5. Kahve

884 129 115
                                    

"Günaydın Felix."

"Günaydın!"

Birlikte yemeğe indikten sonra hazırlanıp okula gittik. Bugün bütün saatler ders vardı.

Çıkışta kahve içmeye gittik. Hyunjin alkol kullanmadığını söyledi.

"Neden kullanmıyorsun?"

"Çünkü sarhoş olunca kontrolden çıkıyorum. Sadece çok güvendiğim bir ortamsa içerim." deyip kahvesine yöneldi.

"Yani bana güvenmiyor musun?" deyince panik oldu ve hemen reddetti.

Gülerek onu sakinleştirdim. "Şaka yapıyorum. Hangisini tercih edersen onu ısmarlarım tabii, bana fark eden bir şey yok."

Kafede kendinden bahsetmeye başladı. Ailesinden, çocukken ablasının kaybedişinden...

O da zor şeyler yaşamıştı ama hiç belli etmiyordu. Bazen duygulanınca durgunlaşıyordu, sonra tekrar kendine gelip sohbeti devam ettiriyordu.

Herkesin kendine göre farklı dertleri vardı. Aile sorunları olabilirdi, maddi sorunları olabilirdi, sağlık sorunları olabilirdi...

Bu yaptığımız sohbetle Hyunjin konu ne olursa olsun güçlü olmam gerektiğini hatırlattı bana.

Artık ailemle kavga edince ağlamayacaktım. Elimden geldiğince iyi geçinmeye çalışacaktım ve onlarla çok görüşmeyecektim.

"Bundan sonra her yaz çalışacağım." deyince başını kaldırdı.

"Hm? Paraya mı ihtiyacın var?"

"Hayır, sadece evden uzak durmak istiyorum. Yatılı olan herhangi bir işte çalışabilirim."

Bir süre gözlerime baktıktan sonra "Böyle uygun görüyorsan ben senin arkandayım..." dedi. Kahvemizle sohbete devam ettik.

🌊🌊🌊

Gece yavaşça yatak odasının kapısını açıp Hyunjin'e baktım. "Şey... Yardım edebilir misin?"

Kremi görünce gülümsedi ve doğruldu.
"Tabii ki Felix."

Işığı açıp yatağa oturmamı sağladıktan sonra arkama geçti. Yine önce bir süre hiçbir şey söylemeden vücuduma bakarak bekledi.

Sırtımda bir anlığına sıcak bir şey hissettim.

"Öptü mü o?" diye düşüncelere dalmıştım ama emin olamıyordum, fazlasıyla hafifti.

Sırtıma krem sürmeye başlamıştı, ben de "Neden öpsün ki? Bu çok saçma." diye düşünüp kendime geldim.

"Artık vücuduna iyi bak, tamam mı?" deyince başımla onayladım. Kremi iyice yedirdikten sonra ışığı kapatıp yatağına girdi.

"İyi geceler Felix."

"İyi geceler Hyunjin..."

🌊🌊🌊

Hafta sonu yüzme kulübüm vardı. Hoca beni ilk hafta göremediği için patakladı. "Nerelerdesin sen kerata?"

"Hocam ilk hafta Seul'de değildim. Hastanedeydim."

Başta paniklese de ciddi bir problem olmadığını duyunca rahatladı.

İlk iki saat güzelce yüzdüm. Her zamanki ortam vardı. Hocanın kapıya seslenmesiyle başımızı oraya çevirdik. "Bugün de sen geç kaldın Hyunjin! Neden böylesiniz?"

 "Bugün de sen geç kaldın Hyunjin! Neden böylesiniz?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hemen eğilip birkaç kez özür diledi. Hoca sebebini duyunca affetti ve "Tamam hadi geç, 1 saat kaldı zaten." dedi.

Hyunjin'le göz göze geldiğimizden beri pek tepki verememiştim çünkü şaşkına dönmüştüm. O da soyunma odasında mayolarını giyip geri geldi.

Hoca son yarım saat herkesi serbest bıraktı. Böylece onun yanına gidebilirdim. "Hey, yüzmeyle ilgilendiğini bilmiyordum."

"Ben de senin aynı şekilde." dedi ve ıslak saçlarını arkaya taradı.

Bir süre birlikte yüzdük. Hyunjin kalan süreyi derin kısımda geçirmek istediğini söyledi.

Ben de ona katılmaya karar verdim. Su artık boyumu geçiyordu. "Yarış yapalım mı?"

Kötü kötü sırıtarak "Emin misin? Kaybetmek istemezsin." dedi.

İlk defa böyle bir tavır sergilediğini görüyordum. "Beni hafife alma." derken başlangıca vardım. O da yerine geçti.

"Öyle mi... Yen o zaman beni."

Arkadaşımızın işaretiyle aynı anda başladık. Neredeyse başa baştık.

Aniden omzuma giren krampla durdum. Acıyla ağzımı açtığım için su yutmuştum. Etraftaki köpükler azalırken suya battığımı fark ettim.

Ayağımın zemine değmesiyle gözlerimin kararması bir oldu. Sonrasını hatırlamıyorum.


🌊🌊🌊

River | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin