Un băiat și două fete|7

6 2 0
                                    

  Eu stăteam pe jos lângă pat iar fetele pe pat căci "așa fac gentlemen-ii" spuse Sorina,vorbeam despre școală și profesori,pe uni apreciam pe alții din-contră,nu-i sufeream dar e bine că mai avem anul ăsta și viitor după scăpăm de ei.

-Ce zice-ți despre colegi?întreabă Sorina care o ținea pe Iulia strâns de mână
-Nu vreau să bârfesc.zic că nu-mi place să spun de alții
-Tu,Iulia,ce spui?
-Cam la fel,nu-i frumos să vorbești de rău pe alții.spune privind-o în ochi pe aceasta
-Alt subiect ai?
-Da am,cum să nu am eu.pune Sorina mâna pe capul meu
-Pe care ne iubești mai mult?Pe mine sau pe Iulia.îmi vine s-o arunc pe geam
-OMG!!!!Sorina ce fel de întrebare e asta ??!?!se răsti Iulia la Sorina
-Cum poți pune asemenea întrebări?
-Nu vreți să bârfim deci cu asta am venit.ooffooffoff și vaivaivai cu fata asta,ce se gândește și acuma

În fine,mă urc și eu în pat ținându-le pe fete de mână,stăteam într-un cerc ca să ne strângem toți de mâini,zici că stăteam într-un cerc deăla de ocultiști dar nu cu ritualuri doar iubire tânără.

  Suntem îmbrăcați în pijama adică niște pantaloni scurți și un tricou.Așezați îmbrățisați,eu și cu Iulia,o înconjuram cu mâinile și picioarele mele,vreau să-le fiu protector nimeni să nu-le facă rău.Capul ei stătea în scobitura gâtului meu,pe scurt eram pătură umană ferind-o de frigul inexistent din cameră.

-Vede-ți să nu vă futeți până vin eu de la baie.Anunță Sorina ieșind din cameră
-Fata asta nu ma cu capu' la prostii stă,așă-i?o întreb pe Iulia care era tot mai comfortabile în strâgerea mea călduroasă
-Cam așa dar oricum o iubim.
-Bine zici iubita.
-Dacă ar știi frate-to a-și fi mort.spun apoi chicotesc
-Nu e atâta de rău,te cunoaște,te consideră ca și mama,băiatul perfect pentru mine.vorbii Iulia apoi se desprinde de mine și îmi oferă un sărut dulce cum numai ea știe

  Vine Sorina de la baie și vrea și ea o astfel de îmbrățișare,evident că îi ofer una drăgăstoasă dar scurtă căci se plictisește repede de ea și se desprinde de mine.Ora 11 era ceasul dar noi,copii conștincioși find somnoroși ne punem la culcare eu stau în mijloc fetele pe o parte și pe alta a mea,Sorina având mâna pe mâna Iuliei aceasta find pe abdomenul meu mișcându-se în sus și jos de fiecare dată când respiram.Ce micuță îi mâna Iuliei hdhiaijwnsixufb,sunt adorabile le strâng în brațe și adorm încetișor.

Pov al mamei

Ajung acasă împreună cu mama de la aeroport,frântă,frumos din partea ei să vină după mine la așa oră târzie până la urmă are o vârstă.

-Fata are niște prieteni să doarmă la ea.mă atenționează mama
-Atunci doar am să văd ce fac.
-Cred că dorm.Ce frumos că îi faci o surpriză,dragă.
-Mă simt prost că sunt plecată tot timpul deci sper să-i placă cadourile și faptul că am venit mai devreme acasă.i-o spun lui mica care mă atinge pe umăr,semn al compătimirii ei.

Sunt în fața ușii,o deschid intrând în cameră.....ce se întâmplă aici,îmi spun în gând privind la fiica mea care dormea pe brațul unui băiat,nu-mi amimtesc numele lui și prietena Iulia pe care avea mâna pusă la o-laltă.FICA MEA E LEZBIANCĂ?!?!?Stai.....stă în brațele unui băiat?!deci e din aia pe ambele echipe dar cu amândoi de o dată?Relație de trei.Fata asta are o grămadă de întrebări de răspuns.
Acum o las în pace și mă asigur că bună-sa nu-o vede.Am să dorm acum ajungând în cameră observând pe mama că doarme și în camera mea sunt,căzând ușor în somn adânc.

Noapte plăcută.Omeni buni

Vieți de om Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum