Eu și începutul vieții|3

6 2 3
                                    

Eram acasă și e dimineață,dar nu-mi place să merg la școală mai ales că mama nu se simte bine iar tata e însfârșit acasă ca să mă ducă la școală(yey:).Elena pleacă azi și e trist că Ryuu nu avrut să mă învețe înjurături,bine că am terminat de citit manga împrumutată de la Iulia,i-o dau lui Sebi care i-a plăcut mai mult cartea decât mie să i-o înapoieze fetei.

-Pa familie!zice Sebi în timp ce iasă pe ușă
-Paaaa!se aude în cor
-Haida la școală!zise tata cu cheile mașinii în mână.
-Vin!așteaptă puțin.spun încălțându-mă

Îmi iau la revedere de la Elena și Ryuu oferindu-le o îmbrățișare.In fine ajungem la școală și mă întâlnesc cu Edu și Luca care avea o vănătaie pe clavicula care se observa greu cu bluza pe care o purta.

-Ce faci minitehnicus?!
-Bine,voi?
-Și noi la fel.Haida în clasă.Pa Luca!
-Eu mai stau cu Luca că se sună numa' peste 10 minute.

Îl iau pe Luca afară într-un colț mai retras și îl trag de limbă.

-Ce s-a întâmplat?Iar te-o bătut aia?
-Se vede?îmi spune cu jumătate de gură
-Offf,micuțule de ce nu ai spus încă la profesori?
-Nu o să facă nimica,ca și data trecută.dar ultima parte e spusă în șoaptă
-Dacă se mai iau de tine să îmi spui,bine?
-Bine.
-Tre' să mă duc,pa.
-Pa.o spune micuțul(da,are doar 1,53)

Orele merg super frumos mai ales că fetele de data trecută,Alina și Gina împreună cu Edu îi opresc pe Cei trei incredibili să-mi facă glume proaste.
Edu e un băiat înalt,solid mereu cu chef de povești cu părul negru și ochii căprui,Luca niște ochi maronii deschiși și părul blond cât despre Alina și Gina sunt niște adevărate dive căci sunt machiate cu farduri și unghii vopsite,mai înalte la înalțime decât mine,una cu părul negru sus și albastru jos(Alina)alta brunetă sus și roșie jos(Gina).

-Și ce mai faci Mariuse?mă întreabă Alina cât timp sunt singur că ele nu prea le place când Edu le face avansuri
-Stau,voi?o spun,acestea apropiându-se de bancă
-Și ce mai zi-

Dar nu apucă să termine că se aude un țipăt,vai ăsta-i Luca,ieșim pe hol și vedem cum doi copii îl țin pe Luca cât timp alți doi îl loveau.Păreau să fie din clasa lui,dar nu durează mult căci Edu apare cu soră-sa și strigă la aceștia ca să-i oprească dar nu numai ei se bagă pentru Luca dar și Cei trei incredibili(acest lucru m-a uimit)
Ca să nu se lase cu bătaie,băieții noștrii doar au împins prostalăii ăia de pe Luca iar Gina a făcut troacă de porci cum s-ar spune,l-a luat pe Luca ducându-l la baie să-i steargă sângele ce căzu din nas și să pună apă pe vănătăi.

-Ești bine mamă?o aud pe Gina vorbind cu Luca
-D-da...
-Offf de ce s-au luat de tine?
-Am făcut o primă impresie proastă și mă consideră că nu merit să trăiesc.
-Ce tăntălăi,tu să nu îi crezi bine?
-Bine...
-Nu așa.
-BINE!
-Asta-i mai bine.nu am mai văzut-o pe Gina grijulie niciodată.
-Cum te cheamă?
-L-luca.
-Încântată,eu sunt Gina.apoi văd cu coada ochiului cum îl ia în brațe acesta încă lăcrima
-Ce s-a întâmplat aici?!strigă doi profesori către cei patru tâmpiți
-L-au bătut domni profesori.spun incredibili arătând cu degetul spre Luca care ieșea cu Gina din baie.
-Aveți multe de spus în apărarea voastră domnilor.spune unul dintre profi' după ce îl privește pe Luca care plângea.

Sărăcuțul a fost trimis la asistentă,toți vrând să mergem cu el dar au lăsat-o profesorii pe Gina.La fiecare oră profesorii și-au făcut cruce când au auzit ce s-a întâmplat azi.Oooffffff,Luca suferă cu anxietatea faza asta doar a înrăutățit situația.

Într-un final se termină orele și mergem acasă dar când am ajuns am și încercat să dau de Luca,nu am dat de el:(.Mă gândesc că mama lui îi îngrijorată rău de tot.De ce o trebuit să se întâmple asta?Mă culc cu gândul că Gina și-o găsit gagic tânăr.(că fata îi mereu pe combinații dar îi de treabă)

Va urma:(.

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum