Askeriye koridorlarında yürüyordu Yiğit. Timinin yanına gidiyordu, aklı bir karış havadaydı. Niye mi ? Çünkü kızı gördüğünden beri unutamıyordu. Timin olduğu masaya geldiğinde timine baktı.
Keskin Timi
İsimleri gibi keskin Türk askerleri.
Yüzbaşı Yiğit Koraslan
Üsteğmen Aslan Eralp
Teğmen Fatih Sarıkaya
Astsubay Kıdemli Başçavuş Zafer Şanlı
Astsubay Başçavuş Bartu Çelik
Astsubay Başçavuş Alpay Yenilmez
Astsubay Üstçavuş Hamza Diken
Yiğit masaya oturdu ve timini dinlemeye başladı. "Ya oğlum ne oldu lan sana? Sabahtan beri suspus oturuyorsun ya yok mu bir salaklığın? içim şişti amına koyayım." diye yükseldi Fatih.
Alpay boş gözlerle Fatih'e baktı "Komutanım siz niye bu kadar meraklısınız benim yaptıklarıma? Ayrıca benim yaptıklarım salaklık değil ben flörtöz bir insanım. " dedi.
Fatih gülerek "Lan flört etsen tamam ama hepsiyle sevgili olup sonra ayrılıyorsun. Yani..." dedi.
"Ya gardaşlar benim yaptığım-" der demez herkes başını salladı.
Alpay yazıklar olsun bakışıyla time baktı ve tükürdü.
"Yazıklar olsun size verdiğim emeklere." dedi tiksinerek."Ne emek verdin lan bizim için?!" diye sordu Zafer.
"Zafer abi senin için kurşunların önüne atlamadım mı?" dedi.
"Lan o kurşun yine bana isabet etti ya!" dedi Zafer sinirle.
"Ya sen Fatih komutanım. Seninle beraber yengeye doğum günü partisi hazırlamadık mı?" dedi Alpay bu sefer topu Fatih'e atarak.
"Sonra bizi burası yasaklı, buraya giremezsiniz diye bizi içeri almadılar mı?" diye sordu Fatih.
Alpay bu sorudan kaçarak bana döndü. "Komutanım biz sizinle içmeye, dertleşmeye gitmedik mi?" dedi.
"Daha ben bir şey demeden oradaki karılara koştun lan. Ben tek başıma içtim." dedim
"Ya sen Bartu ? Ben gerektiğinde sana kardeş gerektiğinde sırdaş olmadım mı?" dedi.
"Sonraki gün sırlarımı askeriyedeki herkes konuşuyordu dimi?" dedi Bartu sinirle.
Alpay gözlerini kaçırarak Hamza'ya döndü. "Lan ben sana kız bulmuştum sattın lan beni." dedi.
Hamza "Komutanım kız evli çıkmıştı." dediğinde herkes kahkaha atmaya başladı.
"Lan pezevenk senin neyine lan başkalarına kız bulmak. Sen daha kendine bulamamışsın." dedi Aslan.
"Aslan komutanım sizin en sevdiğiniz yazara kitap imzalatmadım mı?" dedi Alpay.
"Lan ben kitabını okudum diye seviyor mu oluyorum. Kitabın yarısında sıkılıp bırakmıştım." dedi Aslan.
"Tamam yeter bu kadar goy goy." dedim ve ayağa kalktım.
***
Gözleri yanıyordu. Evet ilk nöbetim ve ilk günden bayılacağım. Ezgi anlam veremediğim bir enerjiyle çalışıyordu. Nöbetimin 23 saat 59 dakika 24' üncü saniyesindeydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İskambil
Teen FictionBelgin normal bir hayatı olan bir kızdı. Üniversiteyi yeni bitirmiş ve doktor olmuştu. Görev yapacağı yer olan Hakkari'ye gitmeden önce kendine iskambil falı açar.