Ekstra Bölüm-2

643 52 23
                                    


Yeni Yıl


C11 devriye uçakları şehrin üzerinde beyaz güvercin sürüsü gibi uçuyor ve çeşitli şekillerdeki uçaklar trafik ağında sürekli akıyordu.

Yeni yıl yaklaşırken, günlerdir yoğun kar altında olan Nebula Şehri eskisinden daha hareketli bir canlılık gösterdi.

Caddeler ve sokaklar ışıklarla süslendi, havada asılı duran ışıklı ekranlarda yeni yayınlanan yeni yıl reklamları gösterildi. İnsanlar gezmek ve alışveriş yapmak için sokaklara döküldü ve her yerde bir şenlik havası vardı.

"Bu yılki yeni yılı nasıl geçirmeyi planlıyorsunuz?"

Çift Yıldız Binası'nın 88. katı.

Ling Changfeng ile yılsonu özet toplantısının ardından Qin Yuan kendine bir fincan kahve hazırlamakla meşguldü ve endişeyle patronunun Yeni Yıl düzenlemelerini sordu.

Ling Changfeng'in anne ve babası o daha çocukken ölmüş ve geride kalan askerlerle birlikte geçtiğimiz yılları sınır üssünde tek başına geçirmişti.

Ama bu yıl farklı. Bu yıl Xu Xinghe var - gerçek anlamda bir ailesi var.

"Herhangi bir plan yapıyorsanız, bana önceden haber verin. Ben erkenden ayarlamaları yapacağım..." Qin Yuan söyledi ve istemeden Ling Changfeng'in yüzüne baktı. Kahve değirmeni hafifçe durakladı.

"Sorun nedir?"

Patronunun bugün mutlu olmadığını belli belirsiz fark etmişti ve bu konu açıldığında mutsuzluğu daha da belirginleşti.

Mareşal Ling optik bilgisayarındaki belgeleri okuyordu ve başını kaldırmadan cevap verdi: "Benim Yeni Yıl düzenlemelerim seyahat programında yazılı. Sen benden daha iyi bilirsin."

Ling Changfeng'in yüz ifadesini gözlemleyen Qin Yuan kahveyi yavaşça demledi, fincanını kaldırıp bir yudum aldı ve sonunda  "Yılbaşı gecesi canlı yayın partisi, ayın 1'i sabahı rutin konuşma, iki günlük askeri teftiş... Bunu sorduğumu mu sanıyorsun?" dedi.

Qin Yuan elindeki fincanı bıraktı. Rahat bir tavırla masaya yaslandı ve başını çevirerek, "Xinghe ile tartıştınız mı?" diye sordu.

"Hayır." Mareşal Ling ince dudaklarını büzdü ve belgeyi okumaya devam etti.

Bunu gören Qin Yuan içini çekti ve bir parmağını kaldırdı. "Emir Subayı Duygusal Danışmanlık Merkezi ücretsiz bir danışmanlık hizmeti sunuyor. Bu teklifi geçtikten sonra başka şansınız kalmayacak..."

Kelimeler dökülür dökülmez, bir top kağıt ona doğru fırlatıldı.

Qin Yuan patronunun öfkesi karşısında çaresizce başını eğdi, kâğıdı açtı ve parçalayıcıya attı.

Ling Changfeng açıklama yapmadan önce ona ifadesiz bir şekilde baktı: "Dün gece ona bu yıl Yeni Yılı nasıl geçirmeyi planladığını sordum."

"Peki sonra? Xinghe nasıl cevap verdi?"

"Annesinin evine gideceğini söyledi."

Qin Yuan sorunun ne olduğunu anlamadan başını salladı. "Bu çok doğal. O zaman ikiniz birlikte annesinin evine gidebilir ya da yeni yıl tatili için ailesini Mareşal'in malikânesine getirebilirsiniz. Neden, istemiyor musun?"

"Biz mi? Birlikte mi?" Ling Changfeng biraz şaşırdı, tek kelime etmeden Qin Yuan'a baktı ve bir süre sessiz kaldı.

Qin Yuan da onun karşısında şaşkına dönmüştü, ikisi de bir süre gözlerini dikip baktılar. Emir Subayı Qin yutkundu ve aniden fark etti: "Annesinin evine tek başına dönüp seni Mareşal'in malikanesinde tek başına bırakacağını mı düşündün?"

Second Marriage with the Alliance Marshal (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin