Roz și drăguț|4

7 2 0
                                    

  Mă întorc acasă bucuros dar ca de obicei nu durează mult find că îl găsesc acasă pe Gheorghe,tatăl meu vitreg.Era pe la ora 6 deci am venit destul de repede acasă,oricum omul ăsta e imposibil ca mama și se ia de faptul că de ce mă duc să-l văd pe tata.Gheorghe era un bărbat înalt,solid cu o mână cât o lopată și specific asta că am primit câteva lopeți de la el,în fine intru în casă dau bună seara și direct în camera mea.

-Ai venit acasă?mă întrebase mama
-Da.
-Bine vii să mă ajuți în bucătărie?
-Da,vin imediat.

Mă schimb și duc în bucătărie să o ajut pe mama cu gătitul.Când am terminat mama mi-a cerut să îl iau pe Luca din fața blocului și să-l aduc acasă deci așa am făcut,coborâta-i jos în fața blocului să îl chem la masă pe Luca.

-Luca hai acas'.
-Cinci minute.încearcă Luca să negoțieze
-Am făcut mâncarea care îți place cel mai mult.
-Vin acum,pa copii.le urează la revedere prietenilor care se holbau la părul meu roz.

Mergem sus și ne punem la masă,Luca măncând cu poftă tot din farfurie.

-Și cum merge cu școala?ne întreabă marele G cum l-am poreclit eu cu frății
-Foarte bine am luat un 9 la matematică.zice Luca cu un zâmbet pe buze
-La fel și la mine am luat un 10 la română.
-Bravo,copii!o spune "mândru" că nu-l interesează de noi oricum

  Vine seara și mama merge până la o vecină de la parter pentru niște bârfă(noi stăm la etajul 3),Luca se duce la o prietenă din bloc iară eu am rămas singur cu marele G.

-Eu nu știu cum măta nu-ș dă seama?spune fără a face contact vizual
-La ce te referi?
-Știm amândoi despre ce vorbesc.
-Chiar nu știu.
-Că ești un poponar da' greu de cap mai ești sau faci pe prostul.
-Ce te face să crezi asta.
-Unu la mână ai părul roz,doi la mâna nu ai gagică și trei la mână te comporții ca o fată.
-Mă dezguștii.adaugă el apoi vine spre mine și îmi pălește una cu lopețiile alea de mâini
-Pleacă din față mea,acum!spune pe un ton rece

  Mă duc în cameră cu lacrimi în ochii mei albaștrii ca cerul și mă așez pe pat azvârlindu-mi față în pernă.De ce are el treabă cu cine mă iubesc,Doamne de ce mi la-i adus pe cap că numa cu mine are treabă,mă critică și judecă continuu și mă mai și lovește.
Nu apuc să stau în amărăciune mult timp că primesc un mesaj.

Mesaj

Vino mâine la cafeneaua de pe strada zoriilor în apropierea biserici catolice la ora 3 fix,să vii singur.

La ce vrea să se refere și zăludul ăsta de mesaj,n-am ce face,o să merg.Mă duc la baie să mă spăl pe față apoi mă întorc în dormitor să îmi iau pijamalele în acest timp se întorc și mama cu Luca.Nu am avut curajul să mai ies din cameră deci mă pun la culcare ca să uit de ce s-a întâmplat azi.

Continuă.....

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum