✰10 (10): 𝑺𝒊𝒎𝒈𝒆 - 𝒀𝒂𝒏𝒌𝜾

200 16 92
                                    

𖦹𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣 𝘼𝙜̆𝙯𝙞𝙣𝙙𝙖𝙣:

Dediğime herkes çok şaşırmıştı ve haklılardı şaşırmakta ben olsam ben de şaşırırdım.

Felix bir anda ayağa kalktı ve göbek atmaya başladı ve "İlk defa bir boka yaradım lan!" Diyerek bağırdı. Dediğine kahkaha atmaya başladım.

Seungmin de ona katılarak "İlk defa haklısın Felix." Dedi. O da şoktaydı ve zar zor konuşmuştu.

Cahngbin de Felix'e katıldı. Karşılıklı göbek attılar ve ben de buna kahkahalar attım gülmekten yere yapıştığımda Chan Hyung beni yerden kaldırdı ve "iyi misin miniğim?" Dedi buruk gülümsemesiyle gözleri mutluluktan olsa gerek doluydu.

Chan Hyung benim baba'm gibiydi. Tabii ki de öldürdüğüm piç olan babama değil gerçek iyi bir baba gibiydi. Hayatımda hiç tatmadığım baba sevgisini Chan Hyungla tatmıştım.Benim için çok kıymetli biriydi.

"İyiyim Hyung , sorun yok ,benim için endişelenme lütfen kendimi kötü hissediyorum"

gözlerini kocaman açtı."Ne demek endişelenme Hyung, tabii kii de endişeleneceğim Hyunjin, sen benim miniğimsin, sana bir şey olursa ne yaparım?" Yine o içten, buruk gülümsemesini sundu.

"Bana bir şey olmayacak, Hyung."kendimden emin bir şekilde konuşmuştum.

"Off Hyunjin keşke kendine de bize verdiğin kadar değer versen"derin bir iç çekti.

Tekrear konuştu."Ayy Neyse hemen duygusala bağlıyoruz, yeter bu kadar." Dolu gözlerini elinin tersiyle sildi.

Gözlerim hâlâ ağzı açık bir şekilde şokta olan Minho'ya kaydı.Evet o bana çok kötüşeyler söylemişti hatta bir süre konuşmamamız gerektiğini söylemişti ama ona bakınca kalbim eriyordu...

HAYIR.

Minhoyu unutucam hemde öyle bir unutucam ki bir daha hiç ona bakarken kalbim erimeyecek.O kızlardan hoşlandığını bana açık açık söyledi ben hâlâ niye aptal gibi ona aşığım ki?

Kesinlikle bir aptalın tekiyim.

Minhonun duvara bakan gözleri bana döndü ve koşarak bana sıkı sıkı sarıldı."Hyunjin!,... hatırlıyorsun!"dedi.

Onun bu haline gülmeden edemedim "Evet Hyung. Hatırlıyorum..." kollarımı boynuna dolayarak sarılmasına karşılık verdim.

Bir anda geriye çekildi ve bir kaşını kaldırıp, "Hyung mu? Sen bana sadece hafızan gittiğinde Hyung diyordun. Normalde asla demezsin?"diye sordu.

"Doğrusu bu değil mi zaten?"dedim. Sustu.

Tekrar konuştum."Bende öyle düşünmüştüm Hyung"

başını suçlulukla öne eğdi ve, "Özür dilerim Hyunjin, sana gereksiz kaba davrandım ama inan o , o anlık ani düşünmeden söylediğim şeylerdi..."

"Özür dileme Hyung." Dedim sert bir sesle."İstemiyorum özür fln gerek yok, sana küs değilim, sadece kırgınım."

Tekrar konuştum , "Ve mutlu olabilirsin artık seni unutucam."

Onun arkamdan neler dediğini umursamadan oradan çıkıp gittim.

𖦹𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤 𝘼𝙜̆𝙯𝜾𝙣𝙙𝙖𝙣:

Hyunjin beni dinlemeden çıkıp gitti . Oysa ben ona onuaşık olduğumu itiraf edecektim.

Ama artık çok geç Minho...

Çok geç kaldım, en başından ona itiraf etmem lazımdı.

Hyunjin beni unutmasın,çünkü ben onu unutamam.Ya Hyunjin kendisine bir sevgili yaparsa ben ne yapacağım, gidip onun sevgilisini camdan atacağım, kıskanclıktan gebereceğim felan filan.

BÖYLE YAŞANMAZ AMA YA!,Ben bebeğimden ayrı kalamam...

𖦹𝙃𝙮𝙪𝙣𝙟𝙞𝙣 𝘼𝙜̆𝙯𝙞𝙣𝙙𝙖𝙣:

Tuvalete gidip ağlamamın üzerinden saatler geçmişti. Chan Hyung da herkesi kendi yurduna yollamıştı -kovmuştu-hava da çoktan kararmıştı. Ben de şimdi öylece yatağımda uzanıp tavana bakıyordum.

Bir anda telefonumdan bildirim sesi geldi ben de merakla telefonu elime aldığımda mesaj geldiğini gördüm;


Bilinmeyen numara:
Selam Hyunjin-shi ben Taemin
bir ara tanışmıştık umarım beni unutmamışsındır
çünkü ben seni unutamadım
Bir ara beraber güzel bir yemek yemeye ne dersin?

-Bilinmeyen numara "Taemin-shi" olarak kadedildi-

Hyunjin-shi:
Elbette bu teklifi reddetmem Taemin-shi
Ne zaman?

Taemin-shi:
Senin için uygunsa yarın akşam üstü olabilir
beraber gün batımını izleriz

Hyunjin-shi:
Uygun
ve
GÜN BATİMİNİ İZLEMEK HARİKA BİR FİKİR TAEMİN-SHİ

Taemin-shi:
ksjdjsms
beğenmene çok sevindim o zaman
yarin gorusuruz Hyunjin-shi~

Hyunjin-shi:
Gorusuruz Taemin-shi👋🏻



-ʙᴏʟᴜᴍ sᴏɴᴜ✓



✰Ebett kiskan Minho catla Minho

✰Ama uzulme.

✰Su sıralar cok yogunum askimlar o yuzden cok aktif degilim.

✰Yildizi turuncuya boyayalimᕕ( ᐛ )ᕗ!

✰Yildizi turuncuya boyayalimᕕ( ᐛ )ᕗ!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[583 ᴋᴇʟɪᴍᴇ]





★𝑽𝑽𝑽𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin