အပိုင္း(၁၄) ေခ်ာ့သိပ္တဲ့ည

59 2 0
                                    

" ႏုႏု အေမ့ကို ဒီေန႔ဘယ္လိုေျပာၿပီးေခ်ာ့လိုက္တာလဲ၊ ပုံမွန္ဆို တပတ္ေလာက္ေတာ့ မေခၚမေျပာဘဲေကာက္အုန္းမွာ ခုလို ခ်က္ခ်င္းစိတ္ေျပေအာင္ ေခ်ာ့တဲ့နည္းေလး ကိုႀကီးကိုလည္း သင္ေပးစမ္းပါ။ မိန္းမစိတ္ဆိုးရင္ ေခ်ာ့ရေအာင္လို႔"

ႏုႏုက ၿပဳံးတုံ႔တုံ႔ေလး လုပ္ေနၿပီးမွ

"အေမလိုခ်င္တာေပးမယ္ေျပာၿပီးေခ်ာ့လိုက္တာေပါ့ ကိုႀကီးရဲ႕"

ေအာင္ႏိုင္နားလည္ရခက္သြားသည္။ အေမမွာ ပစၥည္းေတြမွေပါလို႔၊ ႏုႏုက ဘာပစၥည္းေပးမယ္ေျပာလိုက္လဲ ပိုသိခ်င္သြားသည္။

"ဘာပစၥည္းလဲ ႏုႏု"

လည္မလိုႏွင့္ အေနေသာကိုႀကီးကို မ်က္ေစာင္းေလးခဲလိုက္ရင္း

"ေျမး ေမြးေပးမယ္ေျပာလိုက္တာ၊ ကိုႀကီးကိုျပန္ေခၚရင္ ‌အေမလိုခ်င္တဲ့ေျမး ေမြးေပးမယ္ ေျပာလိုက္တာ သိၿပီလား"

ေအာင္ႏိုင္ သေဘာတက်ရယ္လိုက္ရင္းက ႏုႏုကို ပုခုံးမွ ဖက္လိုက္ၿပီး

"ဟားဟားဟား ဒါ့ေၾကာင့္ကို၊ ေဒၚေအးရီတစ္ေယာက္ ခ်က္ခ်င္းကို အမ်က္ေတာ္ေျပသြားတာ၊ ဒါေပမယ့္ ကေလးက ႏုႏုတစ္ေယာက္ထဲေမြးေပးခ်င္တိုင္းေမြးေပးလို႔မွမရတာ၊ ကိုႀကီးပါမွရမွာေလ။ ႏုႏုတစ္ေယာက္တည္းသေဘာနဲ႔ ကတိေပးခဲ့လို႔ဘယ္ျဖစ္မလဲ "

နားရွက္စရာေတြေျပာေနသျဖင့္ ႏုႏုမ်က္ႏွာေလးရဲတက္လာၿပီး

"ကိုႀကီးေနာ္၊ ဘယ္လိုေတြေျပာေနတာလဲ။ ဘာလဲ ကိုႀကီးက ကေလးမလိုခ်င္ေသးလို႔လား"

"ဟာ လိုခ်င္တာေပါ့ကြ၊ ႏုႏုကေမြးေပးရင္ လိုခ်င္တာေပါ့၊ ပိုက္ဆံအတြက္ စိတ္မပူနဲ႔၊ တကယ္လို႔ မမႀကိဳင္တို႔ေပးတဲ့ အျမတ္ေငြက နည္းေသးတယ္ဆိုရင္‌၊ ကိုႀကီး အခုအလုပ္ကိုထြက္၊ တျခားအလုပ္လုပ္ၿပီး ႏုႏုတို႔ကို ရွာေကြၽးမယ္ သိလားႏုႏု"

"အို႔ တျခားအလုပ္ မလုပ္ရပါဘူး၊ ကိုႀကီးဒီအလုပ္ကိုျမတ္ႏိုးလြန္းလို႔ေတာင္ မမႀကိဳင္ပြဲ႐ုံမွာမလုပ္ဘဲ စာသင္တဲ့ဟာကို၊ ႏုႏုအတြက္နဲ႔ေတာ့ ေက်ာင္းဆရာအလုပ္ကေန မထြက္ရဘူး။ ႏုႏုလည္း စက္ခ်ဳပ္တတ္တာပဲ၊ လိုအပ္ရင္ ႏုႏုလည္း စက္ျပန္ခ်ဳပ္မွာေပါ့၊ ေမာင္တစ္ထမ္း၊မယ္တစ္႐ြက္ေပါ့၊ ကိုႀကီးတစ္ေယာက္တည္း ရွာရမယ္လို႔ ဥပေဒမရွိဘူးသိလား"

ႏုႏုတစ္ေယာက္သာOnde histórias criam vida. Descubra agora