Un băiat și două fete|1

9 2 0
                                    

Mă trezesc la 6:00 după mă duc să pun apă în sticlă să-mi pregătesc hainele și apoi mâncatul micului dejun,săpălatul pe dinții iar de plictiseală fac niște exerciții de încălzire.Să nu uit să-l trezesc pe frate-mio că așa de bine dorme șa-păi trăbă să se pregătească și el pentru școală.Părinți sunt la muncă că l-ar fi dus ei pe fratele meu la școală.

-Scularea prințișor!îi spun eu
-Deja-i dimineață.răspunse somnoros
-Da,haida sus.
-Bine.

Se gată și el de școală,închid ușa casei și pornim spre stație.Acolo ne întâlnim cu prietenele mele cele mai bune Sorina și Iulia.

-Bună!salut eu
-Bună!răspunde Sorina cu un zâmbet pe față.
-Salut,Sebi!spuse Iulia
-owo,l-ai adus și pe fratele tău mic. zise Iulia pe un ton călduros.
-Ca și acum două zile,te minunezi de fiecare dată când îl aduc cu mine.
-Păi uite ce drăguț e.adăugă Sorina.

Nu apuc să spun nimic că ajunge microbuzul în stație. Urcăm și ne așezăm pe scaune,fetele în spatele meu iar eu cu Marius.Îl întreb în șoaptă de care îi place,el se rușinase întorcânduse cu capul spre geam nespunând nimic.
Ajungem și la școală, îl las pe Marius la gimnazială iar eu mă duc la liceu.

-Ce drăguț că ai grijă de fratele tău mai mic.rosti Iulia
-Păi așa ar trebuie să facă frații mai mari.spuse Sorina

Nu adaug nimic la conversație dar totuși să vi-le descriu ca să aveți o idee cum arată: Sorina are părul șaten cu ochii căprui cam de un metru șaizecișicinci iar Iulia o blondă cu ochii albastrii scundă având numa un metru cincișcinci,eu daca vă întrebați sunt brunet cu ochii verzi și o înălțime decentă la un metru șaptezecișiopt.
Mergem în clasă,acolo toții colegi așteptând-o pe profa speriați de nu o venit,ne înjură câțiva.Ședeam pe scaune profu' de bio făcându-și prezența în clasă și dăi cu turuitu dăi informație de toate tipurile,asta nu-i tot,că pe doi pulalăi io mâncat unde nu bate soarele să râdă și ne-o dat test.(de ceeeee? nu puteai să te duci so f--#* pe profa de română și să ne lași în pace.)Să gată și orele și mă îndrept spre stație cu fetele și frate-mio când o vedem pe Diana, țigăncusa de mătase.

-Ce facem?întreabă Iulia
-Nimic.îi răspund
-Hai să trecem strada.zise Sorina
-Rasistelor.
-Sebastian da ce-au cu ea?întreabă Marius
-Au ele ceva certuri de fată,ca îi de treabă față de alte ciori care o încercat să îmi fure inelul dat de mama.ofer explicație prințișorului

Trecem pe lângă ea și ce să vezi le ignoră pe Sorina și Iulia în schimb mă salută pe mine.
Stație,otobuz și acas' dar nu fară să le conduc pe fete acasă.

-Și cum îi pe clasa a-opt-a?întreb pe Marius
-Nu ne plache.răspunde acesta
-La-s că trece și anu' ăsta,examenul e ușor.
-Dacă înveți.spune acesta posomorât
-O spui de parca nu tu ești deșteptul familiei.
-Mă duc să îmi fac temele și să-mi învăț.
-Eu le fac mai încolo.spun lui Marius și după la-s în treaba lui

O ajut pe mama să facă de mâncare pe tata prin grădina,rezolv și treaba cu temele și de învățat.Cinăm,fac un duș urmată de partea mea preferată, somn.

Continuă

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum