Od tamtych wydarzeń minęły dwa dni.
Sylwek dalej przychodził, by mi pomóc ze sprawą, wątków ciągle przybywało i były coraz bardziej zawiłe niż myślałem, że będą na samym początku.
Pojawiło się więcej postaci związanych z tą sprawą. Fagata, Lexy, Dubiel – wszyscy znani od Stuu. Wszyscy wiedzieli co się działo, w dodatku Dubiel sam pisał z nieletnią. Sprawa robiła się coraz cięższa do rozwiązania. Wypowiadali się o tym WSZYSCY influencerzy. Dziewczyn zamieszanych w sprawę ciągle przybywało, nawet jeśli poprzednie były niewiarygodne to nadal mieliśmy ręce pełne roboty.
Oboje z Sylwkiem padliśmy już ze zmęczenia. W końcu ile organizm może wytrzymać nie śpiąc i sprawdzać podobne schematy po raz któryś?
– Czy to sie kiedyś skończy? – mruknąłem pod nosem, przecierając twarz dłońmi.
– Ha, obawiam się, że to dopiero początek, że gra sie dopiero zaczęła Mikołaju.
– Czemu fagata a szczególnie lexy nie zgłosiły tego do służb? Sylwek, przecież to nie ma sensu, skoro wiedziały!
Zacząłem się denerwować na pobłażliwość zamieszanych w sprawę influencerek.
– Cóż, patrząc na to, że fagata wiedziała już rok temu a lexy chyba od początku sprawy, też tego nie rozumiem. Jednak wściekanie się na dziewczyny nie przyniesie nam żadnych informacji. Wiesz o tym.
Miał rację, jednak mimo wszystko ta bierność mnie cholernie denerwowała. Gdyby sprawa dotyczyła ich osób założę się, że powiedziałyby szybciej.
Wziąłem duży oddech i próbowałem się uspokoić. Moja frustracja sięgała zenitu, dlatego że gdy to wszystko się działo, to byłem w wieku tych dziewczyn! Nie rozumiem jak dorośli mężczyźni mogą interesować się tak młodymi dziewczynami!
– Masz rację ale dalej nie umiem tego pojąć, to tak jakbym ja teraz interesował się trzynastolatką. Bezsens i obrzydliwe do granic.
– Racja ale co możesz zrobić, Mikołaju? niektórzy mają przekonanie, że to nic takiego – mówiąc to Sylwek wzruszył ramionami dalej pisząc z jedną z poszkodowanych dziewczyn.
Próbował właśnie zrozumieć ile miała lat w tamtym okresie, gdy to się działo.
Legendarni twórcy okazali się interesującymi się dziećmi potworami.
Dlaczego nikt tego nie uznał za coś dziwnego, że trzynastolatka spotyka się z dorosłym facetem! To samo w sobie powinno być czerwoną flagą.
Współczułem tym dziewczynom, na ich miejscu pewnie też bym nie zrobił za dużo, w końcu miały od trzynastu do szesnastu lat. Nie bez powodu odpowiadamy za siebie dopiero po osiemnastym roku życia. Perfidnie to wykorzystali tak samo jak swoją sławę.
– Mam jedną wiarygodną, przekierowałem ją do Ciebie na Instagram.
– Dobra. Ja się idę położyć na godzinę, Tobie też radzę odpocząć zanim padniemy na amen ze zmęczenia.
Wstałem z kanapy i skierowałem się do pokoju, mój kot po drodze chciał jeść. Dałem mu trochę karmy i wszedłem do pokoju zamykając za sobą drzwi.
Sprawa jest naprawdę ciężka – pomyślałem sobie.
Wziąłem oddech i położyłem się wygodnie na łóżku, chciałem tylko chwilę odpocząć i zapomnieć na chwilę o tym, co mnie otaczało i czym się zajmowałem w tej chwili. Na szczęście nie zajmowałem się tym sam i mogłem liczyć na wsparcie i pomoc tak bardzo mi potrzebna na tą chwilę. Niedługo później odpłynąłem w krainę snów.
CZYTASZ
I NEVER WISH 'BOUT YOU | PANDORA GATE | | KONOPSKYY X WARDĘGA |
Hayran KurguPLS KONOP I SYLWEK NIE POZYWAJCIE MNIE 🤪🫶 Gdy Mikołaj pracował nad filmem dostał niespodziewaną wiadomość od kogoś, kto mu pomógł z dowodami przy filmie. Sylwester Wardęga jest znany jako druid na polskim ytbie. Od słowa do słowa piszą coraz częś...