Deschisem ochii la imaginea lui Diego admirându-mi somnul plăcut și odihnitor,măna lui în părul meu jucănduse cu acesta.-Neața rază mea de soare!vorbii acesta dăruindu-mi un sărut pe frunte
-Neața și ție Bebe.o spun cu jumătate de gurăAcesta mă informează că nu poate să mai stea și îmi lasă cheile ieșind pe ușă dus find.
Mă ridic din patul moale,adăpostul meu de la lumea exterioară și bine înțeles strângerea brațelor lui Diego,iar mers de pe un picior pe altul la bucătărie să mă hrănesc că din păcate nu putem mănca aer să fie mai simplu.
Primesc un mesaj de la Diana anunțându-mă de faptul că Marți tre' să prezentăm un proiect și noi nici nu l-am făcut încă.-Interesant.îmi spun cu voce tare
-Las că l-am găta noi.zic din nou cu voce tare în timp ce molfăiam ceva mâncare făcută de mine.Ș-apăi la urma urmei când avem proiect de făcut,de obicei merg la căsoaia sau mai bine spus palatul țigănesc al părinților ei.Mare,frumos și plin de ghestii interesante nu mai zic de scumpe,în plus mă distrez de minune cu fata asta.
Mă duc acas' la mama să îmi schimb hainele apoi mă fac frumușel,pun un stick în ghiozdănelul meu și când dau să ies pe ușă:
-Dragule,unde te duci?mă întreabă mama
-La o colegă să facem un proiect pentru școală.spun încercând iară să ies pe ușă
-Unde ai fost aseară?
-La tata.Că o vrut să vorbim.
-Vezi să nu-ți pună prosti în cap.zise mama serioasă
-Nu am cinci ani mamă.spun iritat dorindu-mi să ies pe ușă
-Nu uita că trebuie să ai grijă de Luca pe seară că o să fiu în tură de noaptea
-Bine mama.și după vorbele astea am tulit-o pe ușăAjunsem încet dar într-un final eram acolo,ditamai căsoia.Evident că sunt poftit frumos în casă de către niște femei ce lucrau acolo.
In interior frumusețe mare era acolo podeaua de marmură,icoane din acelea sfințite,vaze scumpe și cum admiram eu apare și viitoare pirandă.-Adrian!
-Diana!
-Ce faci tu boiereasă?o întreb cât timp mă conduce spre camera ei
-Bine măi prunișoară.răspunde eu având un chip boșumflat.
-Nu te uita așa la mine.apoi îmi pune mâna pe capul meu ca și când aș fi vrun câine.Acolo în camera acesteia am terminat proiectul într-o oră apoi dăi cu distracția:am dansat pe muzică țigănească,ma mâncat ceva bun făcut de bucătarul casei,mi-a povestit și despre cultura romilor. Este o fată foarte deșteaptă,îi mere mintea ce să mai spun.
Din păcate a venit și timpul să plec,ne luăm rămas bun și pornesc încet spre casă.-Am ajuns!strig după ce intru pe ușă
-Ce bine,fix la țanc ai venit că trebuie să merg mai repede la muncă.mă anunța-se mama
-Frățior hai să ne jucăm!zice Luca în timp ce alerga spre mineA plecat și Emanuela iar până dimineață nu o mai vedem.Eu mă asigur că Luca nu face dezordine în toată casa,mâncă tot din blid și se culcă în pat.
Primesc un mesaj de la Diego cum mâine să ne întâlnim că are o surpriză pentru mine,ce dulce e.
Patul era moale și călduț,hainele comode și aerate iarăși camera întunecată numai luna find prezentă cu razele sale calme liniștind orice suflet ce o privește.Noapte bună lume.îmi spun în gând și adorm nu după mult timp.
More coming soon
CITEȘTI
Vieți de om
Fiksi UmumOameni sunt complexi dar și foarte complicații mai ales relațiile dintre aceștia.