Un băiat și două fete|5

5 2 1
                                    


-E-eu v-vă....
-Tu ne?spun ridicând o sprânceană
-Vă iubesc pe amândoi!o zice și își ascunde față cu mâneca de la bluză
-......
-......
-Știu că voi nu dar am vrut să-mi iau asta de pe suflet.

O sărut lăsând-o fără cuvinte.

-C-ce?era complet confuză
-Și noi te iubim prostuț-o.îi spune Iulia cât timp o ia în brațe
-Dar voi deja sunteți un cuplu?
-Nu ne pasă.o iau și eu în brațe
-Explicați tot!că nu mai înțeleg nimic.
-Păi am discutat și am aflat unul de la celălalt ca ne place și de tine de multă vreme.
-Deci tu te-ai dus la ea prima,nu te uit.vorbii plesnind o palmă zdravănă peste cap apoi o sărută pe Iulia cu pasiune

  După explicația mai detaliată am stat în pat vorbind cât de ciudată o să fie relația noastră pentru lume,Sorina era așezată la stânga mea având mâna la pieptul meu iar Iulia pe partea dreaptă cu picioarele încolăcite în jurul piciorului meu drept.Le iubesc de pe clasa a-7-a dar nu am avut curaj să le spun până când am fost singur cu Iulia și mi-am luat curajul să-i spun ce simt luând decizia să îi spunem și Sorinei.

-Ce țâță ai!zice Sorina pipăindu-mi sânul stâng
-De unde ai scos-o și pe asta?
-Dar să știi că are dreptate.adaugă Iulia pipăind sânul drept
-Mă simt violat.

Măcar știu că efortul depus în sală a dat roade.

-Putem să te vedem la bustul gol?
-Ok deja ați întrecut măsura.
-Te rog!!
-Te rog frumos cu o cireșică deasupra.Vai fetele astea sunt disperate rău de tot.
-Dacă vin ai tăi?Dacă intră Petru și îmi taie degetele sau mai important dacă nu vreu?
-Hmhmhmm......La-s că nu vine nimeni că o plecat să ducă o comandă din aia babană.Deci?spune Iulia ca să mă convingă.
-Am de ales?
-Nu......nu prea.răspunde Sorina care face o pauză ca în filmele cu proști
-Bine fie dar cu condiția că nu faceți nici o poză.
-Doar una pe telefonul Sorinei.

  Îmi dau jos tricoul lăsând să se vadă abdomenul cu pătrățele muncite în sală pentru motivul ăsta dar nu am vrut să știe fetele asta.Mă întreabă fetele dacă pot pune mâna și le abrob acestea roșind.Ele tot îmi ofereau complimente pe care le acceptam cu nicio problemă,dar toate lucrurile bune au un final, părinții Iulie au ajuns acasă împreună cu Petru și ca fulgerul mi-am luat tricoul înapoi pe mine.

-Offf.șoptește Sorina tristă
-La-s că mai este o zi.spuse în șoaptă Iulia urmat de un chicot
-Obsedatelor.obsedate dar le iubesc și sunt ale mele iubite

Dau bună seara familiei Morcov și  mă duc acasă cu o stare de panică micuță căci Petru mă face mâncare de pești dacă află.
Acasă totul era bine,Marius se uita pe telefon,Mama scria ceva acte în bucătărie iar tata se uita la televizor.
Amica mea de năzbâtii plecase cu partenerul său de viață dar oricum vine Crăciunul imediat și se întoarce.Mă schimb în pijama care era doar un maieu(maiou)alb și niște pantaloni confortabili negrii,și ușor mă i-a somnul.......ZZZZZZ.

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum