Şok geçirmiştim resmen. O tokatın nedenini anlamak için Minho'nun gözlerinin içine 'neden?' diye bakıyordum.
"Bahçede o orospu çocuğu flörtünle sarmaş dolaşken buraya gelince sana sarılmamı mı bekliyordun?!"dedi gözlerindeki öfkeyle. O öfke galiba banaydı...
"Neden bana bir kere olsun güvenmiyorsun? "dedim. Kelimeler ağzımdan zar zor çıkıyordu. Tokatı sesimi içime tıkmıştı.
"Bahçede flörtünle sarılıyorsan ben sana nasıl güveneyim?
"Hayır!flörtüm değil! arkadaşım! ve bana başkasından hoşlandığını söylemek için gelmişti! ve sen bana asla güvenmedin!"haksız tokatım beni sinirlendirdiği için bütün sinirimi haykırarak kustum.
Başını öne eğdi galiba kendinden utanıyordu şuan. "Ben...özür dilerim sana güvenmeliydim sevgilim..."dedi alçak sesiyle.
"Evet ama güvenmedin. Güvensiz bir ilişki yılları geç bir gün bile sürmez. Lütfen bir süre benimle konuşma"
"Ayrılmıyoruz Hyunjin dimi? çünkü ben de kendi çapımda haklıyım. Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın Hyunjin?"
Bir süre düşündüm beni ve Minhoyu ter değiştirerek düşündüm. Evet. Ben güvenirdim çünkü bu hayatta en güvendiğim kişi Minhoydu. Hâlâ da öyle. Ona güvenmem için yeterince nedenim var.
"Güvenirdim. Çünkü benim sana güvenmem için çok nedenim var ama galiba senin bana güvenmen için yeterince nedenin yokmuş."dedim. Aklıma ne geldiyse onu söyledim.
"Hayır! Anlık sinir diyorum Hyunjin! Kıskandım ya seni kıskandım benden başkasıyla hele ki flörtünle sarılırken gördüm. Hyunjin lütfen anla artık kıskandım diyorum. Sinirlendim güvensizlik bunun hiçbir yerinde yok. Senin düşündüğünün aksine sana güvenmem için yeterince nedenim var."sona doğru sesi titredi ve kısıldı. Ağlıyordu. Ona bakınca benim de gözlerim doldu.
"Seni seviyorum ve ayrılmayacağım sevgilim ama kırıldım. Gelip de bana nedenini sormak yerine bana attığın o haksız tokata kırıldım. Ama asla ayrılmayacağım çünkü seni kaybetmekten korkuyorum."
"Seni seviyorum ve özür dilerim"dedi ve hızlıca beni kendisine çekip doya doya sarıldı. Gözyaşları boynumu ıslatıyordu.
"Seninle küsmeyeceğim."dedim ve acı dolu gülümsedim.
Ama onun güvensizliğinin boşluğu bir bıçak izi gibi göğsümde kalacaktı ta ki onun bana karşı güvenini hissedene kadar.
En sonunda geriye çekildi ve "Chan Hyung bu iddianın onun halledemeyeceği derecede olduğunu söyledi ama bu iddia o kadar derin değil hyunho shipperlar çok sevinmiş" dedi ve kıkırdadı. Ben de onun dediğine karşı kıkırdadım.
"Bence bu iddiayı yalanlamak yerine gerçekleri söyleyelim. Ne dersin ha?"dedim aklıma gelen fikirle.
"Mükemmel bir fikir bu Hyunjin! olacak her şey şimdiden olsun bitsin. Eğer birşeylerin sonu gelecekse şimdiden olsun."
"O zaman gerçekleri şimdi söyleyelim."
"Evet" dedi ve telefonunu aldı. JYP'yi arayarak gerçekleri ve bu gerçekleri herkese duyurmak istediğini anlattı.
"Cidden harika olur bu Minho." JYP bizi şaşırtarak. "Hisselerimiz ve popüleritemiz artar çünkü şu sıralar hyunho en çok shiplenenlerden biri hatta minsung'u bile geçmiş. Farketmeden çok fazla moment vermişsiniz. Ciddiyseniz bu bilgiyi hemen şimdi duyuracağım."
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
â ðœðœðœð°ð· ð°ð«ð¶ð³â Ê°Êžáµâ¿Ê°áµ
Fanfic"ð®ððð̧ððððð ððððŸð ððððŸðð ððððððð ððð̧ððððÌð ððððððð ððð ðºð»ðšð'ð ðððð ððððð ððððððððððð" ~ðð¬ðð£ð ðð®ðªð£ððð£~ ...