Rozpakowałem swoję rzeczy i od razu położyłem się na łóżko.
Nagle ktoś do mnie zapukał.-Dzień dobry.
-Oh, dzień dobry.
To była kobieta, która
właśnie mnie tu wpuściła.-Muszę się ciebie zapytać o bardzo
ważną rzecz. - powiedziała.-Tak?
-Czy ty przypadkiem nie byłeś
chłopakiem Seungmina?-Słucham? Nigdy nim nie byłem.
Kobieta podała mi telefon na, którym był włączony instagram i relacja Seungmina na, której było moje i jego zdjęcie i było napisane coś w stylu ,,Hanuś ten dzień był wyjątkowy, bardzo cię kocham."
Jaki dzień? Wyjątkowy? Przecież każdy dzień z nim był wyjątkowy.-Martwię się o niego i o moich rodziców, ponieważ nagle gdzieś zniknęli, może wiesz gdzie? - zapytała.
-Cóż, właśnie przyjechałem go tutaj szukać, ponieważ miał zdjęcie przy tym bloku.
-Ah rozumiem.
Kiedy jego siostra już wyszła, poszedłem się umyć.
Łazienka była naprawdę duża ale brakowało w niej kwiatów i ozdób, miała tylko dwie półki, które były takie małe, że zmieściła by się tu tylko kosmetyczka i kilka szamponów.
Rozumiałem z tego tylko tyle, że Seungmin i jego rodzice zniknęli dwa tygodnie temu. Jego siostra, czyli córka państwa Kim się o nich martwiła bo też nie wiedziała gdzie są. Konto Seungmina możliwe, że było zchackowane przez kogoś znajomego bo były na nim moje i jego zdjęcia, wstawiał je regularnie. Przez to siostra Seungmina wpuściła mnie bez żadnego dowodu ani legitymacji bo myślała, że jestem jego chłopakiem.
Kiedy się już umyłem, ubrałem się i poszedłem się położyć. Łóżko było naprawdę duże a pokój bardzo mały i ubogo urządzony. Ciekawe kto ma taki świetny gust.
Jeszczę chwilę poleżałem i zasnąłem.Z rana obudziło mnie pukanie w drzwi.
-Cześć.
-Cześć. - odpowiedziałem.
Była to siostra
Seungmina.-Chciałam poprosić cię o twój numer. - zaczęła.
-Ah dobrzę, już już. - powiedziałem.
Dziewczyna dała mi swój telefon i poprosiła o zapisanie mojego numeru.-Nazywasz się Han? - zapytała.
-Tak. - odpowiedziałem.
-Ja jestem Hana. - powiedziała i się do mnie uśmiechnęła.
Odwzajemniłem uśmiech.-A ty byś podała mi swój numer? - zapytałem lekko zmieszany.
-Tak podam.
Dałem jej swój telefon aby
mogła zapisać mi swój numer.-Ładny jesteś. - powiedziała do mnie dziewczyna.
-Ah, dziękuję. - odpowiedziałem lekko się przy tym rumieniąc.
Hana delikatnie przeczesała mi włosy ręką.
-Czyj to jest hotel. - zapytałem.
-Mój, a co podoba ci się tu? - zapytała.
Zdziwiło mnie to trochę, że taka ładna dziewczyna ma taki gówniany gust bo Hana była naprawdę ładna.
-Tak, podoba mi się tu.
CZYTASZ
Where are you my puppy? || Minsung ||
Mystery / ThrillerLee Know był kimś kogo bardzo kochałem. Nie wiedziałem, że Minho ma napady agresji i wpływa to na mój stan psychiczny. Gdy Seungmin znikną moje życie się zapadło, bardzo mi go brakowało, ale w każdej chwili w, której go potrzebowałem, pojawiał się i...