Aylar geçmişti. Daniel ve Smith ilk defa nikah salonunda masalarına oturmuşlardı.
Smith: O gün geldi, Daniel...
Daniel gülümsedi ve Smith'e boynundan sarıldı.
Daniel: Evet, çok heyecanlıyım!
Kısa bir süre sonra nikah memuru geldi ve Daniel'ların masasına doğru yürüdü. Daniel çok heyecanlanıyordu. Smith Daniel'a gülümsedi.
Smith: Sakin ol, her şey güzel olacak.
Daniel: Yaşamım boyunca sadece bir kere evlenicem, bırak ondada heyecanlanıyım!
Daniel ve Smith gülüştü. Nikah memuru masalarının yanındaki yere oturdu ve gerekenleri okumaya başladı.
Nikah memuru: Bay Daniel siz, Smith beyi kocanız olarak kabul edip, ömrünüzü ona adamayı kabul ediyor musunuz?
Daniel: Evet!
Salondaki herkes Daniel'ı alkışladı ve ıslık çalanlar oldu.
Nikah memuru: Pekala. Peki bay Smith siz, Daniel beyi eşiniz olarak kabul edip ömrünüzü ona adamayı kabul ediyor musunuz?
Smith: Evet!
Salondaki herkes güçlü bir şekilde alkışlayıp ıslık öttürüyordu.
Nikah memuru: Pekala. Nikah şahidimiz bu nikahı onaylıyor mu?
Herkes bir anda sessizliğe büründü. Daha nikah şahidi gelmemişti?..
Daniel streslenmeye başladı. Ama tam o sırada kapılar açıldı ve içeriye ELİTH girdi!
Elith: Geç kaldığım için üzgünüm.
Elith yüzündeki yan gülümsemeyle içeri girdi ve nikah şahidinin oturcağı yere oturdu.
Elith: Evet!
Herkes bir anda yüksek bir alkış sesiyle bağırmaya başladı. Smith Elith'e başını onaylarcasına iki yana salladı ve gülümsedi. Daniel'da bu görüntüye karşı kıkırdamasını tutamadı.
Nikah memuru: O zaman tebrikler! Nikahınız hayırlı, uzun ömürlü olsun!
Nikah memuru kalktı ve Daniel'la Smith'in parmaklarına takılan ipin ortasından kesti.
Herkes mutlu mutlu alkışlayıp, tebrik ediyorlardı.
Nikah memuru: Artık damadı öpebilirsin.
Smith Daniel'a baktı ve onu belinden kendine çekerek dudağına tatlı bir öpücük kondurdu. Elith'de onları alkışladı ve ıslığını çaldı.
Daniel çok mutluydu, bir gözlerini görseniz... Yıldız gibi parladı!..
Smith: Hadi bu anı ölümsüzleştirelim.
Kameraman: Herkes peynir desin!
Daniel: Peynirr!
Elith: Peynirr!
Smith: Peynirr!
Üçüde pozlarını verdiler ve kameraman fotoğrafı güzelce çekti.
3 Yıl Sonra:
Daniel ve Smith artık kendi evlerinde mutlu mutlu yaşıyorlardı. Hem zenginliği hemde huzuru bulmuşlardı.
Daniel: Bebeğim! Yemek hazır!!
Smith: Geliyorum!
Smith televizyonu kapattı ve Daniel'ın arkasından sarıldı.
Smith: Ellerine sağlık, güzelim.
Daniel kıkırdadı ve Smith'in yanağına bir öpücük kondurdu.
Daniel: Afiyet olsun şimdiden. Hadi yiyelim.
İkiside sandalyelerine oturdular ve yemeğe başladılar. Smith bazen Daniel'ın ağızına yemeği kendi elleriyle veriyordu. Daniel'da aynı şekilde Smith'e.
Artık ne Elith ne de başka birisiyle düşman değildiler. Evet Kongo yoktu ama bunun yokluğunu sonsuza kadar düşünüp, sonsuza kadar depresyona girmektense, aynı Kongo'nun istediği gibi Daniel ve Smith birlikte mutlu mesut yaşamayı tercih ettiler. Artık birlikte inanırmısınız bilmem ama bir tane bile tartışma yapmıyorlardı. Elith'de kendine bir eş bulmuş onunla iken, Daniel'la Smith'te birlikteydi.
Hikayem bu kadar umarım beğenmişsinizdir...
FİNAL...
YOU ARE READING
İnternetin Kölesi
Romance"Sönmüş bir balon gibiydim, patlatılsam o kadar üzülmezdim."~Kongo