Evet artık gerçekten atacağım bölüm söz veriyorum çünkü güzel bir kurgu var aklımda Allah'ın izniyle yazıcam hadi siz bölüme....
***
Sonunda hayalini kurduğum şeye ulaşmıştım. Doktor oldum doktor! Şükürler olsun ki görevimin başına geçecektim ve ta Hakkari' ye gidecektim.
Evet ilk defa ailemden uzağa gidiyordum. Ben orada kendimi nasıl besleyecektim ya. Ama tabi ki bunu da düşündüm. Ev arkadaşım olacaktı! Ve ev arkadaşım şeker bir kızdı sakindi yani. Ezgi'yi üniversitede tanımıştım o da hemşireydi yani aynı hastanede görev yapacaktık.
Şimdi uçaktan inmiştik yanımda Ezgi'de vardı. Bavullarım o kadar ağırdı ki belim kopmuştu. Şükür havalimanının önüne geldiğimizde Ezgi bana döndü:
"Ya Belgin nasıl gideceğiz biz eve kadar valla belim koptu ya!" dedi bavulu tekmeleyerek. Bende umutsuz bir bakış attım Ezgi'ye. Yarım saat sonra bir taksi durdu ve bindik. Taksici bize yiyecekmiş gibi bakıyordu. Biraz tırstım ama aldırış etmedim. Yolculuk devam ederken bizim verdiğimiz adresten başka bir yere sapmıştı adam. Anladığım an gözlerimi kısıp camı açtım ve bağıra bildiğim kadar bağırdım:
"YARDIM EDİN! KAÇIRIYO BİZİ YARDIM EDİNNN!" bağırmaya devam edecektim ki cam bir anda kapandı. Ben gözlerimi kocaman açıp adama bakarken adamın yüzünde piç sırıtması vardı.
"Sizi kimse duyamaz boşuna uğraşmayın." dedi sırıtarak. Adam benden bi 20 yaş büyüktü sanırım. Tam telefonumu çıkartıp polisi arayacaktım ki adam arkasına dönüp telefonumu aldı. Ben yine camı açıp bağıracaktım ki camı kilitlemişti adı herif. Hemen yanıma döndüğümde Ezgi'nin adamı boğmaya çalıştığını gördüm. İleri atıldım çünkü araba yavaşlamıştı el frenini hızla çektim ve arabana indim. Adamın kapısını açtım ve adamı kolundan tuttuğum gibi yere attım. Adam şaşkınca bana bakarken yüzüne okkalı bir yumruk geçirdim. Ve sonra bir daha bir daha bir daha. Adamın yüzünde elimiz izi çıkarken erkekliğine sert bir tekme geçirdim. Adam acıyla bağırırken bu seferde yüzüne yumruk atacaktım ki arkamdan güçlü bir kol beni çekti. Ben daha ne olduğunu anlamadan arkaya itildim ve önüme baktım. Heybetli bir adam taksicinin ensesinden tutmuş kaldırıyordu.
"ADİ HERİF! LAN SENİ GEBERTİRİM BAK!" diye küfretmeye başlayınca adamı ensesinden kaldıran adam bana bakıyordu. "LAN SEN NİYE ALDIN BENİM ELİMDEN ONU! BEN DAHA ONA DÜNYA KAÇ BUCAK GÖSTERİCEKTİM!" diye tersledim onu. Taksici bana kınarcasına bakınca işaret parmağımı kaldırdım taksiciye:
"LAN MORUK SEN NİYE ÖYLE BAKIYOSUN. BAK O GÖZLERİNİ OYAR ELİNE VERİRİM DUYDUN MU BENİ?" dedim sinirle. "SİZİN YÜZÜNÜZDEN GENÇ KIZLAR ÖLDÜRÜLÜYO, İSTİSMARA UĞRUYO! O AYAĞINI DENK ALICAKSIN YOKSA BEN ALIRIM! TAMAM MI?" dedim uyararak.
Taksici süt dökmüş kedi gibi bakarken yanındaki adam bana ifadesizce bakıyordu. Ben adama bakarken "Ben şimdi ekipleri çağırdım ama isterseniz sizi evinize bırakabilirim." dedi kibarca. Ben kafamı aşağı yukarı salladım ve bavulları taksiden alıp arabaya giderken taksiciyi tekrar dövme girişiminde bulundum ama yine heybetli bey beni durdurdu. Lan doğruya ben adamın ismini sormayı unuttum. Arabaya bindiğimizde daha fazla dayanamayarak sordum:
"Şey isminiz neydi acaba? Ben o hengamede sormayı unuttun ama" dedim biraz utanarak. Adam bana döndü "Yiğit, sen?" dedi ifadesizce. "Belgin bende. Siz bizi nasıl gördünüz?" dedim merakla bizi götürdüğü yer ıssız bir yerdi kim bilir nasıl duydu bizi.
Yiğit önüne bakarak "Ben arada kafa dinlemek için oraya gidiyorum. Oturuyordum ben bağrışmalar oldu. Bir baktım ne göreyim sen taksiciyi tekme tokat dövüyorsun. Bu arada ben vursam adam bir daha taksi süremezdi." dedi kendini beğenmişlikle. Ben ona ters bir bakış atarken "Niye? Bordo bereli misin?" dedim alayla. Ama Yiğit'ten böyle bir yanıt beklemiyordum.
"Yüzbaşı Yiğit Koraslan. Tanıştığımıza memnun oldum." dedi hafif sırıtarak. Ben ağızım beş karış Yiğit'e bakarken "Ya arkadaşımın kusuruna bakmayın komutanım. O adam yüzünden afalladı." dedi Ezgi beni dürterek. "Önemli değil ve evinize geldik."
"Teşekkürler. Belgin hadi in." dedi Ezgi ve hemen indim. Bahçe kapısı açtım ve koşarak binaya girdim.
Koskoca bordo bereli, yüzbaşı adama rezil olmuştum. Ben kendimi nereler atayım.
Hemen eve girip yatağa atladım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım
-BÖLÜM SONU-
EVETTT
ilk bölüm nasıldı?
Bu arada karakterlerim modellerini daha bulamadım ama bulucam
Neyse sizi sevenzi
ÖPÜLDÜNÜZZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskambil
Teen FictionBelgin normal bir hayatı olan bir kızdı. Üniversiteyi yeni bitirmiş ve doktor olmuştu. Görev yapacağı yer olan Hakkari'ye gitmeden önce kendine iskambil falı açar.