Daniel her ne kadar Kongo'yu beklesede Kongo yarım saat sonra bile gelmemişti. Daniel eve gitmeye karar verdi.Daniel: Acele bir işi çıktı herhalde.
Daniel eve gittiğinde telefondan bir numaranın ona yazdığını gördü.
Mesaj: (Num: 0XXX XXX XX XX)
Smith: Ben Smith, telefon numaramı verme zamanı geldi sanırım.Daniel Smith'in gerçek numarasından yazmasına çok şaşırmıştı. Hemen mesaj kutusuna tıkladı.
Smith
:Ben Smith, telefon numaramı verme zamanı geldi sanırım.
Bir dakika, cidden mi!?:
:Çok mu şaşırdın, güzelim?
Evet, beklemiyordum. 😭:
:Ah, yazık olmuş.
Ee, bir daha ne zaman:
geliceksin?:Belki bugün belki başka bir gün, süpriz diyelim kısacası.
Böyle yapma: meraklandırıyorsunn!
:Çok merak güzel bir şey değildir, güzelim. :)
Deja Vu yaşattırdın şuan.:
:Biliyorum.
Bir dakika Kongo yazıyor...:
:O kim?
*Görüldü*
Offline
__________________________________
Kongo
:Bugün erkenden gittiğim için özür dilerim. İşim vardı.(YALANNN)
Ah, sıkıntı yok. Ben anlamıştım: zaten.
:Bir daha ki sefere işim olmaz merak etme.
Sıkıntı yok.:
:Tamam, hadi bb.
Görüşürüz.:
Offline
__________________________________
Smith
:O kim?
:Neden görüldü attın?
Arkadaşım.:
:Hmm o 'arkadaş'ını ben neden daha yeni öğreniyorum?
Of kıskançlık yapma, Smith!:
:Sen bir sonraki ki gelişimi bekle.
TAMAM, tamam. Adı Kongo,: seninle tanıştıktan hemen kısa bir süre sonra onunla tanıştım ve merak etme seni biliyor, yani bana karşı farklı bir duygu hissetmiyor.
:Öyle olsun bakalım...
Smith, sana yalan söyleyecek: halim yok ya.
*Görüldü*
Offline
Daniel, Smith'in neden böyle tepki verdiğini anlamamıştı. Kongo Daniel için bir arkadaştı ve daha ötesi yoktu. Daniel sadece kafasını bunlarla yormak istemedi o yüzden youcat'ten video izlemeye başladı. (Telif yemesin 3x)
Daniel: Bugün hepsi bir acayip... Her neyse, bir daha yabancı siteden film ya da dizi açmayacağım kesin.
Daniel youcat'ten açtığı videoyla bütün kafasını dağıttı ve dışarı çıkmaya karar verdi.
Daniel: Ah, akşamlık yemeğim kalmamış, markete gitmem gerek.
Daniel üstünü başını değiştirdi ve hemen markete gitti. Daniel marketten en sevdiği makarnasını ve makarnası için sos malzemelerini alıp eve geldi. Daniel eve geldiğinde mutfağın ışığını açık gördü, Smith sandığı için bakıcaktı ama sonra o kişinin Elith olduğunu gördü.
Daniel: S-Sen burada ne yapıyorsun!?
Elith: Ah güzelim, bende seni bekliyordum...
Elith, Daniel'ın üzerine yürümeye başlıyınca Daniel kapıdan dışarı koşmaya çalıştı ama Elith onu çoktan yakalamaştı...
Elith: Birlikte güzel bir akşam yemeği yiyeceğiz... Sonra belki 'küçük' bir şeyler yapabiliriz...
Daniel: B-Bırak beni lütfen...
BÖLÜM SONU...
YOU ARE READING
İnternetin Kölesi
Romance"Sönmüş bir balon gibiydim, patlatılsam o kadar üzülmezdim."~Kongo