Başlangıç

122 10 12
                                    

Saf bir çocuğu, kalıplaşmış düşünceler yüzünden yakıp yıktılar fakat sonrasını onlar da tahmin edemediler.

Herkes iyi bir kahraman olmak ister değil mi? Çünkü kahramanlar her zaman sevilip değer görürler. Onların yanlarında her zaman birileri vardır. Onlar her zaman mükemmeldirler.

Ancak kahraman olmak isteyenlerin çoğu o aydınlık kalbe sahip değildirler. Erdemlere ve bir çok 'iyi' kişilik özelliklerine sahip değiller. Çünkü onlar sadece isterler.

İyiler 'melek' misali olurlar. Belki mükemmel renklerde saçları, renkli gözleri ve -Luxana evrenine göre- Aydın Diyar'la güçlü bağlantısı olan Özler'i olur. Mesela, Gök Melek, Beyaz Kurt gibi türlere sahip olurlar.

Kimse kan kırmızısı saçlara ve gözlere, Gölge Diyar'la güçlü bağa sahip olan bir kadının altın bir kalbe sahip olabileceğini düşünmez.

O sadece bir Canavardır. Kahraman değil.

İntikam isteyen bir Canavar ile bir Kahraman... söyleyin, hangisi gerçek 'iyi'?

Bu dünyada iyilerin bir çok türü olmaz. Ne de olsa iyiler sadece iyidir. Ancak... pek çok canavar türü vardır. Fark edilemeden sorun çıkaranlar, insanların ruhlarını yiyenler, çocukları öldürenler ve yalanın vücut bulmuş hali olan canavarlar...

Lakin aralarında en tehlikelisi olan; ışığın saflığına bürünmüş olan canavarlar.

Onlar fark edilmezler. Sadece karanlığa sahip olanlar görür onları.

Kendi doğrularım için dayatılan "doğruları" reddettim. Yolumu kaybettim.

İnsanların basma kalıp düşünceleri yüzünden her zaman gizlendim. Artık gizlenmeyeceğim çünkü yanıldıklarını göstereceğim.

Gölgedeki Işık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin