2.Bölüm: HER ŞEYİN BAŞLANGICI

83 12 36
                                    

river- Bishop Briggs 🎶🎶

Oy ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar... 💕💕

2. Bölüm: HER ŞEYİN BAŞLANGICI

"Hayır gerçekten iyi bir şeyi yok sadece fazla kıpırdadığı için yarasından fazla kan boşaltımı gerçekleşmiş yoksa bayılmazdı bile"

"Bakın eminsiniz değil mi? Gece'ye bir şey olursa dünya başınıza yakılır bilginiz olsun"

Kesik kesik sesler duyuyordum fakat gözlerimi açamıyordum.

Sahiden ne olmuştu bana?

Hatırlamıyorum fakat bu hatırlamayacağım anlamına gelmezdi değil mi?

Hafızamı biraz zorladığımda bazı kesik sahneler dolandı aklımda.

Vurulmuştum fakat kardeşimin nerede olduğunu hatırlamıyordum. Gözlerimi açmaya çalıştığımda ve bu sadece açmaya çalışmakla kaldığında sinirle ellerimi sıktım.

Başarısızlık içinde tekrar gelen uyku hissinin beni ele geçirmesine izin vererek uykuya daldım.

💗

"Ege abi, ablama ne oldu?"

"Güzelim benim, ablan biraz üşütmüş midesi ağrıyormuş o da hemen iyileşip seninle yine oyunlar oynamak için serum taktırmak istedi ama serumda ona uyku yaptı. Uyandığında ben seni çağırırım konuşursunuz ablanla olur mu? Şimdi hadi Yusuf abin ile odana çık birlikte film izlersiniz belki sana güzel şeyler yollayabilirim ama akıllı bir kız olursan"

Bir el çırpma sesi duydum ardından kardeşimin neşeli sesini.

"Tamam ama beni çağır yoksa küserim size"

"Söz seni çağıracağım."

Bir kaç dakika geçtikten sonra bir öncekinde başarısız olduğum göz açma çabalarım bu sefer başarılı olduğunda Ege'nin cam kenarında sigara içtiğini gördüm.

Kurumuş boğazımla Ege'ye "Ege su" diye fısıldamamla ortamın sessizliğinden kaynaklanıyor olsa gerek kısık sesimi bile duymuştu.

Cam kenarından ayrılıp hemen bir bardak su doldurup yanıma geldi ve sırtımdan destekleyerek suyu içmeme yardımcı oldu.

Suyu içmemin ardından sızlayan yaramla -zor da olsa- konuşmaya başladım.

"Ege ben... Ben en son bayılmıştım sonrasında ne oldu?"

Sorumu duyduğu anda ilk önce sırıttı ardından ise derin bir iç çekti. Sanırım çok iyi şeyler olmamıştı. Ne olmuş olabilirdi ki?

"Ceylin'i aldığımda seni Yusuf'a verdim ve eve götürmesini söyledim fakat Yusuf akıllısı, o anlık panikle ne yapacağını bilemeyip ilk önce ambulansı aramış ondan sonra ise en son mesaj attığın kişiyi yani beni aradı senin telefonundan. Aptal yüksek sesle konuştuğu için bil bakalım kim duydu konuşmaları?"

Duraksadı ardından ise o da yüksek sesle "CEYLİN!" dedi.

Sonra ise gözlerini kocaman açarak yaptığı şeyin farkına vardı. Evet, kardeşimin merdivenlerden teker teker ayak sesleri duyulmaya başladı. Serum takılı olan sağ elimi alıp alnıma vurdum ve kardeşimin geleceğini bildiğim için biraz yattığım yerde doğruldum, iyi görünmem lazım ki üzülmesin.

"Ege abi? Ablam mı uyandı?" kardeşimin sesi duyulduğunda Ege'de kendini toparlayıp "evet güzelim gel hadi" diyerek cevapladı.

Ege'nin cevabı üzerine kardeşimin bu sefer daha hızlı adım sesleri duyuldu. Kesinlikle ona aldığım kedi desenli ve yünlü, tatlı terliklerini giymişti. Yanımıza geldiğinde tahmin ettiğim gibi o terlikleri giymişti.

BEYAZ ÖZGÜRLÜK: ATEŞ VE KARALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin