım ve çantamı takıp aşağıya indim.

Chan Hyung "Nereye böyle?"diyip kaşlarını havalandırdı.

Changbin de "Evet Hyunjin nereye böyle süslü?" süslü deyip kaşlarını çattı.

Ben de heyecandan yerimde duramıyordum."Hani şu Taemin var yaa"dedim lafı uzatarak.

"Eee?" Dedi Seungmin.

Changbin de, "Oğlum bak o çocuk zırt pırt sana yavşıyo hiç gözüm tutmuyor o çocuğu." Dedi.

"Ya işte bana buluşalım falan dedi ben de kabul ettim,hem belki Minho Hyung'u unutabilirim diye hem de yeni başlangıçlar her zaman güzel değil midir zaten?"

★𝑜𝑜𝑜𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʞᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin