Herkese selamlar!
Nasılsınız, umarım iyisinizdir çünkü ben bomba gibiyim.Keyifli okumalar dilerim...
10. Bölüm: Ayrılık/Acı/Barış ve Affediş
1. Kısım: Ayrılık
Şarkılar;
•Benimle kayboldun-Kaan BoşnakKoskaca üç ay geçmişti aradan, hafif şişmeye başlayan karnımla beraber Barın'ın geri dönüşünü bekliyordum. Gelmezdi değil mi? O kadının büyüsündeyken gelemezdi. Çok istedim gelsin görsün bu halimi. Gelmedi... Yemeden içmeden duruyordum, sadece Alya bebeğim için yememi istediğinde kendimi zorlayarak yiyordum. Yine gelmiyordu. Bugün tam üçüncü aya girmiştik ve benim kontrolüm vardı. Yanımda olsun isterdim, bebeğimizi görsün çok isterdim. Ama gelmedi, o gitti ve gelmedi.
3 ay 5 gün önce...
"Benden sakladın, benden nasıl saklarsın bunu Gece? Ne yapacaktım ben. Sen ölseydin ne olacaktı bana?"
"Barın ne olur deme öyle, ne olur!"
"Ne demeyim amına koyayım, ne!"
"Özür dilerim Barın, offf," yine bulanmaya başlayan midem varlığı belli ettiği sırada Barın yine gürledi.
"Gece, eğer biz evleneceksek böyle mi evleneceğiz? Birbirimizden gizlimiz saklımız olarak mı? Simay söylemeseydi haberim yoktu neredeyse öleceğinden."
"Simay mı?" Adı alındığı anda dönen başımla yanımdaki duvara tutundum hızla. Asıl beni öldürmek üzere olan oydu fakat Barın'a söyleyen de oydu. Ne yapmaya çalışıyordu bu kız! Mide bulantım artıyordu. "Evet, niye bu kadar tepki verdin?"
Bu soruya cevap verecek kadar dayanamayacağımı bildiğim için hızla tuvalete koştum. Klozetin önünde eğilip kusmaya başladığımda Barın'ın görmesini istemiyordum. "Gece! İyi misin güzelim, bak işte inat ediyorsun bırak hastaneye gidelim." Kafamı iki yana salladım. "Barın bakma, ne olur bakma. Senin kendi kusmuğundan midem bulanır benimkini görmeye dayanamazsın. Sen kustuğunda kustuğun yere bakıp daha da iğrenip daha çok kusan insansın." Gülümsediğini hissettim. "İşin içinde sen varsan iğrenmem, kendi kusmuğumdan bile iğrenirim ama senden iğrenmem." Bu sefer ben güldüm. "Barın senden bir şey isteyeceğim, bana hamilelik testi alır mısın?"
Barın kafasını salladı ve odadan şaşkın ifadesi ile çıktı.
Ö. Barın Ateş'in anlatımıyla...
Evden telaşla çıktım. Gece'm, her şeyim hamile olabilir miydi? Bunu her şeyden çok isterdim. Ayakkabılarımı giydiğim gibi apartmanın önünde duran arabaya girdim ve çalıştırdım. Eczaneye doğru sürüyordum ki önüme birden çıkan kadınla ani bir fren yaptım. Kadına çarpmamıştım neyse ki... Kadın bana döndü ve bir şeyler fısıldadı. Bu kadın Simay'dı, Gece'nin arkadaşı. "Simay," diye fısıldadım istemsizce. Gözleri adını söylediğim anda yeşil bir şekilde parlayıp gözlerini gözlerime dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ ÖZGÜRLÜK: ATEŞ VE KARALAR
FantasiaAcımasızlıklar ve intikamlar vardı. Bunlarla başa çıkmak zor olsa dahi kimsenin beni yıkmasına izin vermedim. Annemin soyundan gelen Ruh evcilleştirme gücümle bir Ruhu evcilleştirmiştim. Nereden bile bilirdim bu yolda bu kadar aksiyon yaşayabileceğ...