Evlendiğimi ben neden en son duyuyordum ve ne ara evlendik?
Biz?
Kartal?
Ben?
Ve evlilik?
Düşüncesi bile korkunç.Daha dikkatli düşünmeye başladım ama aklıma hiç bir detay takılmadı. Kartalın şüpheli hareketlerinide görmedim.
Dede elini beline götürdüğünde silahını çıkartarak havaya ateş etmeye başladı ardından konakta olan diğer kotumalarda aynı şekilde.
Herkez çığlık çığlığa etrafta koşmaya başladı. Ben ise hâlâ olayın şokundaydım.
Kolumdan çekilmemle kendime geldim ve beni çeken kişiyi görünce rahatladım.
Kartaldı.
Başka kim olabilir ki zaten."Bıraksana!"adımlarını daha da hızlandırarak hızlıca çıkışa ilerledik taki yolumuzu korumalar kesene kadar.
Silahlarını bize doğrulttuklarında kartal bileğimden tutarak beni arkasına aldı. Eminim koca boyundan ve kaslı cüssesinden gözükmüyorumdur bile.
Hayır,etkilenmeyeceğim.
Ama etkilendim bile."Nereye böyle kartal bey?"kartal sırıtarak omzunun üzerinden bana baktı ve göz kırparak önüne döndü.
"Gerdek gecesine"dedi bir anda.
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ne dediğini biliyormuydu acaba?
"Anlamadım?"karşımızdaki korumada doğal olarak afalladı."Ya biz o işi halledememiştik şimdi müsade edersen yarım kalan işimi karımla halletmem gerekiyor"dedi.
Karım.
Karım?
Karım mı dedi o?
Karım?
Rezil olduk. Yemin ederim rezil olduk. Bunun rahatlığı nerden geliyordu."Tövbe yarabbim. Abi, ne diyeceğim şimdi ben ağaya eski damat adayınızın yafım kalan gerdek gecesi varmış onu tamamlaması gerekiyormuş o yüzden bıraktım mı diyeceğim?"diye sorfu ciddiyetle.
Kartal elimi avuçlarının arasına aldı. "Aynen öyle diyeceksin."yine beni kolumdan çekiştirmeye başladığında koruma bu sefer kartalın önüne geçti.
"İşimden olurum,yapamam. Kovar beni"kartal sabır dercesine ofladı."Hiç bi sik yapamaz kardeşim,tamam mı? Götü yiyorsa yapsın şerefsiz"bir adım daha atacakken bu sefer gerçekten yakalanmıştık.
Kapıdan ağa çıkmıştı ve silahı bize doğrulttu.
"Nereye Böyle damat daha işimiz var."
Kartal elimi hala bırakmamıştı sımsıkı tutuyordu acaba acıttığının farkında mıydı?"Ağa mısın büyükdede misin nesin işimi zorlaştırma çık önümden"kartalın kendinden emin sesiyle Akif daha çok namlunun ucunu bize doğrultu.
"Sana önceden ne demiştim? torunumun namusunu kirlettin. Evleneceksin!"kartal sabır dilenircesine havaya bakıp nefes aldı."Ben de sana evliyim diyorum" bileğimi tutan elini elime kaydırdı ve yavaşça birleşen ellerimizi havaya kaldırdı "bak,bu da karım tanıştırayım. Doğa kırca"dedi sırıtarak.
"Biliyor musun kendisine çok aşığım" yanına bir adım attığımda omuzlarımız birbirine değdi. "baksana çok yakışmıyor muyuz sencede akif?"
"Sen şimdiden yarım altın yapmaya başla"tekrar bana baktığında kafasını geri Akif'e çevirdi"karım gibi güzel mi güzel olacak kızıma takarsın."Yuhh!
Çocuk hayali falan kuruyor birde.
Gerçi,bir düşündümde kartal ve benim ilk çocuğumuz kesinlikle erkek olurdu.
Ama ne diyoruz...Allah korusun!Akif'in kaşları çatıldı bir anda. Elinde tuttuğu silah titremeye başladı "Ulan çocuk mu yaptın bir de şerefsiz!" Kartal dudaklarını büzerek karşılık verdi. Diliyle damağını şıklattı. "henüz değil ama buradan çıktığımızda karımla beraber yatak odamızda çırılçıpla-"ne diyeceğini anladığım için hızlıca öksürmeye başladım. Kartalın kolundan destek alarak daha şiddetli öksürdüm. Kartal yeterki sussun.
"Karıcım sakin ol"dedi.
"Karıcımı göstericem ben sana"dedim hızla. Kulağıma yaklaştı.
"Burdan bir kurtulalım göster bana. Karımı artık gerçek anlamda görmek istiyorum"diyerek baştan aşağı beni süzdü.
Omuzuna sert olan ama bir o kadar yumuşak şekilde vurdum. "Sen ne kadar sapık olmuşsun!"sırıttı yine. "Senin sapığın"göz kırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ SENARYO
Storie d'amoreHer şey bir cinayette başlar. Doğanın çocukluk travmaları,babasından gördüğü psikolojik şiddet ve cinsel şiddet. Diğer tarafta ise doğanın babasının sağ kolu aynı zamanda da doğanın başkomiserinin oğlu kartal kırca. Yalanlar,cinayetler,yakılan hayal...