Elith Daniel'a sinsice güldü.
Elith: Ah... Yalvarmana bayılıyorum bebeğim...
Elith, Daniel'ın ağızını sıkıca kapattı ve o vaziyetteyken kucağına alıp kendi evinin yolunu tuttu.
Daniel: Mmm! Mm!
Elith, Daniel'ı sanki bir tüymüş gibi taşıdı.
Elith: Biraz daha kıpraşırsan seni acılı bir şekilde bayıltacağım.
Daniel kıpraşmayı Elith'in sözünden hemen sonra bıraktı.
Elith: İyi oğlan...
Daniel'ın gözleri, göz yaşlarıyla dolmaya başladı. Daniel çok korkuyordu.
Yaklaşık bir saat sonra, Daniel Elith'in evinde kendisinin yatağa zincirli ve tasmasının boynunda olduğu bir şekilde uyandı. Bayılmamıştı, gözleri yeni açılmıştı.
Daniel, ağızında bant olduğu için konuşamadı. Çok korkuyor ve titriyordu.
Elith, odanın kapısını açtı ve hemen içeri girip kapıyı kilitledi.
Elith: Prensesimiz uyanmış, hm?~
Elith: O prensesimizi önceden yaptığı şeyler için küçük bir cezalandıracağım...
Elith elindeki küçük kumandayı Daniel'ın tasmasına doğrultarak tıkladı. Daniel'ın vücuduna bir anda şok(elektrik) gelmeye başladı. Daniel yatakta daha şiddetli bir şekilde titremeye ve vücudu kendi kendine haraketlenmeye başladı.
Elith: Aww.~ Çok tatlı.~
Elith acımasız bir şekilde şok derecesini yükseltmeye devam etti ve Daniel'ın tepkilerini keyifle izledi.
Smith'le birlikte;
Smith: Bu neden aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyor?..
Smith belki Daniel uyuyordur diye aramayı ve mesajı bıraktı. Smith, akşam yemeğini hizmetçilerden istedi ve salonda filmini izlemeye başladı.
Kongo'yla birlikte;
Kongo kendi bulduğu güzel, taş koleksiyonlarını inceledi ve evini temizlemeye başladı.
Kongo: Ah çok aptalım... Acaba şuan ne yapıyor?..
Kongo telefonunu aldı ve Daniel'ı aradı.
KADIN: ULAŞILAMIYOR, LÜTFEN DAHA SONRA TEKRAR DENEYİNİZ.
Kongo: Ulaşılamıyor?.. Asla aradığımda böyle bir şey demezdi...?
Kongo telefonunu cebine geri koydu ve evini temizlemeye devam etti.
Daniel'la birlikte;
Elith: Ah, artık kıpırdanmayı kes!
Elith, Daniel'ın üstüne kendi koluyla acımasızca vurdu ve bastırdı. Daniel kendini korumaya çalışıtı ama yatağa zincirlendiği için yapamadı.
Daniel: LÜTFEN!.. LÜTFEN DUR, YALVARIRIM!..
Elith: SUS! Hala dersini almadın mı!?
Elith, Daniel'ın karnına son darbeyi vurmasıyla beraber Daniel kan kustu. Elith bunu gördükten sonra vurmayı durdurdu.
Elith: Hm? Ne kadar zayıf bir aptalsın! Sikik.
Daniel öksürdü ve artık gözü bulanıklaşmaya başladı.
Elith: Benimle konuş!
Daniel bir şeyler söylemeye çalışsada sesi mırıltı gibi çıktı. Elith buna karşı iyice sinirlendi ve Daniel'a sıkı bir tekme yapıştırdı. Daniel bu acıyla gözleri kocaman açıldı.
Daniel: T-TAMAM!..
Elith: Güzel...~
Smith'le beraber;
Smith: Film bitti ve hala ulaşılamıyor... Bir sorun mu var acaba?..
Smith yerinden kalktı ve üstünü başını değiştirip Daniel'ın evine doğru yol aldı.
Daniel'ın evine geldiğinde, Smith çok şaşırdı çünkü Kongo'da oradaydı.
Kongo: Sende mi Daniel'ı arıyorsun?..
Smith başını onaylarcasına iki yana salladı.
Kongo: Kapıyı açmıyor... Aradım ulaşılamıyor... Mesajlarımada yanıt vermiyor...? Çıldıracağım...
Smith: Daniel'ın nereye gidebileceğine dair bir fikrin var mı?
Kongo: Bilmiyorum... En son Elith, ben ve Daniel buluşmuştuk ve bir sıkıntı çıkmamıştı. Hatta sonra ben Daniel'a Elith ile tek buluşmasını istemiştim.
Smith: Neden? (Kaplumbağa deden😘🖕🏿)
Kongo: Elith'in davranışları garipti...
Smith: Bir dakika...
BÖLÜM SONU...
YOU ARE READING
İnternetin Kölesi
Romance"Sönmüş bir balon gibiydim, patlatılsam o kadar üzülmezdim."~Kongo