BABA

55 7 0
                                    

Baba olmak cesaret ister. Kartal'la ikimizin babadan yana yüzümüz gülmemişti. Annesini bilmiyorum.

Babalar çocuklarını sevmeli..

Kim haklı bilmiyorum ama tek bildiğim kartal'ın yalnız bırakmayacağım.

"Sakın,sakın bana oğlum deme. Ben senin oğlun değilim!"dedi. Samet amca kartala keşke babalık yapabilseydi. O çok iyi bir insan.

Samet amca eline kartal'ın omzuna doğru uzattı. "Dinle beni"dedi.
Kartal "dokunma bana"diyerek iki adım geriledi.

"Ölmeni istedim."diye kükredi bir anda. Samet amca yerinde çakıldı.
Ben bu sözledi bir yerden hatırlıyordum. Babam bana demişti. Şimdi ise kartal babasına diyor.

"Sen o gün gitmeseydin anneme birşey olmayacaktı! Senin yüzünden o adam annemi aldı benden." Bir yandan göz yaşları siliyordu ama arkasından yenileri geliyordu.

"Polis değil misin lan sen? Bulsana annemi neden bulamadın? Ya da neden bulmaya çalışmadın!"

"Bak kartal bilmediğin şeyler va-" kartal samet amcanın sözünü yarıda kesti.

"Yeter! Bilmediğim ne var benim söyle. Senin bildiğin,benim bilmediğim ne var annem hakkında!"

İkiside artık salmışlardı birbirlerini. Samet amca sakin olmaya çalışıyordu ve başarılıydı da.
Fakat kartal sinir krizi geçirmeye başlamıştı bile.
Elleriyle saçlarını çekiştirmeye başladı.

"Kartal sakin ol sevgilim" ellerimle yüzüne sardım. Derince nefes alıp sesini alçaltıp gözlerimin içine baktı.
"Şimdi değil doğa. Şuan benden sakin olmamı isteme. Lütfen bana yaklaşma ben çağırmadıkça gelme yoksa sinirle senin canını yakarım. Ve bu istiyceğim en son şey"
Kafamı sallayıp geri çekildim.

"Seninle adam akıllı konuşalım kartal."

"Sen çıkarsana ağzındaki baklayı!"
"Çok mu merak ediyorsun kartal"dedi.
"Evet" diye bağırdı
Titrek bir nefes alıp babasının ne diyeceğini bekledi.

"Annen kaçırıldığında hamileydi. Senin bir kardeşin var kartal ve şuan nerde ne yapıyor bilmiyoruz. Belkide öldü ikiside" diyip sustu. Resmen ortaya bomba atmıştı ve bu bomba kartal'da patladı.

"N-ne,benim bir kardeşim mi var?" Samet amca kafasıyla onayladı.
"Git! Hemen buradan defol git!"diye kükredi.
Samet amca daha fazla burada duramayacağı için arabasına binip gitti.

Kartal sendeleyerek tam düşücekken kolumdam destek aldı.
"İyi misin?"dedim. Ama cevap vermek yerine elimi tutup beni evin içine çekti.
"Kartal"
"Sus" diyerek beni çekiştirmeye devam etti. Odasına geldiğimizde yataktan örtüyü kaldırıp,kaşlarıyla yatağı gösterdi.

"Yat"diye emir verdi. Sözünü ikiletmeden yatağa uzandım o da vakit kaybetmeden yanıma uzandı.
Kafasını göğsüme yasladı. Elleriyle belimi sardı.
"Bana şarkı söylesene"
"Ne söylememi istersin?"dedim.
"Bir küçüçük a-aslancık varmış"dedi buruk bir tınıyla. Ellerimi onun yumuşacık saçlarına götürdüm.
Vakit kaybetmeden söze girdim.

Bir küçüçük aslancık varmış
Bir küçüçük aslancık varmış
Çöllerde ko ko koşar oynarmış
Çöllerde ko ko koşar oynarmış

Annesi onu pek çok severmiş
Babası onu pek çok severmiş
Sen benim ca ca canımsın dermiş
Sen benim ca ca canımsın dermiş

ÖLÜ SENARYOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin