2

763 31 5
                                    

Kontaktowałem się właśnie z psycholożką do filmu, gdy do moich uszu dobiegł dźwięk nowego powiadomienia.
Nie sprawdziłem tego od razu, w końcu nagrywałem do materiału ważny fragment. Dopiero gdy skończyłem rozmowę przypomniałem sobie o dźwięku, w końcu miałem czas by go sprawdzić.

Nowa wiadomość na Instagramie.

- To trochę dziwne - mruknąłem sam do siebie w moim pokoju. Jednak dziwność powiadomienia nie zatrzymała mnie bym sprawdził od kogo to dostałem.

@sawardega_watacha wysłał/a Ci wiadomość

Czym prędzej otworzyłem wiadomość od Sylwestra, może to jedna z dziewczyn się skontaktowała i podesłał mi materiały? Nie myliłem się, dostałem od Wardęgi nowe screeny do wątku z Vertezem i Stuu. Do wątku Verteza miałem cholernie mało dowodów i potwierdzeń, a to, co dostałem w tej chwili od Sylwestra było kluczowe. Oprócz screenów wysłał mi wiadomość od dziewczyn, które to podesłały. Ku mojemu zdziwieniu dodał coś od siebie.

@sawardega_watacha:
Wiem, że pracujesz nad filmem. Masz tu więcej dowodów, może Tobie się przydadzą :).

Zaskoczyło mnie jego podejście do mojej osoby, od sprawy z leksiem i naszą spiną nie minęło jakoś sporo czasu.

Postanowiłem po dłuższej chwili myslenia mu odpisać.

@Konopskyy_:
Cześć, dzięki. Mam nadzieję, że dziewczyny okazały się legitne. Wykorzystam to w filmie, oczywiście za zgodą dziewczyn i oferuję im pełna anonimowość jeśli jej potrzebują.

@sawardega_watacha:
Tak, wszystko zweryfikowałem osobiście. Dziewczyny proszą o anonimowość i możesz korzystać z tych dowodów.

Mimowolnie się uśmiechnąłem pod nosem, dzięki tym dowodom mogę ukazać prawdziwe oblicze dawnych legend Minecrafta. Co prawda, oznacza to dogranie materiału do już nagranego w montażu ale to najmniejszy problem. Jedynie muszę poinformować Czarka, że jeszcze będzie więcej filmu.

@Konopskyy_:
Ok, dzięki za pomoc.

Nie siliłem się tym razem na rozbudowaną odpowiedź z podziękowaniami.
Mogłem teraz w spokoju dograć następna część do filmu i podesłać to do Czarka, by ładnie to zmontował w całość.

Gdy w końcu przesłałem mu plik położyłem się do łóżka i rozmyślałem czy jeszcze ktoś jest w to zamieszany oprócz Stuu, Verteza i Boxdela. Po dłuższej chwili rozmyślań zasnąłem spokojnie myśląc, że jeśli tak, to wyjdzie to prędzej czy później.

*****

Zacząłem nowy dzień tak jak zwykle, zjadłem coś, ubrałem się i robiłem dalszy re-serach do filmu. Mój telefon przez noc szalał, zgłosiła się do mnie ponad setka dziewczyn, które chciały wnieść coś do sprawy.

- Na Boga, sam nie dam rady tego sprawdzić i skończyć w tym miesiącu! - Mruknąłem pod nosem z niechęcią.

Zdałem sobie w tej chwili sprawę, że potrzebuje czyjeś pomocy. Kogoś, kto zajmuje się tą sprawą również i chce w tym pomóc.

Olśniło mnie.

- No to chyba został mi tylko Wardęga.

Chwyciłem za telefon i jak najszybciej wybrałem konwersację z Wardegą na Instagramie.

@konopskyy_:
Cześć Sylwester, mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że pisze do Ciebie. Potrzebuje twojej pomocy w re-serachu, sprawdzeniu paru dziewczyn. Nie będę kłamał, że dam sobie sam radę skończyć to jak najszybciej. Dlatego chciałem Cię prosić o pomoc przy filmie. Resztę szczegółów dogadamy później.

Na jego odpowiedź nie musiałem długo czekać.

@sawardega_watacha:
Cześć, nie ma problemu. Chętnie Ci pomogę, bo wiem ile pracy potrzeba przy takich filmach. Z moim doświadczeniem pójdzie Ci łatwiej i szybciej, a szczególnie weryfikacja dziewczyn.

@konopskyy_:
Dzięki, podam Ci adres i spotkajmy się tam na dniach. Daj mi znać jak będziesz jechał, ja się dostosuję.

I NEVER WISH 'BOUT YOU | PANDORA GATE | | KONOPSKYY X WARDĘGA |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz