✰ 4 (4): 𝑨𝒓𝒕𝒊𝒄 𝑴𝒐𝒏𝒌𝒆𝒚𝒔-505

278 21 25
                                    

"off hayır yaa Doktor birkaç haftalık hafıza kaybı olabileceğini soylemişti offf"

"Beyefendi ne anlatıyorsunuz?, Bana hâlâ kim olduğunuzu söylemediniz?"

"Eee şeyy... Bak şimdi sen bir idolsün stray Kids adlı grubun 8. Üyesi Hwang Hyunjinsin bende Stray Kidsden Lee Minho'yum"

"Adımın Hyunjin olduğunu biliyorum ve ne saçmalıyorsun, ne idollüğü ben ve idollük mü dalga mı geçiyosun?"

"Off tamam hatırlamıyorsun..., Bak ben gerçekten yalan söylemiyorum inan bana biz yakın arkadaşız Hyunjin"

"Kanıt göster?"

"Pekii..."

Minho hemen elindeki telefondan Hyunjin'e Stray Kids fotoğrafları ve videolarını gösterdi, Hyunjin inanmış gibi gözüküyordu.

"Tamam inandım ama hiçbirşey hatırlamıyorum..."

"Ben sana hatırlatırım Hyunjin..."

Ortam sessizleşmişti sadece iki göz birbiriyle bakışıyordu...

Sessizliği bozan içeriye giren doktor oldu.

"Ooo Hyunjin uyanmışsın"

Doktorun geldiğini farkeden Minho konuşmaya başladı.

"Evet uyandı ama dediğiniz gibi hafıza kaybı var"

"Kaza anında kafasını çok sert çarpmış beyninde hasar vardı sadece hafıza kaybı olduğu için şükretmeliyiz zaten geçici bir hafıza kaybı."

"Peki bu hafıza kaybı tahmini olarak ne kadar sürer?"

"Yani eğer siz ona anılarını hatırlatıp, anlatırsanız en az bir haftaya eski haline dönebilir ama en az bir ay idollüğe ara vermesi gerek ve sadece son 7 yılını hatırlamıyor"

"Tamamdır, teşekkürler"

"Rica ederim, bu bizim işimiz umarım kısa sürede eski haline döner, Ha bu arada 2 gün daha hastanede kalması gerekiyor"

Doktor odadan çıktıktan sonra Minho Hyunjin'e baktı, Hyunjin çoktan uyuyakalmıştı, Minho Hyunjin'e yaklaştı ve Hyunjin'in o yumuşacık saçlarını okşadı.

Minho Hyunjin ters yöne döndükten sonra, Minho onu rahatsız etmemek için odadaki ikili koltuğa geçti ve uyudu.

°
°
°

Minho uyandığında Hyunjin yatağında yoktu Minho telaşla ayağa kalktı ve "Hyunjiiin! Neredesiin?" diye bağırdı.

O Sırada Hyunjin odanın tuvaletinden çıkıp "Ne bağırıyorsun be!, adam akıllı tuvaletimizi de yapamıcak mıyız"

"Pardon yani seni yatağında göremeyince..."

"Sence bu halde nereye gidebilirim?"

"Doğru"

"Bişey dicem bir arkadaşımı arıyacağım da telefonunu verir misin?"

"Tabiki alabilirsin komidinin üstünde"

"Tamam teşekkürler"

"Rica ederim de sen hafıza kaybı geçirdin hiçbir arkadaşını hatırlamaman gerekirdi kim bu arkadaşın?"

"Jeongin, o benim çocukluk arkadaşım."

★𝑽𝑽𝑽𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin