8

7 4 0
                                    


Daniel, Smith'in böyle yapmasını çok garipsedi. Daniel ile konuşabilmek için Daniel'ın bilgisayarını bile ele geçiren Smith bir anda onu böyle bırakması çok garipti. Daniel boğazını temizledi ve evine gitti.

Daniel: Bu işte bir iş var ama anlamadım... (Bipoların mı var kardeş :d)

Daniel aldığı yemeklerden birisini seçti ve pişirip yedi. Daniel yatağına gitti ve yatağına yatıp telefonuyla oynamaya başladı. Sosyal medyada önceden tanıştığı ve yazıştığı Elith'e yazmaya karar verdi.

Elith

Naber, beni hatırladın mı?:

:Senin adın Daniel idi, değil mi? 😊

Evettt! Beni hatırlıyorsun.🥰:

:Tabii ki de, senin gibi bir meleği unutur muyum?

Tamam, tamam. Nasılsın?

:İyi fazla bir şey yok, sıkılıyorum. Sen?

Bende aynısı. Sen bana yakındın değil mi?:

:Evet?

Bir gün birlikte buluşmaya ne dersin? Bir arkadaşımızıda çağırırız.:

:Güzel fikir. Nerede, ne zaman buluşacağız?

Yarın müsait misin?:

:Evet.

Yarın, saat 4'e ne dersin:
o zaman? 😃

:Olur.

Tamam, yarın görüşürüz.:

:Görüşürüz! 💝

Offline

Daniel'ın artık iki arkadaşı olduğu için çok sevinmişti. Bu sefer kesinlikle bir kafede buluşmayacaklarına emindi. Daniel telefona biraz daha baktıktan sonra uyuya kaldı.

Sabah Saat; 11.46

Daniel uykudan uyandığı gibi kaltı ve banyoya girdi. Güzelce duşunu aldıktan sonra bornozuyla alt kata inip yemeğini yaptı. Yemekte; pankek, yumurta ve pastırma pişirip yanınada bir bardak dolusu doğal süt ve pankeklerinin üstüne biraz bal koydu.

Daniel sandayesine oturup hem yerken hemde dün olanları düşünüyordu...

Daniel, evet Smith Daniel'ın hayatına bir anda girip her şeye karışmıştı ama Daniel'ın hayatına karıştıktan sonraki Daniel'ın hayatı eskisine bin basardı ve bastıda. Yeni arkadaş edinmesi, dış dünya ile iletişime geçmesi, çoğu mutluluğu, Daniel'ın anksiyete krizinin sakinleşmesini sağlaması ve buna benzer herşey Smith sayesindeydi.

Daniel: Ben ne yaptım... Onu bulmam gerek...

Daniel, Smith'in onca yardımından sonra Smith'in üstüne kapı kapatması ve terslemesi çok kötü hissettirmişti.

Smith'in ne numarası, ne iletişim için bir hesabı, ne de evini biliyordu. Ne yapıcaktı?.. Her şey böyle mi olmak zorundaydı?..

Daniel yemeğini bitirip, bılaşıklarını yıkadı ve bugünkü kombinini seçmeye, odasına gitti.

BÖLÜM SONU...

İnternetin Kölesi Where stories live. Discover now