✰ 6 (6): +×+ - 𝑭𝒂𝒓𝒆𝒘𝒆𝒍𝒍, 𝑵𝒆𝒗𝒆𝒓𝒍𝒂𝒏𝒅

231 20 76
                                    

Minho

"Tamam jisung şaka maka bi yana git şu changbin ara Hyunjin'i doyursun sakın aç bırakmasın ona eski anılarını hatırlatmaya çalışsın."

"Tamam Minho sen sıkma canını"

Jisung beni onayladıktan sonra ben de koltuğa uzanıp tavanı izlemeye başladım.

Şuan akşam olduğu için diğer yurtdakileri rahatsız etmemek adına Hyunjin'in yanına gitmemiştim ama şuan belki de onun yanında olmalıydım çünkü ben onun kalbini kırıp sinirlendirmeseydim büyük ihtimalle öyle bir kaza gerçekleşmeyecekti, o bana beni sevdiğini söylediğinde çok sert tepki vermiştim çünkü eğer o da benim onu sevdiğimi öğrenseydin sevgili olurduk ve bu onun ve benim kariyerimi çok fazla etkilerdi.

Ben bu düşüncelerle boğuşurken jisung yanıma geldi.

"kalk bize mis gibi ramen yaptım hep de tteokbokkili enfes oldu gelmesen seninkini de ben yerim sorun yok"

"Hayır!, Hayır yani geliyorum yeme ramenimi sakın"

"Hızlı ol da soğumasın sıcak güzel oluyor"

Koltuktan kalktım. Jısungla ramenlerimizi yedik ve yorgun olduğum için yukarı kattaki odama çıkıp uyudum.

Hyunjin

Changbin hyungla beraber yemek yedikten sonra yatağıma uzanıp
Tavanı izlemeye başladım sonra bu sessizlikten sıkılıp kulağıma kulak üstü dikdörtgen gri kulaklığımı taktım ve telefonumdaki en baştaki üstünde 'favorim' notu olan ve adı 'farewell, neverland' olan şarkıyı açtım. Bu şarkı kesinlikle mükemmel, şarkıyı dinlemekten asla bıkmayacaktım ölene kadar hatta sonsuza kadar dinleyebilirim, iyi bir şarkı zevkim varmış. Şarkıyı tekrar açarken şarkının altındaki gruba baktım adı 'txt' miş. Hemen grubu Google'ye arattım ve üyeleri inceledim. Dur bir dakika...

BEOMGYU!?

O da mı idol olmuş? Jeongin, ben ve Beomgyu üçümüzün de küçükkenki hayali idol olmaktı vay be hepimiz de idol olmuşuz açıkçası çok şaşırdım ve olanlardan dolayı Telefonumda 'Gyu💞' diye kayıtlı olan numarayı aradım onunla konuşmak istiyordum çünkü şuan sadece 3 kişiyi hatırlıyordum Beomgyu, Jeongin ve Annem. Telefon birkaç kere çaldıktan sonra ensonunda açıldı.

*'Gyu💞' ile Bir Arama Başlatıldı*

"Alo Jinnie?"

"Beomgyu..."

"Hyunjin birşey mi oldu bebeğim?"

"Hyunjin, bebeğim cevap verir misin korkmaya
başlıyorum."

"Beomgyu saat geç oldu biliyorum ama bizim yurda gelir misin lütfen seninle konuşmaya ihtiyacım var Jeongini de çağıracağım, lütfen"

"Tamam bebeğim o dakikaya oradayım. "

"teşekkür ederim Gyu..."

"Teşekkür etmene gerek yok bebeğim biz arkadaşız arkadaşlar birbirinin yanında olur:)"

*ardından biraz sessizlik sonrası telefonu kapattı Beomgyu*

*'Gyu💞' ile başlatılan arama sona erdi*

Konuşmayı sonlandordıktan sonra jeongine de gelmesi için mesaj attım. Yatağımda uzanırken zil çaldı ben de koşa koşa alt kata indim ve kapıyı açtım. Jeongin ve Beomgyu gelmişti onlara kocaman sarıldım ve içeri aldım.

"Hyunjin"

"hmm?"

"Ne oldu bebeğim anlaşılan kötü şeyler olmuş, sesin sıkıntılı çıkıyordu"

"Beomgyu içeriye geçin anlatınca zaten jeongin biliyor istersen o anlatsın çünkü ben çok detaylı bilmiyorum."

"Tamam o zaman, anlat Jeongin dinliyorum"

"Ohoo hyung neler neler oldu Bi bilsen aklın ermez nereden başlayacağımı bilmiyorum"

(...)

Jeongin Beomgyu'ya olanları anlattıktan sonra Beomgyu çok şaşırmıştı ve bana beraber olan anılarımız anlatmıştı, gerçekten de çok güzel anılarımız varmış, keşke unutmasaymışım. Ayrıca Minho Hyung konusuna gelecek olursam şu an ona karşı biletler hissetmiyorum çünkü sadece üç kişiyi hatırlıyorum biliyorsunuz zaten.

Annem demişken annemi özlediğimi fark ettim.

"Jeongin" diye söze girdim.

"Hmm?"

"Annem'i çok özlediğimi fark ettim arar mısın? Hem zaten sen Annemle çok yakın sın sende var numarası."

"Ahhh Hayır ya onu da hatırlamıyorsun, Tabi yaa"

"Hayır Jeongin Annem'i hatırlıyorum" dedim hala masum bir tebessüm ile.

"Hyunjin..."

"Efendim Jeongin? "

"Annen..."

"e hadi ne söyliceksen uzatma Jeongin-"

"Vefat etti"

"Ne Jeongin saçmalama, hayır Jeongin ölmemiştir o, ölmez ölemez!"gözlerimden ani şok ile usulca akan yaşlar ile ağlamaya başladım, yere çöktüm ellerimle parkede tutunmaya, duyduklarımı idrak etmeye çalışıyordum.

" Hyunjin... "dedi Beomgyu ve ardından bana sarılıp o da ağlamaya başladı.

Sonra da Jeongin de bize sarıldı onlar bana sarılırken ben hâlâ ani şok ile parkede çömelmiş tutunmaya çalışıyordum, hareket edemiyordum, gözlerimden akan gözyaşlarının hızı arttığında hıçkırmaya başladım, gözyaşlarım parkeye düşüyordu, evet artık kesinlikle sesli ağlıyordum, hüngür hüngür ağlıyordum, bunu kesinlikle beklemiyordum....




°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°
°

Selam ballarimmm!

Hyunjin biraz aglicak ama sonra Minhos onu teselli edicek merak etmeyin😉🙂

Bu arada beni ig'dan takip edin

Ad: hyunjinniews

Size geri takip yaparimm

Oradan fic önerileri de yapiyorum😎

Şimdi kactim Hyunhoyla kaliin!

(651 kelime)

‼️ÖNEMLİ BİLGİ: 7. BÖLÜM YANLIŞLIKLA SİLİNDİĞİ İÇİN YOK AMA LÜTFEN ÇOK TAKMAYIN O KADAR ÖNEMLİ BİR BÖLÜM DEĞİLDİ LÜTFEN OKUMAYA DEVAM EDİN🙏🏻‼️


★𝑽𝑽𝑽𝑰𝑷 𝑰𝑫𝑶𝑳★ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin