Hyunjin Hastanede 3. Günündeydi artık bütün şirket Hyunjin'in kaza yaptığından haberi vardı. Hyunjin öğlen gidecekti Hastanede geçirdiği 2 gününde Minho onun başından 1 saniye bile olsun ayrılmamış çünkü hâlâ içindeki vicdan azabı onu yiyip bitiriyordu. Hyunjin Changbin sayesinde kendi hayatı hakkında birçok şeyi öğrenmişti Changbin Hyunjin'in kaza yaptığını öğrendiğinde beri onun için çok endişeleniyordu.
"Eee artık gitsek nasıl olur öğleni geç akşam olacak" diye karşısındaki Minho'ya sitem etmeye başladı.
"Doktor gelsin gideceğiz Hyunjin az sabret"
"Off tamam"
Hyunjin odada Minho'ya sitem ederken doktor geldi.
"Evet Hyunjin, durumun şuanlık daha iyi olduğu için şimdi taburcu edileceksin, ama bak sakın evdesin diye kendini yorma. Tamam mı?"
"Tamamdır, çok teşekkürler"
"rica ederim, bizim işimiz bu."
Doktor odadan çıktığında odaya hemşire girdi ve Hyunjinin serumlarını ve vücuduna bağlı olan kabloları nazikçe söktü ve gitti.
"Eee Minho Hyung burayı çok sevdin herhalde gitmeyi düşünmüyor gibisiniz."
"Of, Hyunjin,of tamam hazırlan gidiyoruz"
"Minho Hyung..."
"Hmm"
"Kör müsün! iki saattir hazırım zaten"
"Tamam, o zaman hadi çıkalım. "
Hyunjin ve Minho çıktığında Minho Hyunjin'i Changbin'e emanet etmek zorunda kalarak yurt'a bıraktı daha sonra da kendi yurduna geçti.
"Minho aç mısın?"
"Hayır Jisung birşey yemek istemiyorum."
"Ama birkaç gündür birşey yemiyorsun."
"Hyunjin de yiyemiyor ama o yiyemezken benim yemem doğru olmaz."
"Hayır Minho Hyunjin'e de Changbin yemek yedirecek, söz verdi bana Hyunjin'e çok iyi bakacağını söylüyor"
"Hayır o yedirmesin"
Minhonun kaşlarını çatarak söylediği şeye Jisung güldü.
"Niye?"
"Ben yediricem."
"O niye?"
"sen sor diye Jisung, canım öyle istiyor ne çok soru sordun. "
"Sakin ol Minho biliyorum suçlu hissediyorsun-"
"öyleyim ama"
"kendine çok yükleniyorsun"
"Jisung sal beni rahat bırak yalnız kalmak istiyorum"
Minho ağlamaya başlayınca Jisung Minho ya sarıldı ve sırtını sıvazladı.
"Geçicek Minho, Geçicek, Hyunjin iyileşecek"
"Ama hafızası yerine gelince de onun hakkında olan iddialarını ve taciz mesajlarını görünce çok üzülecek..."
"Evet ama elinde sonunda geçecek."
"nerden biliyorsun belki geçmedi."
"Minho herşey bir gün geçer."
"Umarım geçer Jisung..."
Aradaki sessizliği Jisung bozdu.
"Aaa tamam yeter bu kadar dram sil gözyaşlarını ve yemek ye sana ramen yaptım hadii!"
"Tamam ama Hyunjin Changbin yedirmesin Chan yedirsin."
"Neden?"
"Kaplumbağa deden."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
🐢
.
.
.
.
.
.
.
.Evet bebislerim biliyorum bu bölüm Hyunhodan daha cok minsung oldu ama sorun yok ilerleyen bölümlerde yeterince Hyunho okuyacaksiniz 🐢😚💗
Ve inkılaptan 10 almisim VUR ULAN MOTİVASYON! 💪🏻
Bugün Bi tane 5. Sınıf görmüşüm o kadar tatil ki tıtisini ısırasım geldi bir de ayni binadaymisiz ve bugün onunla top oynadi cucuk çok utangaç ya yaninda da Bi cocok var çok minikler onlara top hediye ettim, Yusuf diyorum el sallıyorum o da bana minik elleriyle el salliyo cok tatlis amaaa😭😭😭💗💗💗
İki yıldır su resim İcin ugrasiom(2 gün)
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
â ðœðœðœð°ð· ð°ð«ð¶ð³â Ê°Êžáµâ¿Ê°áµ
Fanfic"ð®ððð̧ððððð ððððŸð ððððŸðð ððððððð ððð̧ððððÌð ððððððð ððð ðºð»ðšð'ð ðððð ððððð ððððððððððð" ~ðð¬ðð£ð ðð®ðªð£ððð£~ ...