Am trecut deja o săptămână de la despărțire și deja am trecut prin cele 5 stagii de jale deci sunt bine,petrec mai mult timp cu Diana și Luca.Ceva neobișnuit s-a întâmplat.....Sebastian și-a cerut scuze de ce făcuse,l-am iertat nu am motiv să mai stau supărat pe el.Am mai discutat cu Diego dar nu mult căci nici unul dintre noi nu am avut timp.
Se aud niște pași venind spre camera mea urmată de o bătaie în ușă,e Luca,îi deschid și-l poftesc înauntru.
-Ce faci?spune cu un zâmbet pe buze sărind în pat
-Numai ce mi-am terminat temele.spun și-l pun în poala mea
-Pot să te întreb ceva?cu obrajii roșii și privirea ba în dreapta ba în stânga
-Desigur.
-Păi....îmi place de o fată.
-Uuuu,mai spune-mi.
-O cheamă Gina și e cu 2 ani mai mare dar am acest sentiment ciudat de fiecare dată când vorbește cu mine și nu știu cum să-i spun...dacă mă refuză....dacă... îl opresc punându-i degetul pe buze
-Bebelușule!Tu spune-i ce simți,dacă nu te-or plăcea o să fie bine oricum.Prima iubire e ceva tânăr și frumos.
-Așa am să fac.zice hotărât și se lasă pe pieptul meu
-Puiuțul meu mic.mă las pe spate și îl strâng în brațeAtâta puteam să fac și eu după ce n-am fost acolo să-l apăr,mă gândesc că i-o pedepsit pe handicapații ăia poate-mi face Diana o favoare cu frate-so să-i sperii pe ăia.Îl sărut pe frunte acesta oferindu-mi un pupic pe obraj.Mama intră în cameră strigând după noi.
-Iară vă iubiriți?!
-Da,ai vreo problemă?
-Nu da' văd că mâine vă certați pe ceva stupid.
-Noi nu ne certăm!zice în cor
-Ok.Veniți la mâncare?
-Daaaa!spunem amândoi și mergem la masăDupă ce am mâncat primesc un apel de la Diana,dacă putem să ne vedem mai încolo.Mă pregătesc îmbrăcându-mă și spălându-mă pe dinți,parfumul cel noi find folosit de data asta.Săptămâna asta împlinesc 18 ani,vai mă sperie gândul că o să fiu major.În fine merg la locația stabilită de Diana,o casă la periferia orașului,una de vacanță.
Arhitectura frumoasă cu o culoare plăcută de verde deschis,o casă mai micuță.Unde Diana mă poftește călduros,escortându-mă până într-o cameră micuță cu o canapea de modă veche acoperită cu o pătură roșie,ne așezăm pe canapea și începem a vorbii.-Și cum ai fost de când cu despărțirea?
-E bine,am rămas prieteni.
-Deci e totul în regulă?
-Da dar mă simt prost că Luca o fost bătut de colegii lui.
-Copii proști.E mai bine?
-Da și-a revenit.Și vorbim noi cât vorbim despre una și despre astalaltă de se făcuse întuneric afară,ciudat n-am observat faptul că nu e nicio femeie a căsii aici.
-Diana?
-Da.
-De ce nu e nimeni altcineva aici?
-I-am lăsat liberi azi.
-Ok.
-Că no' să aibe și ei timp liber.
-Am înțeles.ei nu lasă liberi pe nimeni de bunăvoie
-Se face noapte ar trebuii să merg acasă.
-Poți dormii aici dacă vrei?
-Cred că sunt bine dar mersi de ofertă.
-Dar vreau eu să dorm cu tine!spune puțin răstit
-DIANA nu fă ce cred eu că te gândești!zic puțin înțepat
-Ei asta vreau eu să fac!spune și se apropie de mine
-Știi că sunt gay.mă depărtez în timp ce ea se apropie
-Nu-mi pasă,Adrian,eu pe tine te vreau,măcar pentru o noapte.
-Suntem minori Dian-o,nu putem face asta.
-Spune cel ce era cu unu' de 31.Nu venii cu scuzele astea la mine.vorbește cât încercă să mă dezbrace
-Lasă-mă să fac eu toată treaba dar nu fi laș acuma.adaugă dezbrăcându-se
-Nu sânt laș-
-Ba da ești căci îmi refuzi oferta.Îngit în sec și inspir apoi expir.
-Bine....dar.....cu câteva condiții.
-Iiiiii,care sunt?
-Nu vorbim despre asta niciodată,nu suntem un cuplu și n-o mai facem niciodată.
-Bine.zice repede și se repede la mine ca un vultur sărind în brațele mele sărutându-mă pasional.
Ce s-a întâmplat după rămâne între mine,Diana și Dumnezeu.Mă trezesc dimineață în pat cu ea,mă ridic și merg la fereastră,acolo fumând o țigară procesând tot ce s-a întâmplat aseară.Nu-mi vine să cred ce am făcut,poate-s bisexual sau ceva,vai dacă află tată-so mă omoară sau mai rău mă bagă în familie de romi mafioți.
Gândurile îmi sunt întrerupte de Diana care mă cheamă s-o ajut să se ridice din pat,o ridic și ne îmbrăcăm chiulind astăzi de la școală.Îmi șoptește Diana un mic mulțumesc la ureche dupaia mă duce cu ea la palatul părințiilor ei.Ziua/Seara Bună.
CITEȘTI
Vieți de om
General FictionOameni sunt complexi dar și foarte complicații mai ales relațiile dintre aceștia.