Roz și drăguț|5

8 2 0
                                    

   Mă întorc de la școală și gândul mă duce doar la acel mesaj.Peste o oră mă întâlnesc cu habar n-am cine,oare ce vrea să-mi spună sau facă?Ajung acasă și mă schimb în ceva mai formal,ce bine că nu-i nimeni acasă să mă i-a la înrebări.

Ajung la acea cafenea,intru privind în jur iar o femeie îmi face semn să vin la masa unde era așezată.Părea a fi o femeie de 40 și ceva de ani,purta o cămașă albă și o fustă albastră cu tocuri de aceiași culoare,geantă scumpă evident îi avută.

-Șezi!Avem de vorbit.îmi spune.Dar mai întăi comandă ceva ca să nu aibă angajații problemă cu faptul că stăm degeaba.
Comand un ceai de fructe de pădure știind la ce se referă femeia.

-Cum să vă spun?întreb,vrând să-i aflu numele
-Spune-mi Lorena,Adrian.
-De ce știți cum mă cheamă?Și de ce m-ați chemat aici?
-Ascultă,nu am mult timp,Te vezi cu un tip pe nume Diego,așa-i?

Acum îmi trec toate scenarile posibile,asta-i nevastă-sa și o aflat de relația noastră,vai ce mă fac ăsta are nevastă și nu mi-o spus.

-Da....de ce?
-E fostul meu șoț.piuuuu e divorțat
-Și ce treabă are asta cu mine?fac pe prostul
-Știi tu ce treabă.spune serioasă dar totuși îngrijorată.
-O să spune-ți cuiva?
-Haide să mergem la o plimbare.îmi spune și plătește băuturile apoi mergem pe o stradă mai nepopulată

A fost o liniște de moarte până a rupt doamna Lorena tăcerea:

-Adrian.Eu nu vreu să par un personaj negativ dar....ai doar 17 ani.
-Știu că el are 31 dar nu-mi pasă.
-Înțeleg flacăra iubirii tinereții dar nu vreau să se joace cu tine.Ați făcut sex?mă întreabă îngrijorată
-Nu,de fapt nu mă atinge aproape deloc și nu ne-am sărutat niciodată pe buze.
-Spui adevărul acum?
-Daaaaa!
-Nici pe mine nu m-a atins,am crezut că dacă stă cu tine își satisface perversiunile.Roșcata era bine întemeiată dar luna aceasta fac 18 ani deci....am să-l iubesc cum mă iubește și el pe mine.
-Dacă tu asta simți nu am ce-ți face,nu am timpul să intervin,o rugăminte să ai grijă.adaugă aceasta

A sunat telefonul Lorenei și pe ecran scria "Îngeraș",răspunde și aud o voce de copilaș,mă gândesc că e fiule ei.

-Da,George?!
-O bine,vin.
-Trebuie să plec acum dar poți să-mi scrii oricând,Pa!
-Paa!

  Ce prost mă simt,el a spus că nu e căsătorit,într-un fel avea dreptate.Trebuie să vorbim despre asta nu o las așa,vreau explicați.Pe lângă că e divorțat,mai are și un băiat,ooffff.Sper că eu nu sunt motivul divorțului.
Îl sun Diego,nu răspunde.Dacă e cu alta sau altul,dacă eu sunt motivul divorțului,nu vreau să las un băiat fără tată.Gândesc prea mult și prost, acuma să mă duc la Diego,am o sete de răspunsuri.
Nu-mi vine să cred că am picat în asta,m-am băgat în asta.
Vreau să știu de mă iubește sau nu?O simt că-o face dar am nevoie de un concurs concret.

Is going to continue

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum