Günlerden bir gün, Daniel yine bilgisayarında oyun oynuyordu, annesi ve babası öldüğünden beri depresifliğini bilgisayarda geçiren Daniel artık bir "İnternetin Kölesi" olmuştu.
Yine öyle günlerden birinde Daniel'ın durumu olmadığı için kaçak siteden istediği filmi aramaya başladı, tam ararken güzel bir site buldu ve hemen tıkladı.
Tıkladığı site ona HD kalitesinde, donmadan, kasmadan, güzelce filmi açınca Daniel istediği filmleri hep bu siteden açmaya başladı.
Daniel: Aman tanrım bu efsane bir site! Netflox'dan(telif yemesin😔) bile güzel.
Daniel bir süre boyunca gayet normal bir şekilde filmerini açıyor ve seyrediyordu, birden bire bilgisayarına mesaj geldi, reklamdır diye bakmadı ama mesaj gelmeye devam etti, bildirim seslerine dayanamayan Daniel bildirim sesini kıstı.
İşte bundan sonra o gariplikler başladı. Daniel'ın bildirim sesi kendi kendine açıldı, Daniel çok korktuğu için mesaja bakmaya karar verdi;
Mesaj:
???: Beni görmezden gelme, senin için o kadar şey yaptım.Daniel inanılmaz korkmuş ve kafası karışmıştı. Bu kimdi ve neden yazıyordu?..
Daniel: S-sen kimsin!?
Daniel sanki onu duyabilecekmiş gibi bağırdı. Ama o gerçekten duydu...
Mesaj:
???: Fazla merak güzel değildir, güzelim. Bu arada banyo mu oldun? Saçların her zaman ki gibi parlak ve yumuşak, siyah, gözlerinde ne güzel bir yeşil. :)Daniel'ın kafası iyice karışmıştı. Cidden banyo olmuştu, siyah saçlıydı ve yemyeşil gözleri vardı.
Daniel: N-nasıl!? Beni nereden görüyorsun!?
Daniel titremeye başladı, o varlığın her sözünde ülperiyordu.
Mesaj:
???: Aynı sözü tekrarlamamı istiyorsun, bebeğim?Daniel sinirlendi ve bilgisayar kapattı, hayatında tek mutluluğu bilgisayar ve telefondu ama telefonu bozuk, bilgisayarıda ele geçirilmişti.
Daniel: Neden ben...?
Daniel bir anda ağlamaya başladı, çünkü bu elektronik cihazları sırf acısı için kullandığını fark etti ve hemen masasından kalktı, bir anda kalktığı ve kan eksikliği yaşadığı için başı dönen Daniel sendeleyerek yere düştü.
Durumları üst üste yaşıyan Daniel daha fazla ağlamaya başladı. Bir kaç saat sonra Daniel artık ağlayamacak duruma geldi ve yüzünü yıkamak için banyoya gitti, banyoda lavobonun önünde yüzünü yıkadı ve geri odasına gitti.
Aylardır evden çıkmayı bırak odasından çıkmayan Daniel ne yapacağını bilmiyordu. Bir anda aklına dışarı çıkmak geldi, çok korkuyordu ama yapıcaktı.
Üstünü giyindi ve dışarı çıktı. Araba sesleri, insanların sesi ve kalabalık Daniel'ı korkuttu. Yaklaşık 10 dk sonra evine geri döndü çünkü çok korkmuştu.
Daniel yine ağlamaya başladı, kendini başarısız bir aptal olarak görüyordu. Birden bire telefonu çaldı. Normalde bile açılmayan telefon, bir anda çalması Daniel'ı şaşırtmıştı ve telefonunu açtı.
Daniel: E-evet?.. *sesi titrer*
BÖLÜM SONU....
YOU ARE READING
İnternetin Kölesi
Romance"Sönmüş bir balon gibiydim, patlatılsam o kadar üzülmezdim."~Kongo