kuzen gerçeği

95 9 4
                                    

DOĞA YAMAN

Ben bunları hak edecek ne yaptım. Benim babam neden böyleydi. Neden diğer babalar gibi evladını sevmiyordu.

Ruhum yoruldu. Ölmeliyim. Bana kalpsiz dedi. Çok kırdı beni. Çok incitti her zamanki gibi ama ben alıştım. Canımı çok yakıyorlar.

04.09.2004

"Baba yapma! Yalvarırım yapma lütfen." Yüzüme öyle bir tokat attıki tokat sesinden yer inledi. "Kes sesini hakettin."
Haketmişim.
Marketten beş dakika geç kaldığım için bana şiddet uyguladı.

24.07.2017

Bugün benim 18.yaş günüm. Tabiki yine doğum günümü minik bir kekle ve bir mumla tek başıma kutladım.
Tam mumu üfleyecekken babam odama girdi.
"Ooo doğa hanım'ın doğum günümü bugün" lanet adam beni rahat bırakmıyordu. "Evet bugün kızının doğum günü" gülümsedi
"Sana hediyem var" kaşlarımı çatıp babama baktım. "Bana hediyemi aldın gerçekten?" Yine o iğrenç gülümsemesini yaptı.
"Evet istersen hemen verebilirim." Bana bu yaşıma kadar hiç hediye almamıştı. Heyecanlandım.
Babam aramızdaki mesafeyi kapattı. "Baba napıyosun?"
Sırıttı. "Hediyeni vericem." Elleri vücuduma dokundu.
"Babaa!"
"Sakin oll doğa sadece eğlenicez." Elleri vücudumda keşife çıkmıştı. "Yapma!!" Çırpındım ama olmadı o gece bana sahip oldu.
Zorla..
O iğrenç şeyi bana yaşattı.
Babam beni 18. yaşımda tecavüz etti.
O gün avazım çıkana kadar bağırdım .
Ama sesimi duyuramadım.
Sonra hiçbir şey olmamış gibi evi terk etti . Bu benim ilk hediyemdi.
Bu nasıl hediyeydi.
Babalar kızlarına tecavüz etmezdi.

GÜNÜMÜZ

Eski bir binanın tepesine çıktım. Çatıda birisi vardı. Önemsemeyerek çatının ucuna geldim. Öldürücektim kendimi. Yapıcaktım bunu.

Bu sefer yapıcam. İlk hediyemde yapamadım ama bu sefer kıyıcam canıma. Ayağımı boşluğa bıraktım. Rüzgar esiyordu. Bedenimi uçuracak kadar esiyordu.
Gökyüzü beni çağırıyordu. Bende gidicektim.istanbul bugün sessizdi. İstanbul bu gece yas tutacaktı.

Son kez çektim nefesimi içime ve...

"DUR!!"

Bileğimden tutulmamla geri sendelemem bir oldu.
Kafamı çevirip beni çatıdan çekene baktım.

Kartal'dı

"Bırak!" Sımsıkı tuttu beni hiç bırakmıycakmış gibi. "Salak mısın sen he!, intihar etmek ne demek, ne yaşadın bu kadarda bunu düşündün!
Ya burda olmasaydım.
O zaman nolucaktı? Öldürecek miydin kendini,yapıcak mıydın bunu söyle!! Arkanda bıraktıkladın nolucak!?"

"Yeterr!!!" Sustu "beni isteyen yok zaten duydun mu beni. Sevende yok. Ölsem kimsenin s*kinde bile olmam."

Dişlerini sıkarak konuştu. "Saçmalıyorsun,ben üzülürüm. Kahrolurum ben." Histerik bir gülüş attım.
"Söz'de aşıksın dimi bana? O'da geçicidir merak etme. Beni ailem sevmedi lan! Beni onlar istemedi elalemin oğlumu istiycek, sen mi bana sahip çıkacaks-"

"Evet" diye gürledi. "Ben sana sahip çıkarım. Ben severim seni!" Ben bu lafları çok duymuştum.

"Lan daha yeni tanıyosun beni,nasıl bir anda aşık oldun he? Senin sevgin geçici uyan artık." Alayca güldü.
"Hiçbirşey bildiğin yok."

"Yok zaten hiçbir bok bilmiyorum,hiçbir şeye yaramıyorum yaşamama gerek yok. Boşuna kürek çekmeye gerek yok. Ben ölmek istiyorum!"

"Neden!neden!"
"Babam!"
Kaşlarını çattı. "Baban mı?" Kafamı salladım.
'6 yıl sonra benimle konuşmaya geldi. Bana acıyomuş biliyormusun? Bana kdşke ölseydin dedi. Neden ölmedin dedi? Sen ailenin yüz karasısın dedi. Kimsenin umurunda değilsin,kimse seni sevmiyor dedi.
Yalnız kalacaksın dedi. Abim yok,annem yok,babam yok ben de olmuyacağım artık duydun mu?"

ÖLÜ SENARYOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin