Daniel kombinini seçtikten sonra Elith'i aradı.Daniel: Elith, biz nerede buluşacağız?
Elith: Oh, Piyango Parkını biliyor musun?
Daniel: Ah cidden mi! Orası bana aşırı yakın.
Elith: Harika, orada buluşalım. Görüşürüz.
Daniel: Görüşürüz!
*Kapatır*
Daniel'ın şansı yine iyi denk gelmişti. Hemen Kongo'ya haber vermek için aradı.
Kongo: Sela-
Daniel: BUGÜN SAAT 4 TE MÜSAİT MİSİN!!?
Kongo: Oh, sakin ol. Evet müsaitim, neden? *Kıkırdar*
Daniel: Bugün saat 4 te, Piyango Parkında buluşalım mı? Bir arkadaşım daha gelicek.
Kongo: Hmm, güzel, gelirim. Şimdi kapatmam gerek, hazırlanıcam. Görüşürüz!
Daniel: Yay! Pekala seni bekliyeceğiz.
Daniel Kongo'nun gelmesine çok sevinmişti. Hemen yaptığı kombini giyindi.
Daniel böyle bir kombin yaptı;
Daniel hazırlandığı gibi dışarı çıktı ve Piyango Parkına gitti.
Elith orada bekliyordu. Daniel hemen Elith'e boynundan sarıldı ve gülümsedi.
Elith: Ah! Haha, selam.
Daniel: Selam! Bir arkadaşımda gelicekti, onu beklesek olur mu?
Elith: Tabii ki. *Yan şekilde sırıtır.*
Elith: Bugün çok güzel olmuşsun. Sosyal medyadakinden dahada iyi.
Daniel: Teşekkür ederimm. Yeni bir tarz denedim.
Daniel kıkırdadı ve ardından Daniel Kongo'nun geldiğini gördü.
Kongo: Merhaba Daniel.
Kongo Daniel'a gülümsedi ve yanağından öptü. Sonra Elith'e döndü.
Kongo: Merhaba benim adım Kongo, senin?
Elith: Elith. *Gülümser ve el sıkışırlar*
Kongo: Tanıştığıma memnun oldum, Elith.
Kongo'nun gülümsemesinin şekli Daniel'a garip geldi ama daniel ortanın havasını bozdu ve konuşmaya başladı.
Daniel: Gelin şu bankta oturalım.
Bir bankta, en solda Elith, ortada Daniel ve son olarak en sağda Kongo olarak üç kişi oturdu.
Muhabete dalıp giderken Kongo sanki Elith'te bir şey varmış gibi bazen sustu, bazen sadece dinledi. Daniel hiç bir şekilde ortamı bozmadı ve konuşmaya devam etti, taa ki Elith o garip soruyu sorana kadar.
Elith: Hmm, bir şey sorucam. Siz Kongo ile aranızda bir şey mi var?
Daniel: Hayır, neden ki? *Kızarır*
Elith: Bilmem, hani Kongo'nun kolunu senin omzuna koyması, kendine yakın tutması, ilk geldiğinde yanağından öpmesi gibi, yani söyleyebilirsin sıkıntı yok.
Daniel: Bizim aramızda herhangi bir şey yok, tabii arkadaşlık dışında. Değil mi, Kongo?
Kongo: T-tabii ki! Ben herkese yakınım.
Elith: Bu pek iyi bir şey değil ama neyse. Anladım.
Elith gözlerini devirdi.
Daniel: Bir saniye bağcığımı bağlıyacağım.
Daniel ayağına eğildiği kısımda Elith Kongo'ya sinsi bir gülüş attı ve Daniel kalkarken normal gülüşününe geri döndü.
Buluşmadan sonra Daniel çok mutluydu. İkisinede sarıldı ve sonra vedalaşıp evine geri döndü.
Daniel üstünü başını değiştirdikten sonra yatağa atladığı gibi telefona bakmaya başladı. Kongo'dan mesaj vardı?..
Mesaj:
Kongo: Daniel, Elith benim pek hoşuma gitmedi. Bundan sonra sadece ikili ikili takılsak olur mu?Daniel'ın kafası çok karıştı. Mesaj kutusundan sayfayı açtı ve yazışmaya başladı.
Kongo
:Daniel, Elith benim pek hoşuma gitmedi. Bundan sonra sadece ikili ikili takılsak olur mu?
Neden ki, bir şey mi oldu?:
:Hayır(yalan), sadece ikili takılmayı daha çok seviyorum(yalan).
Uhm, pekala.:
:Teşekkürler, iyi geceler, iyi akşamlar.
Sanada.:
Offline
Daniel Kongo'nun dediğinden pek bir şey anlamadı ama boşverdi ve telefonunu şarja koyup uyumaya başladı.
BÖLÜM SONU...
YOU ARE READING
İnternetin Kölesi
Romance"Sönmüş bir balon gibiydim, patlatılsam o kadar üzülmezdim."~Kongo