Cum mă plimbam cu Petru și vorbeam,primește ăsta un telefon în care este anunțat de tac-su că au nevoie de el acasă și dacă nu aș avea eu timp să-l ajut,normal că spun da doră mi pretin bun ș-apăi mă îi mai ajută șă p-ei mei.
Ne îndreptăm spre casa lui,trecând pe lângă bănci cu babe,baruri cu moși și bețivi,străzi cu copilași.Dar într-un final ajungem la el acasă.-Bă Petrule?
-Da?
-Dapăi cu ce tre' să ajut?
-La însforat de poprică că-i sezonu'.
-Bine.o spun cu juma' de gură că mi-o ajuns cu însforatu' acasă la mineIntrăm pe poartă dau sărumăna mamei lui și strâng mâna cu tătul său.
-Ce mai faci măi copile?mă întreabă domnul Morcov(și da ăsta-i numele lor de familie,e acuma mă trezesc și io să vorbesc care mă cheamă Trandafir)
-Bine am venit și eu să vă ajut.
-Io ți-am spus că numa-i bun de bărbat la fata noastră,că uită-te la el: înalt,frumos,deștept,harnic șe mai vrei de la un băiat.rosti cu un zâmbet pe față mama Morcov.Iulia find pe terasă citind ceva,direct auzi și se înroșii fugind în casă.
-Femeie dragă mie stai să-și gate școlile dupaia să facă ce o vrea.
-Bine zici,haidați să ne apucăm dă treabă că nu vrem a termina cu luna pe cer.Mă car știu că Iulia îi acasă da' cum fac să vorbim singuri,ș-apăi dăi la ajutat cu însforatul de ardei.
Se facu destul de târziu când am terminat că omenii aștia au câteva arii de ardei plantați.Așa că Petru vine cu propunerea să stau la masă,și accept mâncarea doamnei Morcov oricând.Iulia mă salută când intrasem în casă dar era mai timidă ca de obicei cred că se gândește la întâmplarea de a seară.N-apuc să spun ceva că o întins masa punăndu-ne să mâncăm,după ce am terminat mulțumesc de masă și zop în camera Iuliei,profitând de faptul că Petru e afară și numai măsa stă la televizor în bucătărie(find poziționată departe de camera Iuliei).
Am intrat în cameră zărind pe Iulia așezată pe o parte a patului gândită.
-Iulia.îi șoptesc apropindu-mă de ea
-Sebi?răspunde confuză
-Vrei să vorbim despre ieri?
-D-d-da.zise bâlbăit
-Vezi tu eu tot ce am spus ieri a fost adevărat și te-am sărutat să îți demonstrez că eu te iubesc.
-S-serios?!se bâlbăii din nou
-Da.M-am pus lângă aceasta pe pat luând-o de mână cu o mână și cu cealalaltă pun mâna pe obrazul ei moale.
-Știi, eu nu vrea să fiu rănită ca data trecută.
-Eu nu sunt dobitocul ăla,Iulia.
-Promiți că o să ai grijă de mine?întreabă uitându-se în ochii mei
-Promit.o spun cu seriozitate iar după ne sărutăm scurt dar dulceEra ca o roșie la față.O iau în brațe, mamă ce corp sexy are iară de sufletul ei curat nu mai zic,ne luăm la revedere apoi mă duc să le dau noapte bună și părinților ei dar și la Petru.Drumul spre casă era întunecos dar frumos cu stelele strălucitoare,briza răcoroasă și sunetele de pasări,insecte,animale.
După plimbarea până acasă,intru înauntru unde sunt anunțat că Elena vine acasă cu șoțu-so Ryuu și să nu-i zic nimic lui Marius că îi surpriză.
El oricum deja dormea așa că nu era mare provocare.Îi urmez exemplul și mă culc.Noapte bună:)
CITEȘTI
Vieți de om
General FictionOameni sunt complexi dar și foarte complicații mai ales relațiile dintre aceștia.