Încă o zi de școală îi gata dar și ziua e pe final,e ora 21:39 iar părinți insistă să dormim la cel puțin zece jumate' apăi iară nu-mi place nici mie nici lui Marius regula asta da' ne-am obișnuit.
Ziua asta n-am fost pe acasă deloc de azi dimineață,fost-ai la Iulia acasă să facem un proiect la istorie și am făcut teme și învățat așa că am tras oțăr de timp.Intru în casă dau bună seara părinților apoi le explic unde am fost dar numa lu' tata că mamei fost zis eu pe mesaje.Oricum las ghiozdanul lângă pat,mă schimb în ceva mai confortabil așezându-mă în pat.
Pe la vreo 23:16 aud un sunet care mă deranjează,părea că cineva plânge.Mă ridic din pat și direct la pătuțul lui Marius sunt.-Care-i baiu' puiu'?îl întreb în șoaptă să nu trezim părinți.
-3.răspunse
-Ce-i cu 3?întreb confuz
-Am lu-luat 3 l-la mate-matematică
-Și ăsta-i motiv de plâns,l-as că ești copil deștept îți scoți trei-ule.spun încercând să-l calmez.
-Nu asta este problema.întorcându-și fața spre mine
-Atunci care-i problema?
-Ta-ta-tata m-ma lovit.nu rosti bine că se prăbusește rapid cu capul în pernă plângănd în șoaptă.
-Din nou!?zic cu voce tare fără să bag de seamă că părinți dorm în camera de lângă noiDeci da din când în când tata și foarte rar mama o să încerce să te disciplineze cu umpic de bătaie,de obicei eu cu soră-mea,Elena o meritam că făceam tot felul de prosti până să meargă la facultate ș-apoi să îs întemeieze propria familie. Micuțul de Marius e cam ghinionist că el e sfănt față de mine și surioara sa,pe scurt puținu' ăla care îl face,primește bătaie.
-Unde te-a lovit?
-Mi-a dat o palmă aici.arătănd spre obrajul său
-Lasă-mă să pup să treacă.îi spun sărutândul pe obraz
-Vrei să dormi cu mine?
-Da.Îl iau în brațe și-l duc la mine în pat să dormim.Adoarme lăngă mine,eu ținând-ul aproape de mine.Ce să mai spun,super abordare în situația în care singurul tău copil care te ascultă și îți face pe plac ia o notă mică iar tu îl pedepsești cu o palmă,serios și nici nu cred că o fost doar o palmă dar nu vreau să-l întreb pe Marius chesti deastea,nu îmi doresc să-l fac inconfortabil.
Măîne dimineață
În sfârșit este weekend și am toată ziua să stau,să mă relaxez în special să petrec timpul cu Iulia și Sorina.
Marius era treaz și stătea strâns de mine în pat.-Bună dimineața prințișor!îi atrag atenția,ridicăndu-și capul spre al meu apoi zămbește dănd semn de fericire că m-am trezit.
-Haide în bucătărie!spun apoi îl iau pe sus până acoloMama cu tata aflați în bucătărie ne salută și invită la masă.Ne așezăm la masă apoi măncam micul dejun pregătit de mama.
-Cum ați dormit?
-Odihnitor.răspunde Marius pe un ton foarte jos
-Bine.spun ca un simplu țăran
-Ce planuri aveți pentru astăzi?întreabă tata
-Vrei să vin cu tine la pescuit că să nu fi singur?îl întreb
-Nu,că vine Sandu cu mine.
-Eu o să stau acasă să îmi termin temele și să învăț pentru un test.zise frățiorul urmat de acesta ridicându-se de la masă
-Mă duc prin sat cu Petru.
-Bine copii,eu mă duci mediat la muncă să aveți grijă de voi.spuse mama cu un zămbet
Mă duc în cameră punându-mă în pat și nici bine nu stau că primesc un mesaj de la Sorina cum că s-o răcit și nu vine săptămâna viitoare la școală dar și un mesaj de la Iulia că vrea să vorbim despre seara trecută,off oare ce o să spună?Cât timp nu află frate-so de Petru,e bine.
Mesaje
Iulia
Sebi,salut
Putem să ne întâlnim azi la ora 18:00?Sebastian
Azi ies cu fratele tău dar fac io să ajung
Unde?Iulia
La baltă lângă copacul bătrân.Sebastian
Bine ne vedem.
Iulia a apreciat mesajul tău.❤Continuă
CITEȘTI
Vieți de om
Ficción GeneralOameni sunt complexi dar și foarte complicații mai ales relațiile dintre aceștia.