6 (bonus(kaç gündür atmadım))

11 2 2
                                    


Daniel bir anda sakinleşmeye başladı ve Smith'e geri sarıldı.

Smith: shhh~... Sakin ol ve derin nefes al...

Smith Daniel'ı kucağına aldı ve kafasını boynuna koydu. Daniel kafasını oraya koydu ve daha düzgün nefes almaya başladı.

Kongo: Caramel Macchiato olmadığı için mi böyle oldu acaba?..

Daniel'ı, Daniel'ın evine götürdü ve Daniel'ın yatağına Daniel'ı yatırdı. Smith Daniel'ı yatırdıktan sonra mutfağa gitti ve Daniel için bir bardak su alıp geldi.

Daniel'ın odasına çıktı ve Daniel'a su dolu bardağı verdi.

Daniel: Teşekkür ederim... Ne oldu anlamadım, bir anda her yer karardı.

Smith: Gayet normal merak etme, sadece bir panik atak.

Smith Daniel'ın kafasındaki saçları okşadı. Smith'in yüz ifadesi düz gibi gözükse de içten içe çok korkmuştu.

Daniel, Smith'in getirdiği suyu aldı ve lıkır lıkır içti. (İçinde hap olsa haberi olmayacak😊👍) Daniel bardağı masaya koydu ve Smith'e sarıldı.

Daniel: Seni özledim...

Smith yan gülüş attı ve ona geri sarıldı.

Smith: bende seni merak etme.

Smith, Daniel'ı yavaşça yatağa yatırdı ve Smith'de yanına yattı. İkisi birlikte birbirlerine sarılarken Daniel'da yavaş yavaş uykuya daldı.

Bir süre sonra Daniel'ın telefonuna mesaj gelmeye başlıyınca, Smith Daniel'ın telefonuna baktı.

Mesajı atan Kongo'ydu.

Smith: Ah bu şerefsiz şimdi ne istiyor!?..

Smith Kongo'yu engelledi ve kendi telefonundan Kongo'nun hesabının ekran görüntüsü çekti. Sonra telefonu kapattı ve Daniel'ın telefonunu aynı yerine koydu.

Yavaş yavaş Smith'te uykuya daldı ve ikisi birlikte çok tatlı gözüküyordu.

Akşam Daniel uyandığında Smith'in yanında olmadığı fark etti ve kıkırdadı. Bugün Smith'in yaptığı iyiliği asla unutmayacak Daniel, o anı sürekli düşünmeye başladı. Daniel yatağından kalktı ve saate baktı;

Saat: 7.46 Akşam

Daniel: Oh, saat çok geç olmuş. Akşam yemeğini yapmalıyım.

Daniel yatağından kalktı ve mutfağa gitti.

BÖLÜM SONU....

İnternetin Kölesi Where stories live. Discover now