Mă trezisem de parcă a-și fi fost lovit de un autobuz,în fine îmi fac mendrele de dimineață și pornesc în drum spre școală dar mai întâi opresc la un chioșc să îmi iau măncare și niște gustări pentru școală.
Ajung la liceul "blestemat", îi mai spun unii dar de obicei sunt cei care nu învață așa că nu le bag de seamă vorbele ce pălesc în vântul ce abia adie.Intru în clasă,mă pun pe scaun și după ce se sună intră într-un final și gagicarul clasei Sebi cu "pretinele" lui,adică cine îi atât de prost să creadă că nu și-o tras-o măcar odată oricum ce face altul nu-i treaba mea.
O da și colega mea de bancă,Diana e mult mai bârfitoare decât mine așa că nu mă judecați.
Din cauză că tâmpitul de Darius și Carina că râdeau ca proști care îs ,profu de bio ne-o dat test.(nu putea să îi asculte pe proști ăia,nu o trebuit să ne strice mediile la toți)
În pauza mă duc să vorbesc cu Diana:
-Tu,țiganco ai țigări?
-Nu-ți dau dacă mai folosești acea jignire împuțită.spune cu dezgust pe fața acesteia.
-Nu tre' să te superi prietena.îi spun ca să nu rămână toată ziua îmbufnată
-Am,vrei?
-Nu te-aș fi întrebat.Mergem la locu' de fumat?
-Da,haida.și apoi îmi face semn cu măna să o urmez ea holbându-se în telefon.Fumăm acolo o țâgară după merem în clasă nu înainte să ne parfumăm cu ceva de-al Dianei. Să termină și ziua de școală și mă duc la mașina lui Diego:
-Ce faci,iubi?
-Bine rozaliule,tu?mă întreabă punând măna pe capul meu
-Și ce mai zici?
-Vorbim acasă,intră în mășina.dechizând ușa mașiniIntru în mașină nu înainte să îi dau un sărut pe obraj.Drumul a fost plin de discuții dar am ajuns și la apartamentul acestuia.
Acolo un spațiu frumos și curat cu tot felul de chesti scumpe tablouri vechi,statui mici și cred că un revolver dar pe mine mă interesa mai mult camera mea,îmi fac temele mele și ce drăci le mai trebe la profi.Mai pe seară îmi spune Diego dacă pot să stau peste noapte iar eu fără să mă mai gândesc mult spun da.
Așezat în pat lângă el înerc-am să mă cuibăresc aproape de inima sa,acesta ținându-mă străns de el.-Te iubesc bebe!
-Și eu Adrian,și eu!Va urma
CITEȘTI
Vieți de om
General FictionOameni sunt complexi dar și foarte complicații mai ales relațiile dintre aceștia.